DISKUZE K ČLÁNKU Cesta Rona Dennise v barvách McLarenu: Od ambiciózního začátku až k hořkému konci

Pokud se podíváme na Dennisovu kariéru ve Formuli 1 a její neslavný konec, najdeme určité paralely. Jeho "vyhoštění" od McLarenu v závěru letošního roku totiž může do jisté míry připomenout jeho nástup k tomuto týmu. Udělejme si tedy malou procházku historií.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cesta Rona Dennise v barvách McLarenu: Od ambiciózního začátku až k hořkému konci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 05.01.2017 06:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 01.01.2017 18:08
Děkuji za upozornění a neomlouvá mě ani fakt, že… »
» Pamětník (Hlasoval 1 člověk) 05.01.2017 06:26
omlouvám se za pravopisné chyby ,psal jsem večer… »
» Pamětník (Hlasoval 1 člověk) 01.01.2017 17:42
Vzkaz pro autora článku:Andrea de Cesaris sice v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pamětník

    Pamětník

    109.81.210.XXX
    Vzkaz pro autora článku:Andrea de Cesaris sice v roce 1981 jezdil za McLaren,ale na obrázku je ve voze M30,asi proto že bud MP4/1 nebyl ještě hotov-začátek sezony ,nebo ho někde rozbil. ***
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Děkuji za upozornění a neomlouvá mě ani fakt, že nejspíš došlo k chybnému popisku u obrázku s následným špatným vygenerováním. Dovolím si ale také uvést vaše nepřesné tvrzení na pravou míru. S ohledem na náročnou přípravu vozu, kdy v F1 vůbec poprvé byl použit zcela atypický postup (uhlíková vlákna) měl nový MP4/1 k dispozici pouze Watson. Ani vaše tvrzení, že na snímku byl de Cesaris s vozem McLaren M30, není správné: tento typ jezdil jen v roce 1980 a tudíž s ním de Cesaris nemohl žádný závod jet. V tomto případě se jednalo o McLaren M29F, Watson na něm jel první dva (USA-západ, Brazílie), Ital pak úvodních pět závodů ročníku 1981 (do GP Belgie), než postupně přešli na typ MP4/1. Každopádně díky za upozornění a do nového roku bych od vás čekal lepší pravopis - napsat mi, že se živým psaním o F1 mi - nezlobte se - hodně vadí. Pozn. obrázek byl na základě upozornění změněn.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pamětník

        Pamětník

        109.81.210.XXX
        omlouvám se za pravopisné chyby ,psal jsem večer a neopravil jsem to po sobě. To víte ,písemný projev moc nepoužívám,mám sekretářku a už ve škole jsem měl za 3 z češtiny.Ohledně vozidla -vycházel jsem z toho ,že se dále vyvíjel typ z roku 1980 a né z roku1979,ale předpokládám ,že jste si toto nastudoval a nebudu se s vámi přít .
        Rád bych se Vám omluvil ,byla to jen taková reakce ,takže ani mě neomlouvá že jsem si ji neověřil.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • api

    api

    88.212.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jsem zvědav, v čem to tobě pomůže.Ten člověk něco dokázal a pro F1 něco udělal a ty do něj už drahně let kopeš.Styď se.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Co ti provedl že máš z jeho konce takovou radost?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Nic mu neudělal...jen si vybral nepřítele aby byl zajimavý, aby byl středem pozornosti, dělá mu to dobře.
        Jako fanoušek Ferrari v dané době holt byl Mclaren "nepřítel".Nenechal na něm niť suchou.Hrál si na spravedlivého.Ale jsem v klidu, ztratil nepřitele a teď nebude ničím.Dle mého názoru má poruchu osobnosti.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Aha, ale jestli potřebuje nepřítele a být viděn tak si najde jen někoho jiného.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            To už nebude dělat, kapku dospěl a on není hloupý člověk, jenom aby bylo jasno.Teď už jen z Dennise bude žít historicky, stal se z toho fenomén na který je hrdý, pár lidí to po něm převzalo na konkurenčním serveru a maj z toho zábavu.
            Horší bude, když Dennis koupí tým F1 co je zrovna na prodej.Tak to začne nanovo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama