DISKUZE K ČLÁNKU GP Mexika: Triumf Verstappena před Ferrari, Hamilton pětinásobným šampionem F1

Verstappen zajel v Mexiku fantastický závod a po zásluze slaví triumf. O část pozornosti ho však připravil Lewis Hamilton. Ačkoliv dojel do cíle na čtvrtém místě, je to on, kdo dnes slaví největší úspěch, a to triumf v sezoně 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Mexika: Triumf Verstappena před Ferrari, Hamilton pětinásobným šampionem F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 17.11.2018 16:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 29.10.2018 12:10
Samozřejmě hloupost. Honda mění průměrně 6… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 28.10.2018 22:05
Gratulace Hamiltonovi, zasloužil si to 03»
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 29.10.2018 11:25
Když tvrdíš že Honda je spolehlivější, tak nám to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Všiml. Stejně, jako jsem si všiml Ricciho penalizaci. 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  A všiml sis taky, že příčinu nezpůsobil RB, ale Renault? V obou případech? Ale je možné, že chtěl Renault svého nového pilota demotivovat protěžováním Maxe. 12

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Horner: "Renault nám tento víkend a v těchto podmínkách poskytl motor, který byl konkurenceschopný s našimi soupeři."
    ........ při té samé kritice pěkné to slyšet.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Max jel jako z praku, jestli se jim podaří správně implementovat PJ Hondy do vozu (ne jako McLaren Renaulta), tak budou hodně silní a možná se dočkáme změny na čele. I s tím vysmívaným Renaultem dokáží jezdit na špici a nebýt těch poruch, nasbírali by daleko víc bodů a možná (říkám možná) i zasáhli do boje o titul. Honda vypadá, že už má dost výkonu a i spolehlivost se lepší, chcánkaři se opět vrací... Jestli budu mít pravdu, Seb se podělá vzteky... 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.24.109.XXX
      S tou spolehlivostí Hondy bych "hop" ještě nekřičel. Osm motorů (zatím), jeden z toho měněný tuším kvůli havárii, mění je preventivně, aby se vyhnuli selhání během závodu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Pokud vím, tak letošní sezóna TR není o bodech nebo umístění, ale o vývoji PJ s tím, že příští rok bude mít Hondu RB. Nikdo nevíme, proč ty motory mění, jestli na nich něco nezkouší nového a vlastně si ze závodů dělají testovací dny. RB má k Hondě jiný přístup, než měl McLaren, který chtěl výsledky hned, nejpozději včera... Podle rychlosti, kterou včera TR dosahovalo na rovinkách je vidět, že výkon už mají.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mac_

          Mac_

          89.24.109.XXX
          RB má jiný přístup... Člověče, jen PR kecy, nic víc. A sezony s McLarenem byly o čem? 18 A v případě nespolehlivého nebo výkonově nedostačujícího agregátu, jak dlouho tipujete, že bude RB držet s Hondou basu? Déle než s Renaultem? Tím neomlouvám to, že frantíci nedokážou ani po letech stáhnout náskok meds nebo ferka.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Motory mění, protože nefungují hned jak by měli.......nevydrží a potřebují neustále dolaďovat. Málo času na stolici, vyjdou s tím ven, aniž by to fungovalo na 100%. Tak s tím čachrují. Viditelně jim data na stolici nesedí z dráhou. Vývoj za pochodu, kapku za každou cenu, ale na druhou stranu proč ne, pokud to za rok pomůže. F a M to ale zvládají zhola jinak, o dva levely lépe. To je holý fakt. Honda jede prozatím v módu prvobytně pospolná, na Renault to asi stačit bude, na ty další dva tipuji že moc ne.Ale třeba Honda překvapí.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            U Brawn GP také nikdo neočekával, že vyhrají na první dobrou titul... :-)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel003302

            uzivatel003302

            86.49.169.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak RB to neudělal asi špatně, o tom žádná.....na druhou stranu neměl na výběr. Taky chápu frustraci, že dělají dobré šásko a motor je eliminuje.
              V tom si může Renault s Hondou prozatím podat ruce.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Myslím že stolice už není problém, spíš je problém to že mají na každou specifikaci na ověření pak jen dvě auta místo šesti. Ale letos se s tím už perou slušně, a já ten progres u nich vidím. Věřím že příští rok bude ten motor ve spojení s šasi RB dosahovat podobných výsledků jako letos, dokonce věřím že si RB i pomůže, a zvětší se množství závodů kde pojedou o vítězství. Spolehlivost je věcí druhou, ale i tam věřím že si vystačí z maximálně jednou penalizace na vůz.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama