DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton by do Ferrari chodit neměl, byl by tam číslo dva, tvrdí Ecclestone

Bernie Ecclestone opět rozčeřil vody Podle devětaosmdesátiletého Brita by Lewis Hamilton do Ferrari přestupovat neměl. Prý by tam byl pilotem číslo dva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton by do Ferrari chodit neměl, byl by tam číslo dva, tvrdí Ecclestone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 14.04.2020 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 12.04.2020 08:25
Tak určitě 11 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 12.04.2020 11:39
Přesně tak, brát Lewise jinak než jako jedničku?… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 12.04.2020 19:08
Je fakt že nadcházející ekonomická krize může… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Ano i nestrannost musí mít pravidla a v minulosti také týmy, které se snažily dávat svým pilotům volnost závodění, nějaká vnitrotýmová pravidla určovaly. Problém nastává, když jeden z pilotů tato pravidla přestane respektovat a tým není schopen, nebo ochoten tohoto pilota za to postihnout. (Možná víš na co narážím).

Já nechci vymýšlet co a jak by měly týmy nastavovat, ale je jasné, že např. tebou zmíněné pitstopy jsou v současném systému výhodnější pro toho, kdo zajíždí první. Pokud má dostatečný "náskok" , aby se nedostal do provozu na tratích, kde není snadné předjet. Jel bych zkrátka na lépe postaveného pilota v každém závodě. To znamená, na lepšího kvalifikanta. A nebo dvě garáže, které mezi sebou bojují (což nejspíše do jisté míry bylo za dob Rosberga u Merglu. Alespoň soudě podle toho, že piloti měli problémy se sdílením dat). Ale fakt bych to nechal na týmech, jaká pravidla nastaví.
Podle mne to normální fanoušek pozná, zda se jede na jediného pilota, nebo zda oba mezi sebou mohou závodit. Ale souhlasím s tebou, že to není sranda (jen dodám, že nikoliv "někdy", nýbrž vždycky). A k takovým krokům se odhodlávají jen opravdu sebevědomé týmy. Což jsem například u Ferrari moc často nezaregistrovával a to F1 sleduji bezmála 50 let. 05 (Na to, že si nárokují a inkasují každou sezónu zvláštní odměny za jakýsi pochybný přínos F1, tak toho moc nepřinášejí, když nemají ani koule na to odjet část sezóny bez TR). 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Otázkou je ještě co se myslí tím jet první polovinu nestranně, protože i nestrannost musí mít svá pravidla a určit kdo za jakých okolností pojede do boxů jako první se prostě musí a bude to rozhodovat. Ale je jasné jak je to myšleno, prostě nepreferovat jezdce ale momentální postavení a výkon, někdy to ale není sranda. Já jsem samo pro.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Rozhodně by to bylo fanouškovsky velmi atraktivní 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nakonec se dočkali. Jak velké úsilí je to stálo se nejspíše ještě pár roků budeme moci pouze dohadovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano, proto také angažovali Schumachera (jistě za stejnou gáži jakou nabídli Buttonovi) a finského Němce Rosberga. Měli to pojištěné ze všech stran. Jenom ten titul ne a né přijít. 03 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mergl vždycky chtěl mít mistra s německým rodokmenem. Třeba Jensonovi jakožto čerstvému mistrovi světa nabídl Mergl po převzetí Brawna pouze poloviční gáži než Rosberkovi. Proto Jenson raději šel do McLarenu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Však jo. U Mercedesu se mi zdá, že ta pozice týmové jedničky není týmem tak natvrdo prosazovaná. A na to, že jeli svoji vlastní ligu bych to nesváděl. I v minulosti jezdilo Ferrari, či RedBull svoji vlastní ligu a přesto se jelo tvrdě na jedničku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Co se týče Ham vs. Rosberg, tak někdy, i když zřídka to vypadalo, že "výhod" týmové jedničky požíval i Rosberg, jako třeba v památném Maďarsku. Jenže tehdy Mercedes jel zcela nikým neohrožen svou vlastní ligu a dost možná, já vím, asi to bude kacířská myšlenka, tehdy tým nemusel řešit kdo bude jednička a kdo dvojka a prostě to nechali na Darwina.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nechci se tu přebíjet co kdy a komu tým umožnil. Ale podle mne Hamilton požíval v Merglu "výhod" týmové jedničky i v dobách s Rosbergrem. Ale pro mne je podstatné, že když se mu z různých důvodů nezadařilo, tak tým nepodrážel Nica a nechali ho získat titul i na úkor "týmové jedničky". Což ostře kontrastuje s ostatními případy, které jsi uvedl. 11 Jinak souhlas.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No právě. Proto jsem psal o politikaření. Líbivých keců šampiónů jsem četl spousty a ne jen od Lewise. A když jsi narazil na Rosberga, tak když Lewis přestupoval k Merglu, také jsem četl kecy o tom, jací jsou s Rosbergem kámoši už od dob, kdy spolu závodili v nižších sériích... Docela rychle se jejich kámošství rozplynulo 18
Mnozí šampióni si dokonce nárokovali pozici jedničky do smluv.

S druhým odstavcem naprostý souhlas. Dodám snad jen, že občas záleží na úhlu pohledu na situace a dění. A který z názorů "zvítězí".
Massa je výborný příklad a ne jenom když bojoval s Lewisem o titul. On také s Lewisem bojoval (jak já říkám) o šestá místa a často spolu v těchto bojích kolidovali. Pro mne je to dost indícií k tomu, abych se mohl domnívat, že šlo o výborného pilota. Bohužel měl smůlu a po úrazu už nebyl tím Massou. A vidíš před úrazem ještě dokázal pomoci Kimimu k titulu. Věř, že jako fanoušek Kimiho jsem Massovi o rok později móóóc přál, aby titul získal on.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ano je to pravda a taky přiznávám jak moc mě Leclerc ve Ferrari překvapil.
Ale taky mě svou nemohoucností překvapil Vettel. Hloupé chyby dělal i loni a nejvíce mě překvapilo, že si ho dává Leclerc i v kvaldách ve kterých byl vždy Vettel hodně silný.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jet do půlky nestraně a pak vybrat jedničku, to je asi nejlepší možný realistický scénář, to se myslím shodne většina.
Ono je to ale obecně fakt těžké. Oni ani sami piloti dost často nechtějí jít do takového vnitrotýmového souboje. On třeba takový Lewis má sice líbivé řeči o tom, jak by klidně vyzval kohokoliv ale na druhou stranu si chválí Bottase (jaký to rozdíl oproti jeho chování k Rosberkovi, který mu jinak okopával paty).

Jinak si myslím, že lidem obecně chybí respekt. Dvojky v top týmech jsou pořád jedni z nejlepších. Takové ty kecy jak jsou to odepsaní nýmandi, to mě pěkně štve. Z poslední doby je dobrý příklad Massa. Svého času byl kousíček od titulu a to v přímé konkurenci mimo jiné i současné super star Lewise. V druhé části kariéry byl sice ve stínu jiných ale i tak si zasloužil svůj respekt. Vlastně i ten Kimi sklízel přehnanou kritiku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Tak ona podpora týmu samozřejmě udělá své, né že ne....ovšem nevím jestli zrovna Hamilton to měl v Mercedesu takové jak třeba Alonso u Renaultu a Ferrari, Vettel u RBR a později u Ferrari, nebo Schumacher u Benetonnu a Ferrari. Ano, loni měl k tomu Hamilton nejblíže, kdy Bottas musel dělat to, co se očekávalo od týmových dvojek ve výše zmíněných případech. Ovšem předtím s Buttonem a hlavně s Rosbergem to zase nevypadalo tak, že přes pozici týmové jedničky týmu nejede vlak. I toho Bottase pustil před sebe v Maďarsku v poslední zatáčce posledního kola a to tehdy ani nevedl průběžně šampionát. Dokonce si vzpomínám na Monzu 2008, nebo spíš 2009, kdy se ještě tankovalo a díky množství paliva tehdy dostal výhodnější strategii Kovalainen. Tím nechci tedy zrovna tvrdit že Hamilton nebyl týmovou jedničkou, jen to, že ta podpora nebyla bezmezná. To že Ferrari teď "patří" Leclercovi je ostatně taky chyba právě Vettela - vzpomínám si jak i Binotto stále tvrdil, že dokud nato dojde, tak výhodnější týmové rozhodnutí padne ve Vettelův prospěch, protože je zkušenější i když si už tehdy vedl lépe Leclerc. Tak jestli chtěl Bernie tvrdit že si má Vettel hledat tým s takovou podporou týmové jedničky, tak to snad ani nenajde, protože vyjma Ferrari takovou stěží někde najde ... jestli tedy chce jezdit v top týmu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jo, tvoje postřehy ohledně Kimiho beru. Je fakt, že Kimi nijak zásadně proti týmu nešel. Stačí si vždy připomenout jeho prohlášení po závodech, kdy ani on nebyl spokojen s tím, co s ním tým provedl a porovnat to s prohlášeními Leclerka.
Víš, já nemám problém s TR jako takovou. Je mi jasné, že k úspěchu patří a týmy, které ji zásadně nechtějí využívat se připraví o jednu z výhod. Na druhou stranu mám rád závodění i uvnitř týmu a v dnešních dobách dominance, je to jediná možnost alespoň nějakého "napětí" při závodech. Tak se mi líbí model "do půlky sezóny nechat závodit a po půlce jet na lepšího". A to je věc, která se u Ferrari už dlouhou dobu neděje.
Navíc, já věřím, že mnohé "dvojky" nejsou tak špatné, jak se dělají a jak napovídají jejich výsledky zkreslené týmovou režií. Nevím, zda jsi zažil sezónu 1994. Williams jel beze všech pochybností na Sennu a Hill byl jenom ten, který mu měl krýt záda. Senna se ale zabil a nakonec Hill bojoval o titul do posledního závodu. (Je fakt, že tato sezóna byla velmi podivná a nechá se zpochybňovat ledascos, ale jako příklad toho, co mám na mysli to vyhoví). Mně vadí názory, že dvojky si své postavení zaslouží, protože jsou horšími. Ne vždy tomu tak opravdu je. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jakým způsobem porovnáváš Vettela a Leclerka před jejich vzájemnou konfrontací ve Ferrari? Sám si říkal, že tě Leclerk v Alfě moc nepřesvědčil 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Je to tak. Proč by mělo Ferrari podporovat někoho kdo je dlouhodobě slabší. Dokonce tak dlouhodobě, že byl slabší o půl sezóny dříve než se ve Ferrari představil Leclerc. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Neboj, pořád si myslím, že se to pravděpodobně nestane.
Nicméně jsem přehodnotil říkat to, že se to stát nemůže.

Jinak k Tvojí myšlence. Nepochybně se to děje. Na druhou stranu rád vytáhnu loňský souboj Leclerk vs Vettel (teda relativně rád jako fanoušek Seba 12). Já tvrdím, že pokud je někdo dlouhodobě lepší, tak se to projeví. Tým dlouhodobě nebude zvýhodňovat slabšího. Respektive může ale bude těžce sám proti sobě.
Vím, že narážíš na situaci Kimiho ale tam bych přidal ještě jeden postřeh. Ono taky záleží na reakci upozaděného. Jsou piloti, kteří na režii nepřistoupí ani když na ni kývnou před závodem ( že jo Sebe 12 ) a někteří příjmou svojí roli (asi) relativně ochotně. A ono pak při ukázce ochoty nastává jaksi trvalejší rozdělení roli mnohem snadněji řekl bych.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já si myslím, že by to bylo hezké zakončení kariéry... A že moc ztratit nemůže... I kdyby ho Charles vypráskal, tak to už se stalo nejednomu šampionovi, že dostal vedle sebe mladou hvězdu a ukázalo se, že je čas končit...

Na druhou stranu si nemyslím, že by se to nutně muselo stát... Přestup by stál opravdu hodně peněz a Ferrari by je nevyložili na to, aby je pak svým přístupem házeli do kanálu... Za mě by to bylo zajímavé a prospěšné pro všechny strany...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama