Během Velké ceny Británie nikdo dvouzastávkovou strategii neplánoval, přesto dva z klasifikovaných pilotů dvakrát stavěli: Felipe Massa si při po hodinách na konci 39. kola zcela odrovnal pneumatiky a Vitalij Petrov krátce na to dostal defekt; Fernando Alonso se kolem garáží projel kvůli penalizace po zkrácení si tratě při souboji s Kubicou a defektu, který utrpěl v závěru při souboji s Liuzzim, dokonce třikrát.
I druhý pilot Mercedesu byl odbaven velmi rychle, u mechaniků se zdržel třetí nejkratší dobu ze všech - 4,7 vteřiny. Německý tým za své dlouhodobé kvalitní výkony v této oblasti zaslouží uznání. Výsledky v závodech však bývají už o něco slabší - Nico si včera užil bronzový stupínek na pódiu, Michael byl v cíli až devátý.
Vítěz včerejšího závodu Mark Webber zaznamenal druhou nejrychlejší zastávku. Další Red Bull Sebastiana Vettela se však v boxech zdržel po defektu, který dostal v první zatáčce, o více než 3,7 vteřiny déle.
Čtvrtou nejlepší práci v boxech odvedli v případě Lewise Hamiltona mechanici McLarenu. V průměru zastávek obou pilotů však včera byli po Mercedesu druhým nejrychlejším týmem.
Na měkčí směsi do závodu odstartovali všichni jezdci krom dua Force Indie a Jaime Alguersuariho, který však po problémech s brzdami skončil mimo trať a nebyl klasifikován.
Nejdelší stint odjel po defektu v prvním kole na tvrdší směsi Sebastian Vettel - celých 51 kol, a to si v závěru na nich ještě dokázal vybojovat pár pozic, byť při předjížděcím manévru na Sutila svou snahu trochu přehnal. Došlo ke kontaktu, který se naštěstí obešel bez následků.
Adrian byl pilotem, jenž na měkké směsi odjel největší část (37 kol) závodu, přesto před viditelně rychlejším Red Bullem dlouho ukázkově bránil svou pozici.
Zelené kolečko = měkká směs, černé = tvrdá směs
(Neklasifikovaní piloti nebyli bráni v potaz).