V Barceloně Ferrari před Renaultem

Pavel Stavebník, 1. června 2006, 11:50 Google+

Barcelona - 1. den; Při včerejším úvodním dni testů skončil na nejvyšší příčce tabulky pilot Ferrari Felipe Massa, jenž se jako jediný dostal pod 1:15.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Klien, Christian

Klien, Christian | foto: www.auto-news.cz

Sdílejte článek

Po ranním dešti a krátké práci s pneumatikami do mokra začala dráha postupně osychat, většina zúčastněných stájí tak plynule přešla na testy a přípravu pro nadcházející GP Velké Británie.

Zatímco Massovi patřil nejrychlejší čas, jeho kolega Badoer testoval nové součástky pro Ferrari 248 F1 s osmým časem. Druhým nejrychlejším byl závodní pilot Renaultu Fisichella, kterého následoval testman francouzského týmu Heikki Kovalainen.

„Přes ranní zdržení jsme měli dobrý den a udělali jsme kus práce na vývoji pneumatik,“ prohlásil včera šéfinženýr testovacího týmu Renaultu Christian Silk. „Výkon vozu byl velmi dobrý ve srovnání se závodem, který jsme tu odjeli před více jak dvěma týdny.“

Z jezdců Hondy se více dařilo Buttonovi, který se soustředil na nastavení podvozku, Barrichello pracoval na aerodynamice a pneumatikách. Toyotu reprezentovali Panis a Zonta, jenž ale musel skončit práci dříve pro problémy s hasícím přístrojem v kokpitu vozu. Přesto oba jezdci odkroužili přes 200 kol a soustředili se především na práci s pneumatikami Bridgestone.

Také McLaren ve Španělsku nechyběl, ale de la Rosa a zejména Paffett včera mezi nejrychlejší nepatřili. Tým se věnoval předním a zadním závěsům a aerodynamice. Pro BMW Sauber testovali Kubica a Villeneuve. Závěr tabulky patřil jezdcům Dietricha Mateschitze. Scott Speed s vozem Toro Rosso byl rychlejší obou jezdců Red Bull Kliena a Doornbose. Testy budou probíhat dnes i zítra.


Barcelona - 1. den
1. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:14.940
2. Giancarlo Fisichella, Renault (Michelin), 1:15.063
3. Heikki Kovalainen, Renault (Michelin), 1:15.255
4. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:15.523
5. Olivier Panis, Toyota (Bridgestone), 1:15.534
6. Ricardo Zonta, Toyota (Bridgestone), 1:15.541
7. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:15.828
8. Luca Badoer, Ferrari (Bridgestone), 1:15.867
9. Rubens Barrichello, Honda (Michelin), 1:16.170
10. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:16.520
11. Jacques Villeneuve, BMW Sauber (Michelin), 1:16.627
12. Scott Speed, Toro Rosso (Michelin), 1:17.274
13. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:17.291
14. Robert Doornbos, Red Bull (Michelin), 1:17.348
15. Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:17.480


Foto: annimages.com

Google+ Vytisknout

Diskuze: V Barceloně Ferrari před Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Schumacher, Michael

Schumacher se dotahuje na Patreseho

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  3. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  4. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  5. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  6. Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

reklama