Hlavní inženýr Ferrari Chris Dyer se na Hungaroringu dostal pod palbu novinářů a prozradil, že současnou specifikaci předního křídla měli již v Silverstonu: "Použili jsme stejné přední křídlo už v Silverstonu a Hockenheimu. Čeho si lidé všimli, si nejsem úplně jistý. Přední křídlo bylo vylepšením pro Silverstone, ale je to jen další malý krok."
Jelikož Hungaroring vyžaduje vyšší přítlak než předešlé tratě, není si Ferrari jisté ani nasazením tolik diskutovaného předního křídla. "Takže jedna z našich prací zde, bude vyhodnotit rozdíly mezi křídly a nakonec uvidíme, které budeme používat,"
"Všechno je pružné. Nic není donekonečna tuhé, ale všechny aerodynamické prvky jsou přísně kontrolovány. Existuje celá řada testů, pravidel a předpisů, které musíme dodržovat," dodal Dyer k údajně přehnané pružnosti.
Podrobně jsme se věnovali pružným předním křídlům zde.
Ferrari: Nic není nekonečně tuhé
Italský tým strávil 1.trénink mimo jiné i testem předního křídla. U Ferrari se totiž ještě nerozhodli, zda v kvalifikaci a závodě použijí právě specifikaci, kterou mnozí považují za přespříliš pružnou.
Další zprávy
-
"Máme špatné zprávy." Lední medvěd Tom uhynul krátce po odchodu z Prahy
-
"Máme špatné zprávy." Lední medvěd Tom uhynul krátce po odchodu z Prahy
-
Jiří Krampol: Nemocniční stížnost hvězdného pacienta!
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po posledním rozloučení s manželem (†39)!
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po posledním rozloučení s manželem (†39)!
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře