DISKUZE K ČLÁNKU "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Lewis Hamilton po incidentu ve Velké ceně Británie tvrdí, že v soubojích si nikdy nepočíná tak agresivně, jako jeho rival Max Verstappen. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko mezitím promluvil o jeho zdravotním stavu a vyčíslil škody na technice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 25.07.2021 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovalo 11 lidí) 20.07.2021 13:54
Bohužel Hamilton zklamal na plné čáře. Po startu… »
» kmet (Hlasovalo 10 lidí) 20.07.2021 09:17
Uvědomuje si ten váš pragmatický hlupák, že… »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 20.07.2021 18:03
Hamík si jede svou stopu vnitřkem. Poloměr… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Obávám se, že by to férovější nebylo...

                V tomhle zlatá historie... Dříve jezdci vylezli z monopostu a nechali ho stát podél trati, když vyloženě nezavazel... Žádný SC, žádné červené vlajky pokud to nebylo vyloženě nutné... A v Silverstone to nutné nebylo...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hamík si jede svou stopu vnitřkem. Poloměr zatáčení nemění až do doby kdy do něj narazil Emil a poškodil mu křídlo. Neměnil ani rychlost. Přitom sám pro sebe používal menší jednu třetinu tratě.
    Hamík prostě neudělal vůbec nic čímž by mohl ohrozit, nebo omezit rozumně myslicího soupeře.

    A co soupeř? Ten i když měl sám pro sebe místa na tři vozy, tak se překvapivě a náhle rozhodne si tuhle rychlou zatáčku zkrátit i když průjezd vnějškem je o kus rychlejší a svým ukvapeným a neuváženým činem narazí do soupeře a poškodí mu vůz. Sám ztratí nad svým taky poškozeným vozem kontrolu a narazí do bariéry tak silmě, že napáchá na jemu svěřeném voze škodu minimálně za 750 000 Eur.
    RB by se měl rozmyslet jestli by neměl dát Emilovi výchovný pohlavek a alespoň na jeden závod ho nenahradit záložním jezdcem. Třeba Kvjatem.

    + 9 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • margee

      margee

      46.135.105.XXX
      S tím bych vcelku souhlasil, až na ty pohlavky. Max je pořád dobrý jezdec, agresivní, ale rychlý.
      Velmi rád bych viděl více záběrů z vozů. Formula1.com nabízí pouze přední pohled Lewise a zadní kameru Maxe, ale chtěl bych vidět i přední pohled Maxe a zadní Lewise, + volanty obou. Ale i z těch co jsou zveřejněné, je vidět, že Lewis si drží stopu a pěkně krouží zatáčku (má pořád stejně asfaltu k bílé čáře), zatímco Max velmi rychle zatáčku zavírá (hodně rychle asfaltu přibývá). Takže na volantech by bylo vidět, jak Lewis drží stopu a zatímco Max tím švenkne.
      A nakonec si myslím, že tím jak ji rychle zavřel, tak tam bylo dost odstředivé síly, tak opravdu stačilo málo, kontakt s Lewisem a úplně se utrhl.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Víme, že ten pohlavek není na místě. Vlastně si jich sám dal několik a pořádně tvrdých. Od rány do svodidel, přes ztrátu bodů až po narušení vlastního Ega.
        Dalšího trestu skutečně netřeba.
        Vlastně by jsme se potrestali sami o možnost dalších napínavých soubojů mezi Emilem a Hamíkem.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Něco ti v tom zásadně falíruje. To tvrzení, že průjezd vnějškem o kus rychlejší. 03
      Kdyby byl rychlejší, tak by tak jezdil každý. On tam takto ovšem nejezdí vůbec nikdo. A jak se jezdí vnějškem předvedl názorně Leclerc. A to nejel tak moc vnějškem, jako musel jet Max.
      Porovnej si ty 2 souboje, soustřeď se na to, kudy jel Hamilton. Nějakou záhadou ani náhodou podobně. 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Kdyby bylo říznutí zatáčky až tak výhodné, tak by se Emil snažil ji projet co nejvíce rovně. Jenže on si najížděl hodně dloho venkem, ale teprve až si všiml vedle sebe Hamíka, tak se ho snažil rychle zablokovat a právě proto došlo k nabourání Hamíka.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jako že si Hamíka za celou dobu nevšiml? Ty manévry na rovince dělal jen tak ze sportu, nebo moc bumbal? 12
          Sorry, ale z vnějšku jel jen proto, že se zvnějšku ta zatáčka najíždí pokaždé. Ta zatáčka se prostě vždycky jezdí tak, že jedeš z vnějšku a najedeš v apexu přes pravý obrubník. Protože je to nejrychlejší. Nejen tato že? 3m od apexu to fakt nejezdí nikdo.
          Pustil sis toho Leclerca? Jel 1m míň vnějškem než Max a přesto nakonec musel sundat nohu z plynu, aby neskončil v díře po Maxovi. Bylo to o fous i tak. Sorry, ta zatáčka se po vnější půlce tratě prostě jet nedá, je tam špína která tě pošle do zdi. Můžeme pouze spekulovat, jestli měl Max dupnout na brzdu, nebo se stáhnout už před zatáčkou.
          A tady máš odkaz na video. Sice jednostranně vytvořené, ale je to tam pěkně zastaveno v důležitých místech a srovnáno s předjetím Leclerca. 03
          https://www.youtube.com/watch?v=cz1mlkoDQ1A

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Já na tom videu vidím jak Hamík jede nejen stabilmím tempem, zatímco Emil z rovného směru dost sině vybočí k levé straně tratě a z ní se vydá směrem k Hamovému vozu, který je chvíli téměř na stejné úrovni jako Emil. Přitom jel jakoby byl v téhle zatáčce sám.
            Jestli Hamíka neviděl, nebo do něj najel schválně se jen tak nedovíme. V každém případě je viníkem kolize Emil.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              On Emil jel stejnou stopu, jako Leclerc. Jen o dva metry víc z vnějšku.
              Co na těch dvou příkladech je hodně jinak? Průjezd Lewise.
              No nic, zkusil jsem to. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • margee

            margee

            46.135.105.XXX
            To by sice mohl, ale nesměl by vedle sebe mít jinou káru. Takhle si to zavařil sám.
            My se tady můžeme věčně dohadovat, ale nemáme všechny záznamy a telemetrii, nakonec je důležité, jak rozhodla jury, a ta rozhodla, že: Car 44 is judged predominantly at fault ( https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021%20British%20Grand%20Prix%20-%20Offence%20-%20Car%2044%20-%20Causing%20a%20collision%20with%20car%2033.pdf ). Tedy převážná vina je na straně Lewise, což taky dává jasně na zřetel, že částečně tam bude vina i druhého auta. Opentlován byl Lewis, ale jen 10 sec, což taky dává jasně najevo, že ta vina není vážná, posuzovat vinu Maxe nemělo smysl a pentlit už vůbec ne. Kdyby ten souboj skončil tak, že by oba zůstali na trati, ať by z té zatáčky vyjel kdokoliv první, verdikt komisařů by zněl: Závodní incident.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ok, uvidíme co bude dál. Čekám "zajímavý" souboj těch dvou do konce sezony. Myslím, že to Mercedes i RB bude stát ještě hodně peněz. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • margee

        margee

        46.135.105.XXX
        Tak to bych tak docela netvrdil, že průjezd vnějškem je pomalejší. Kára jede po větším poloměru, opíše sice delší dráhu, ale díky tomu může jít později na brzdy, projet rychleji, bo lepší přítlak a menší odstředivá síla a vyjíždět větší rychlostí, což je taky výhoda. Proto to jednou skončí tak a po druhé zase opačně.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Lubomír O.

      Lubomír O.

      37.221.249.XXX
      Ham si jede svou stopu vnitřkem až do té doby, než zatočí a vono nic - od té doby, co ztratil kontrolu nad vozem, už nic svýho v té zatáčce nepředvedl. Obvykle sice jezdí jako vocas Emil, ale v neděli to prostě podělal Luis. Osobně bych ani netrestal, úmysl v tom nebyl, ale jestli někdo chybu udělal, tak Hamilton..
      Jo a mimochodem, proč tu zatáčku nejel vnějškem Ham, když je to o kus rychlejší? 13

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama