Vettelova zastávka byla o více než 6 desetin vteřiny rychlejší než zastávka u Sauberu při odbavení De la Rosy.
Výborně pracovali i mechanici Ferrari, kteří svým pilotům vyměnili pneumatiky ve třetím, resp. čtvrtém nejrychlejším čase.
Nováčci naopak krom rychlosti svých vozů mají co zlepšovat i v práci mechaniků - Lotus i zde patřil mezi nejpomalejší. Virgin nelze hodnotit, jelikož je technika zradila ještě před plánovanými zastávkami a HRT dnes raději negativních výrazů ušetřím - ostatně obrázek si můžete udělat sami z následující tabulky:
Pouze dva jezdci zavítali dnes ke garáži dvakrát: Jaime Alguersuari, u něhož to bylo na rozdíl od Nica Hülkenberga, který vylétl ve 3. kole z trati, již od počátku v plánu.
Aktualizace: Do tabulky jsem přidal údaj o déce samotné zastávky (sloupec Zastávka). Při jejím výpočtu jsem bral v úvahu celkovou dobu průjezdu boxy, jak ji uvádí Williams, a to, že je pro všechny týmy stejná (všichni tuto vzdálenost jedo s omezovačem otáček max. povolenou rychlostí 80 km/hod). Hodnotu berte nicméně pouze jako orientační, skutečný čas by byl o něco nižší (nepočítal jsem s brzděním a rozjezdem - proměnné, které by tuto hodnotu zkrátily).
Sloupec Průjezd označuje dobu, kterou pilot strávil projetím boxové uličky včetně zastávky u mechaniků - tato hodnota je převzatá z oficiálních údajů FIA. V boxech celkem uvádí celkový čas, který pilot během Velké ceny strávil v boxech (průjezd uličkou i stání).