DISKUZE K ČLÁNKU "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Aston Martin (bývalý Racing Point) patří mezi týmy, které se proti loňsku nejvíce propadly - horší už je pouze Haas, který své auto už moc nevyvíjí. Jeho šéf Otmar Szafnauer hned tušil, že úpravy podlahy budou mít na jeho tým mnohem větší dopad než na soupeře jezdící s vysokým sklonem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 08.04.2021 21:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Neurotic (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 12:24
No já nevím, ale že Alpine, Mc, Ferrari nebudou… »
» juras (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 16:43
No právě...oni nejsou Mercedes. Však taky loni… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 16:45
že by další tajná dohoda? Trest za podvodné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jj284b

jj284b

95.103.71.XXX
akoze nechapem tu logiku... FIA varovali ze budu tuto sezonu zli,lebo okopirovali zle auto? dobre im tak...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Kdyby tenhle článek byl o Mercedesu tak tam píšem o mercedesu, ale díky tomu, že se ozval AM tak se k tomu připletli i další věci.
Japak to, že se takhle neozval mercedes??

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Já myslel spíše na Hass. Nechtel vrážet do autu nic a díky té změně musel. Tak možná že jemu se to nelíbilo.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Ano, koncept se mění špatně. To musel udělat za přísného dohledu Mcl. Jak říkali, auto se muselo předělávat za souhlasu a dozoru FIA aby se moc nelišilo od lonského modelu a museli tam zapracovat novej motor. Na další věci žetony neměli. Tak kde je problém u AM?? Ti mohli žetony využít tak aby jim to fungovalo, nemuseli předělávat umístění motoru.
Takže co je na tom nespravedlivého??

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Co je pravda?
Realisticky jsem to popsal níže...v čem vidíš porušení principu? V tom že FIA udelala změnu v oblasti která je velmi složitá a na níž vydělávali především movité týmy které si mohli dovolit utrácet za vývoj velké peníze? Že to byl krok který ubral zjevně přítlak a postaral se o zpomalení? I když dočasné...
Podstata problémů AM je v závislosti na Mercedesu...vždyť změna pravidel plati pro všechny stejně.
Ten negativní postoj fanoušků k AM je dán cestou kterou se vydali... kopírováním které podle mě loni bylo za hranou (viz velmi dobře promyšlený protest Renaultu)...a místo adekvátního trestu zase to politické řešení FIA.
Ono když budeš chtít mluvit o principech...v F1 skončíš dřív než začneš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Je fakt, že mnozí si zde vybíjejí svojí nenávist na Aston a o tom to fakt nemá být

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
A to je důvod, proč je to jednomyslné rozhodování tak těžké když top týmy mají svojí sféru vlivu.

Proto jsou změny v rámci bezpečnosti bez nutnosti většiny tak super 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Mimochodem ten třetí tým který byl proti, jen hádám, ale nebyl to k Mercedesu a Astonu ještě jen velkou náhodou Williams? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
O sympatie jde v F1 až v první řadě 12 Ale jde o to že snížení přítlaku bylo na základě obav o bezpečnost kvůli pneumatikám. Tam je to pak o něčem jiném a my můžeme jen spekulovat jak do tohoto rozhodnutí rozmlouvala opravdu bezpečnost a jak moc politika. Čím méně politiky tím lépe, jenže F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
já to nemyslel vážně, ale máš paleček nahoru 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
O soucit tu přeci nejde, jde o to co je správné a dle pravidel. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
No dobře, ale kdo chce psa tlouct , hůl si najde.....a to je přesně tenhle případ. To že oni kopirovali Mercedes s tím nesouvisí. Proces změny nebyl dle pravidel a to není dobře, ač pro F1 , letošní ročník to dobře je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já nutně neříkal, že něco tvrdíš nebo naopak 12
Reagoval jsem na tu část, kde mluvíš o neférovosti. To je totiž hodně relativní pojem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tohle je na druhou stranu nespravedlivej příspěvek, protože těžko se mění celý koncept a natož v době zmrazení vývoje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Myslel to dobře ale dopadlo to jako vždycky 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
F1 je často velmi nespravedlivé místo a je třeba se s tím mnohokrát porvat. Co se ale týče Aston Martin, ty nepovažuji ani za konstruktéry takže bez soucitu. A u Mercedesu? Chápu jejich určitou dávku frustrace a obav, ale trochu nechápu proč loni demonstrovali takovou převahu. Potom se totiž v F1 určitým klackům pod nohy nelze moc divit.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Chápu že do toho taháte nesouvisející věci a má te "svoji" pravdu....jenže to tak nejde dělat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
S principem na nás nechoď... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lukáš J.

Lukáš J.

212.96.172.XXX
no samozřejmě Fiaťáky neberu, ti po tom, co lítali na Monze stejně rychle jako Mergl s DRS, víme proč, nějaké zlepšení museli vykázat, což taky víme proč

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lukáš J.

Lukáš J.

212.96.172.XXX
zato Mergl na motoru nemákl vůbec :)))))))....na pohonné jednotce nicméně zapracoval také loňský šampion, Mercedes. Ten se u pohonné jednotky zaměřil na tři oblasti, další vylepšení řídicí jednotky, zlepšení spolehlivosti a použití nových, blíže nespecifikovaných řešení, takže asi tak, zapracovali úplně všichni, smazání rozdílů a ztráty časů jsou způsobeny z větší části jen podlahou

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama