Glock: Takmer som rezignoval

Marcel Letko, 18. ledna 2008, 11:55 Google+

Finančné problémy Giorgia Pantana tak trochu pomohli Timovi Glockovi k debutu vo veľkej cene F1. Nemec konečne dostal priestor na vlastnú prezentáciu a na GP Kanady počas sezóny 2004 doviedol žltý bolid Jordanu až ku bodovanej siedmej pozícii.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Áno, je pravda, že Timo ťažil aj s diskvalifkácii oboch vozov Williamsu a Toyoty, ale porazil dokonca vysokohodnoteného krajana Nicka Heidfelda, čo zase nebolo tak jednoduché.

Po pomerne úspešnej premiére v "efjednotke" musel Glock opäť prenechať kokpit Pantanovi, ktorému sa podarilo svoje ťažkosti vyriešiť. V záverečných troch podujatiach sezóny však už opäť sedel v žltom monoposte. Majiteľ tímu Eddie Jordan sa zjavne nechal nalákať na lukratívnu sponzorskú zmluvu so spoločnosťou Deutsche Post, ktorú Timo do tímu takpovediac doviedol. Počas zimnej prestávky však nastalo pre Glocka sklamanie, pretože Jordan jeho služby viac nepotreboval.

Presedlal tak do nižších formulových súťaží, jazdil v ChampCar i v GP2. Neskôr predsa len opäť zaujal predstaviteľov F1, jeho výkony neušli pozornému oku Dr. Maria Theissena. Šéf tímu BMW Sauber mu ponúkol post testovacieho pilota, ale do pretekov ho pustiť nechcel. Nemec však túžil súperiť so svojimi rivalmi, nielen sa porovnávať počas obyčajných testov. Čoskoro prišla nečakaná záchrana. Odchod Ralfa Schumachera z Toyoty mu otvoril dvere do japonskej automobilky a zmluva bola čoskoro na stole.

Timo počas troch rokov absencie v F1 takmer nedúfal, že si ešte niekedy zajazdí v grandprix. Častokrát mal veľmi pochmúrne myšlienky.

"Chcel som pretekať v F1, ale  nešlo to. Uvažoval som nad tým, že skončím. Testy ma veľmi nenapĺňali. Už vtedy, keď so mnou Eddie Jordan nepredĺžil zmluvu som si povedal, že ďalšia šanca už asi nepríde a je po všetkom. Napokon je všetko úplne inak, a som tomu rád," uzavrel nový tímový kolega Jarna Trulliho.

Timo Glock sa celkom dobre uviedol medzi elitu "efjednotky" na posledných testoch v Jereze, tak snáď mu dobrá forma vydrží i v priebehu celej budúcej sezóny.  

Vytisknout

Diskuze: Glock: Takmer som rezignoval

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Trulli, Jarno

Jak dlouho setrvá tým Toyoty v F1?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

  2. "Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

  3. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud