DISKUZE K ČLÁNKU "Je to frustrující takto odjíždět na dovolenou," reaguje Wolff na poskakování Mercedesu
Šéf Mercedesu Toto Wolff přiznává, jak to je pro něj frustrující, když jejich vůz po nasazení posledního balíku vylepšení začal na závodní dráze opět poskakovat. Pro nalezení příčiny se jeho tým pouští před letní přestávkou do komplexní analýzy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Je to frustrující takto odjíždět na dovolenou," reaguje Wolff na poskakování Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Racek
23:28 06.08.2023 78.80.232.XXX
Ano, tohle opravdu není možné a je samozřejmě přísně hlídáno... vdyť rozpočty týmů a jejich operace jsou k dispozici. Možné je ovšem si ponechat v továrně lepší motory pro sebe. Dnes už rozhoduje i pár koní (i když mi to moc nejde do hlavy... taková vyrovnanost při tisíci koní ...)
Racek
22:21 04.08.2023 78.80.232.XXX
No, ta velká automobilka je jako skoro všechny ostatní na Silverstonu... Tohle platí hlavně u motorů, ale ty jsou dnes stejně tovární. Ale nápady mohou být zdarma, nebo třeba stáže atd. Ale to víte, dnes se hlídá i catering a všichni jsou hned nedle a spolu chodí na pivo, tam se všechno hned vykecá... Takže věřím že je to spíše v zdroji zkušeností. Ale jak je vidět, i kdyby to platilo, tak to poslední dva roky moc nefunguje.
Fanda.LH
10:56 04.08.2023 83.240.62.XXX
To je nesmysl tohle očekávat... Ty jejich veřejný vystupování je čistě politika, neříkají co si myslí, ale hrají nějakou roli, hájí pozici, která jim může přinést výhodu... Když z této role vystoupí, tak k sobě musí mít přirozeně blízko... Podobně jako boxeři / zápasníci po zápase...
Fanda.LH
09:58 04.08.2023 85.162.8.XXX
Je to o hledání balancu, když se pohybuješ na hraně, tak se můžeš být top, ale taky být pod vrcholem nebo naopak přes... Přinesou novou úpravu, která jim má přinést přítlak navíc, myslí si, že ji ukočírují a ukáže se, že ne... Nebo jo, ale bude to trvat a ne všude to bude fungovat...
Mluví se o upgradu do Monaka... Nejpomalejší trať, tam to mohlo fungovat skvěle... SPA je protipol... Hodně se řešil Mclaren, že je pomalý, že má velké zadní křídlo apod. Jedna věc je nahradit velké křídlo za menší a druhá se vyrovnat s následky, že to rozhodí aerodynamiku...
Mluví se o upgradu do Monaka... Nejpomalejší trať, tam to mohlo fungovat skvěle... SPA je protipol... Hodně se řešil Mclaren, že je pomalý, že má velké zadní křídlo apod. Jedna věc je nahradit velké křídlo za menší a druhá se vyrovnat s následky, že to rozhodí aerodynamiku...
badys
07:36 04.08.2023 46.13.68.XXX
Je to zajímavý, tolik inženýrů , simulací , špičkové techniky a oni stejně pořád na to co vyvolává poskakování nepřišly. Takže se jim problém bude více méně stále vracet.
Asi budou muset počkat až se změní pravidla a začnou se stavět auta na jiném principu , než na přísavném efektu. V této době nemají šanci.
Asi budou muset počkat až se změní pravidla a začnou se stavět auta na jiném principu , než na přísavném efektu. V této době nemají šanci.
Racek
01:52 04.08.2023 78.80.232.XXX
No, jsou to profesionálové. Je to určité uzavřené spelečenství, všichni se mezi sebou znají a občas přestoupí ke konkurenci. Nenávist zde nemá místo. Ale vyjádření jsou ostrá, jistě, ale oni se tomu asi jen zasmějí.. Konec konců ročilování nikam nevede, že?
Mě jenom nejde do hlavy, už asi po páté překopávají auto, docela důkladně a furt finanční limity v nedohlednu... sakra, buď místo platu žijí z úspor, nebo si kupují někde otroky či využívají dětské práce... já fakt nevím.
Mě jenom nejde do hlavy, už asi po páté překopávají auto, docela důkladně a furt finanční limity v nedohlednu... sakra, buď místo platu žijí z úspor, nebo si kupují někde otroky či využívají dětské práce... já fakt nevím.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek