DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií

Kvalifikace do druhého závodu už měla zčásti rozdané karty ještě předtím, než piloti vyrazili do boje o pozice. Zatímco Kimi Räikkönen unikl penalizaci po nedobrovolné zastávce ve druhém tréninku, Hamiltona kvůli potížím s převodovkou čeká posun startovním polem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace v režii rudých barev Ferrari a Vettela, Verstappen pohřbil své naděje havárií

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 145, poslední 09.04.2018 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 07.04.2018 20:29
Adi Adi 15:31 05.04.2018 81.19.11.XXX "… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 07.04.2018 18:45
McLaren je stále před STR, to jen pár lidí co má… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 07.04.2018 19:00
McLaren bude čelit jistě nepříjemným otázkám,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel002995

uzivatel002995

37.188.151.XXX
O TR vubec nejde, to jen podtrhlo tu bidu McL. McL preci ma utocit na bedny a vitezstvi nebo se dle prohlaseni McL pletu? Honda prochazi neustalim vyvojem, stejne tak McL neustalou stagnaci. To nemohlo fungovat a nefunguje ani dnes s Renaultem spolecny jmenovatel je pouze McL

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Aha, takže naložený nákladák brzdí a zatáčí lépe než prázdný??
Nebo tě náklad zvyšuje i setrvačné a odstřediví síly? 20

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Tak kačer a pytel cementu mě pobavil. 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hele těžko říct, co s tím může závod udělat. Je fakt, že gumy jsou jedna velká loterie a mohli mít třeba problém s tím je zahřát a v závodě jim v tom větší přítlak pomůže.
Já reagoval pouze na nějaké zjednodušování, že větší přítlak bude výhodou v závodě. Obvykle to bývá naopak. Vzhledem k těm 3 bodům, bývá na závod výhodnější přítlak menší. Pokud nečekáš, že na startu ujedeš a nikoho celý závod nepotkáš, jak to praktikoval kdysi RB.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jestli mohu, nemyslím že je to jen izolovaně o tom přítlaku, je to myslím komplexní nastavení vozu včetně přítlaku aby se v závodě co nejlépe staral o pneumatiky. Na jedno rychlé kolo toto nastavení bylo zklamáním, v závodě by to mělo třeba fungovat mnohem lépe, ale ....... to teprve uvidíme, zatím je vidět jen ta nepovedená kvalda.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No na to jsem ani nemyslel 12 Spíš že by Kimi nedělal dvojku

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslíš podobný špunt, jako dělal v Austrálii Alonso? V Bahrajnu asi moc ne, tam se dá předjíždět. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Netuším, z čeho jsem měl být rozhozen. Že STR předvedlo v Melbourne to samé, co předvádělo s Renauletm v Brazílii a Abu Dhabí? 12 No to byl pro mne opravdu šok, čekal jsem, že se zhorší a ono nic. 12
A ano, čekám, že spolehlivost nebude nic moc. Ale pokud opět dojede jen jeden z nich, opět budou tam, kde byli na konci sezony s Renaultem.
Ale je zajímavé, že stejný argument u Reanultu (že při stejné nespolehlivosti by byli ostatní motoráři zase o parník před nimi) jsi tenrát nebral. Sám ho teď používáš.
11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No na rovinu, Vettel dělat dvojku nebude, takže jaké možnosti máš na mysli 13

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A můžeš mi prosím vysvětlit, jakou výhodu poskytne vyšší přítlak v závodě?
1. Kvalitní aerodynamický přítlak je účinnější v co nejlehčím voze. Čím těžší vůz, tím menší má význam. Jak píše Ferda.
2. V zatáčkám bude vůz rychlejší. To se hodí, když máš před sebou volnou trať (v kvaldě). Když jedeš za někým, stejně se nemůžeš přiblížit k soubeři na míň jak 1s.
3. Na rovinkách jsi pomalejší. Nikoho nepředjedeš, za to jsi snadným terčem na každé rovince. To mi rozhodně jako výhoda pro závod nepřipadá, v kvaldě je to jedno.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Karamboly jsou nepřijatelné. To obírání se o body, uvidíme jak se bude vyvíjet šampionát...podle toho by se měla zvolit nejlepší možnost

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.19.XXX
Skvělý a překvapivý výsledek TR. Gratulace 01 Ale body se rozdávají za závod ne za kvalifikaci a kdyby ostatní výrobci takto obětovali spolehlivost na úkor momentálního výkonu, tak jsou o parník jinde :) Za sebe si myslím, ze McLaren v závode TR porazí. Btw tvůj příspěvek je pouze potvrzení, jak moc si byl z minulého závodu rozhozen. Ale ja to chápu, emoce do toho patří bez debat. Takže přeji dobrý závod ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No je otázkou co myslíš špatně pro Ferrari. Jestli myslíš karamboly mezi sebou že neuhne ani jeden, tak jasně. Jestli myslíš špatně že by se třeba obírali o body, no, je to otázka pohledu, já chci vidět souboje no 03 Ale přiznávám že kdyby ve Ferrari měli ztratit třeba PJ jen proto že Kimi je moc silný a Bottas neškodný, tak by to bylo pro Ferrari až praštěné 13

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tak si vytáhni kačera na provázku a udělej si s ním kolečko kolem pískoviště. Pak na něj hoď pytel cementu a uvidíš ten rozdíl.
Přitom má kačer dřevěné kolečka u kterých se valivý odpor měnit nebude. Se širokými pneu bude ten rozdíl mnohem markantnější.
Promiň mi tak jednoduchý příklad. To jen, aby to pochopili i Piškotci. 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Taky mě to překvapuje. Povětšinou až na výjimky mě přišlo, že to měl dost na klobáse a teď najednou myslí na to být před Sebem. Každopádně ale nejsem proti když to neskončí špatně pro Ferrari!
Celkově to nevypadá na mnoha frontách tak špatně jak jsem si myslel. Forza Ferrari!

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jinak na Kimim je vidět že nejen že mu auto sedne, ale že si taky velice věří. Je až překvapivé jak najednou dává najevo svou nespokojenost a nelibost vůči jistým okolnostem ze strany Ferrari. Trochu se nabízí že Kimi vystrčí lokte i při souboji kolo na kolo s Vettelem, a dneska na startu může být velmi tvrdým soupeřem.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No já bych teda selským rozumem řekl, že TY to říkáš přesně obráceně

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003369

uzivatel003369

82.117.139.XXX
Za křivá obvinění by měl být BAN automaticky. 03

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
S-fan

S-fan

212.111.22.XXX
Zabanovat ho a bude klid!
Admine konejte prosím.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Zajímalo by mě kolik si tady milhaus500 založil účtů aby ovlivňoval zase palce...to je fakt neuvěřitelný. 20

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama