DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií
Kvalifikace do druhého závodu už měla zčásti rozdané karty ještě předtím, než piloti vyrazili do boje o pozice. Zatímco Kimi Räikkönen unikl penalizaci po nedobrovolné zastávce ve druhém tréninku, Hamiltona kvůli potížím s převodovkou čeká posun startovním polem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel002995
14:04 08.04.2018 37.188.151.XXX
O TR vubec nejde, to jen podtrhlo tu bidu McL. McL preci ma utocit na bedny a vitezstvi nebo se dle prohlaseni McL pletu? Honda prochazi neustalim vyvojem, stejne tak McL neustalou stagnaci. To nemohlo fungovat a nefunguje ani dnes s Renaultem spolecny jmenovatel je pouze McL
Mike17
13:31 08.04.2018 185.149.130.XXX
Hele těžko říct, co s tím může závod udělat. Je fakt, že gumy jsou jedna velká loterie a mohli mít třeba problém s tím je zahřát a v závodě jim v tom větší přítlak pomůže.
Já reagoval pouze na nějaké zjednodušování, že větší přítlak bude výhodou v závodě. Obvykle to bývá naopak. Vzhledem k těm 3 bodům, bývá na závod výhodnější přítlak menší. Pokud nečekáš, že na startu ujedeš a nikoho celý závod nepotkáš, jak to praktikoval kdysi RB.
Já reagoval pouze na nějaké zjednodušování, že větší přítlak bude výhodou v závodě. Obvykle to bývá naopak. Vzhledem k těm 3 bodům, bývá na závod výhodnější přítlak menší. Pokud nečekáš, že na startu ujedeš a nikoho celý závod nepotkáš, jak to praktikoval kdysi RB.
Situs
13:18 08.04.2018 85.70.164.XXX
Jestli mohu, nemyslím že je to jen izolovaně o tom přítlaku, je to myslím komplexní nastavení vozu včetně přítlaku aby se v závodě co nejlépe staral o pneumatiky. Na jedno rychlé kolo toto nastavení bylo zklamáním, v závodě by to mělo třeba fungovat mnohem lépe, ale ....... to teprve uvidíme, zatím je vidět jen ta nepovedená kvalda.
Mike17
13:06 08.04.2018 185.149.130.XXX
Netuším, z čeho jsem měl být rozhozen. Že STR předvedlo v Melbourne to samé, co předvádělo s Renauletm v Brazílii a Abu Dhabí? No to byl pro mne opravdu šok, čekal jsem, že se zhorší a ono nic.
A ano, čekám, že spolehlivost nebude nic moc. Ale pokud opět dojede jen jeden z nich, opět budou tam, kde byli na konci sezony s Renaultem.
Ale je zajímavé, že stejný argument u Reanultu (že při stejné nespolehlivosti by byli ostatní motoráři zase o parník před nimi) jsi tenrát nebral. Sám ho teď používáš.
A ano, čekám, že spolehlivost nebude nic moc. Ale pokud opět dojede jen jeden z nich, opět budou tam, kde byli na konci sezony s Renaultem.
Ale je zajímavé, že stejný argument u Reanultu (že při stejné nespolehlivosti by byli ostatní motoráři zase o parník před nimi) jsi tenrát nebral. Sám ho teď používáš.
Mike17
13:00 08.04.2018 185.149.130.XXX
A můžeš mi prosím vysvětlit, jakou výhodu poskytne vyšší přítlak v závodě?
1. Kvalitní aerodynamický přítlak je účinnější v co nejlehčím voze. Čím těžší vůz, tím menší má význam. Jak píše Ferda.
2. V zatáčkám bude vůz rychlejší. To se hodí, když máš před sebou volnou trať (v kvaldě). Když jedeš za někým, stejně se nemůžeš přiblížit k soubeři na míň jak 1s.
3. Na rovinkách jsi pomalejší. Nikoho nepředjedeš, za to jsi snadným terčem na každé rovince. To mi rozhodně jako výhoda pro závod nepřipadá, v kvaldě je to jedno.
1. Kvalitní aerodynamický přítlak je účinnější v co nejlehčím voze. Čím těžší vůz, tím menší má význam. Jak píše Ferda.
2. V zatáčkám bude vůz rychlejší. To se hodí, když máš před sebou volnou trať (v kvaldě). Když jedeš za někým, stejně se nemůžeš přiblížit k soubeři na míň jak 1s.
3. Na rovinkách jsi pomalejší. Nikoho nepředjedeš, za to jsi snadným terčem na každé rovince. To mi rozhodně jako výhoda pro závod nepřipadá, v kvaldě je to jedno.
Adi
12:52 08.04.2018 37.48.19.XXX
Skvělý a překvapivý výsledek TR. Gratulace Ale body se rozdávají za závod ne za kvalifikaci a kdyby ostatní výrobci takto obětovali spolehlivost na úkor momentálního výkonu, tak jsou o parník jinde :) Za sebe si myslím, ze McLaren v závode TR porazí. Btw tvůj příspěvek je pouze potvrzení, jak moc si byl z minulého závodu rozhozen. Ale ja to chápu, emoce do toho patří bez debat. Takže přeji dobrý závod ;)
Situs
12:46 08.04.2018 85.70.164.XXX
No je otázkou co myslíš špatně pro Ferrari. Jestli myslíš karamboly mezi sebou že neuhne ani jeden, tak jasně. Jestli myslíš špatně že by se třeba obírali o body, no, je to otázka pohledu, já chci vidět souboje no Ale přiznávám že kdyby ve Ferrari měli ztratit třeba PJ jen proto že Kimi je moc silný a Bottas neškodný, tak by to bylo pro Ferrari až praštěné
Ferda
12:44 08.04.2018 46.47.176.XXX
Tak si vytáhni kačera na provázku a udělej si s ním kolečko kolem pískoviště. Pak na něj hoď pytel cementu a uvidíš ten rozdíl.
Přitom má kačer dřevěné kolečka u kterých se valivý odpor měnit nebude. Se širokými pneu bude ten rozdíl mnohem markantnější.
Promiň mi tak jednoduchý příklad. To jen, aby to pochopili i Piškotci.
Přitom má kačer dřevěné kolečka u kterých se valivý odpor měnit nebude. Se širokými pneu bude ten rozdíl mnohem markantnější.
Promiň mi tak jednoduchý příklad. To jen, aby to pochopili i Piškotci.
daaviid23
12:43 08.04.2018 91.245.26.XXX
Taky mě to překvapuje. Povětšinou až na výjimky mě přišlo, že to měl dost na klobáse a teď najednou myslí na to být před Sebem. Každopádně ale nejsem proti když to neskončí špatně pro Ferrari!
Celkově to nevypadá na mnoha frontách tak špatně jak jsem si myslel. Forza Ferrari!
Celkově to nevypadá na mnoha frontách tak špatně jak jsem si myslel. Forza Ferrari!
Situs
12:36 08.04.2018 85.70.164.XXX
Jinak na Kimim je vidět že nejen že mu auto sedne, ale že si taky velice věří. Je až překvapivé jak najednou dává najevo svou nespokojenost a nelibost vůči jistým okolnostem ze strany Ferrari. Trochu se nabízí že Kimi vystrčí lokte i při souboji kolo na kolo s Vettelem, a dneska na startu může být velmi tvrdým soupeřem.
spinelesssheep
10:52 08.04.2018 85.70.184.XXX
Zajímalo by mě kolik si tady milhaus500 založil účtů aby ovlivňoval zase palce...to je fakt neuvěřitelný.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek