Detaily o snižování nákladů v roce 2010

x-o, 25. července 2009, 01:33 Google+

Na páteční tiskové konferenci představitelé týmů odhalili některé podrobnosti o způsobech, jakými chtějí snížit náklady v následující sezóně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
FOTA

FOTA | foto: FOTA

Sdílejte článek

Jednou z úspor má být omezení samotného vývoje, konkrétně prostřednictvím daného množství úprav na klíčových součástech. „Například přední a zadní křídla jsou omezená. Můžete připravit tři nové verze (za sezónu). Stejně jako na podlaze a monokoku, také je povolena jen jedna verze nárazové struktury,“ vysvětlil šéf týmu Toro Rosso Franz Tost. „To znamená, že FOTA vypracovala docela dobrý program a jsme přesvědčeni, že můžeme náklady snížit.“

Šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali také potvrdil, že bude omezen počet lidí, které s sebou může tým přivést na závod. Pro celkový počet zaměstnanců týmu ale omezení neplatí. „Vše, co můžu říct je, že pracujeme na snížení počtu lidí na závodech. Vše ostatní souvisí s něčím, co probereme interně, protože každý má jinou organizaci, takže se nedá říct, že všichni budou dělat to stejné,“ vysvětlil.

Domenicali také dodal, že se týmy zatím neshodly na počtu motorů pro příští sezónu. FOTA je pro snížení limitu na pět (kvůli slíbenému nabízení motorů za 5 milionů eur na sezónu pro ostatní týmy), ale nové týmy mají obavy o výdrž Cosworthů a chtějí raději zachovat osm motorů. „Myslím, že je to jeden z nejdůležitějších bodů, které musíme vyřešit,“ řekl Domenicali.
Vytisknout

Diskuze: Detaily o snižování nákladů v roce 2010

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Theissen, Mario

Theissen: S vývojem vozu budeme pokračovat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

  2. FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

  3. "Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud