„Od vozu jsme se trochu přiučili a nyní se zdá, že bude zase o trochu konkurenceschopnější,“ řekl Heidfeld. „Můžeme vůz dostat do lepší pozice, ačkoliv pořád není tak dobrý a spolehlivý jak bychom chtěli.“
Nemusíme chodit daleko, aby nám historie ukázala, jak to v některých případech dopadá. Vzpomeňme si na rok 2004, kdy tým B.A.R. Honda zaostal pouze za Ferrari a v následující sezóně už rychlost výrazně poklesla.
„Je to malé zklamání,“ řekl Kubica. „Ale je lepší zjistit to teď, než později. Víme, co je potřeba, kterým směrem se máme vydat a co vylepšit. V loňském roce byla situace příznivější, náš výkon v porovnání s konkurencí byl lepší.“
BMW Sauber si nepochybně zaslouží další posun směrem vpřed, ale i malá chyba ve vývoji vozu může znamenat katastrofální sezónu. Důkazem toho je zmiňovaný B.A.R. nebo japonská Toyota.