DISKUZE K ČLÁNKU "Letošní vozy i přes zmražení pravidel velikostí změn překvapí, McLaren bude mít výhodu," očekává Fry
Technický ředitel Renaultu pro šasi Pat Fry upozorňuje, že i přes zmražení pravidel pro vývoj šasi mezi loňskou a letošní sezónou dojde k poměrně velkým změnám na vozech, což mnohé z fanoušků může překvapit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Letošní vozy i přes zmražení pravidel velikostí změn překvapí, McLaren bude mít výhodu," očekává Fry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
22:06 05.01.2021 46.47.176.XXX
Když se bavíme o motorech, tak Mergl ve Williamsu bude motorově skutečně patřit ke čtyřem nejsilnějším týmům. Přesněji k týmům s nejsilnějším motorem.
Renault loni skutečně potěšil. A s Riccim jezdil úžasně. Jak to bude letos ještě nevíme, ale Ocon už se chytil a teď bude záležet na tom co letos Renault jezdcům dovolí.
Renault loni skutečně potěšil. A s Riccim jezdil úžasně. Jak to bude letos ještě nevíme, ale Ocon už se chytil a teď bude záležet na tom co letos Renault jezdcům dovolí.
Adi
21:55 05.01.2021 83.240.60.XXX
V r. 2020 byla PJ Renault komplexně druhá nejlepší v poli. Quali mod téměř na úrovni Mercedesu, race mod kousek pod Mercedesem a na úrovni Hondy. Spolehlivost skvělá, loni nejlepší v poli! BTW 4. Williams pobavil :D I copy Point na to letos mít nebude, pac si FIA lépe pohlídá kopírování. Ferrari bude černý kůň. Věřím, ze opět dojde ke sblížení TOP 2 a zbytku pole.
Ferda
21:34 05.01.2021 46.47.176.XXX
K Williamsu.
Jejích rozhodnutí sice chápu, ale v nitru svého srdce mám velkou bolest. Ono totiž právě Williams byl takovým posledním mohykánem z lidu, který se snažil Pohár Konstruktéru udržet na uzdě.
Samozřejmě, nákupem převodovky a hydrauliky Williams hodně nejen ušetří, ale nejspíše i výrazně povyskočí nahoru. Tím nejspíše zrujnuje tým Haas, kterému bez zisku z posledního místa po téhle sezóně hrozí reálný odchod z F1.
Jejích rozhodnutí sice chápu, ale v nitru svého srdce mám velkou bolest. Ono totiž právě Williams byl takovým posledním mohykánem z lidu, který se snažil Pohár Konstruktéru udržet na uzdě.
Samozřejmě, nákupem převodovky a hydrauliky Williams hodně nejen ušetří, ale nejspíše i výrazně povyskočí nahoru. Tím nejspíše zrujnuje tým Haas, kterému bez zisku z posledního místa po téhle sezóně hrozí reálný odchod z F1.
Adi
18:57 05.01.2021 83.240.60.XXX
Těch 60 Hp na druhý nejsilnější motor, tzn na Renault je pouze tvůj vlhký sen úplně mimo realitu. Ricci se bude v týmu zajíždět, musí překopat polovinu auta kvůli motoru. Nečekám, že McLaren udrží 3. místo v PK. Nejvíce věřím na 3. místo v PK Alpine a jestli se na to Honda vyprdla a v zimě přidá méně než Renault, budou mít s Alpine problém i u rudých býků.
SergioPÉREZ
18:31 05.01.2021 78.108.157.XXX
Pro Formuli 1 je prostě 10. válec absolutně optimální a nejlepší zvuk zároveň! Vše ostatní je jen zlatou slepou uličkou. Kdo to kdy pochopí
SergioPÉREZ
17:51 05.01.2021 78.108.157.XXX
Nikde nemůžu dohledat jestli od 1.1.2021 Alonso maká ve větrném tunelu, jak minulý rok avízoval
GRAHAM
16:35 05.01.2021 109.81.213.XXX
No, víš....oni nejsou schopni v této době vybudovat infrastrukturu, aby mohli vyrabět konkurenceschopně tyto věci, ani nemají na to lidi. Rozhodnutí imho má svoji logiku a je imho "správné". Potřebují lepší umístění v PK, aby přišel sponzor-ři, vydělali peníze.... on to jednou někdo zajímavej koupí a posune.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek