DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
11:55 24.03.2018 77.236.218.XXX
Dobrá slohová práce, Ano , píši že jsem použil tvoji dvojčlenku, se všemi klady a zápory. A takhle to vyšlo. Vím že to je nepřesné a že čísla mohou být zavádějící. Jen sem chtěl vědět, jak jsi k tomu že RB má problém , že si může vybrat došel, tak jsem jsem to použil
Zatím to tak není. On i Renault bude posouvat výkon, takže ani Honda nemůže vědět, kam až musí zajít.
Ano piloti tam mohou něco udělat.To nerozporuji a snad Honda bude aspoň spolehlivá.
Osobně pišu že zástavba a aero to vlivnila i u TR, najdeš to v diskuzi.
Počkejme na závod....
Zatím to tak není. On i Renault bude posouvat výkon, takže ani Honda nemůže vědět, kam až musí zajít.
Ano piloti tam mohou něco udělat.To nerozporuji a snad Honda bude aspoň spolehlivá.
Osobně pišu že zástavba a aero to vlivnila i u TR, najdeš to v diskuzi.
Počkejme na závod....
jon
11:53 24.03.2018 194.228.59.XXX
V dobách McLarenu, kdy mu mimo jiné uletělo zadní křídlo.
Bylo to podobné jako s Hondou. Motory od Illmoru stali za vyliž zadel a McLaren se v tom tehdy plácal hlavně díky nim. Ale to bylo za dob Rona Dennise a Adriana Neweyho, tehdy to bylo v McLarenu vše v pořádku.
Bylo to podobné jako s Hondou. Motory od Illmoru stali za vyliž zadel a McLaren se v tom tehdy plácal hlavně díky nim. Ale to bylo za dob Rona Dennise a Adriana Neweyho, tehdy to bylo v McLarenu vše v pořádku.
Situs
11:52 24.03.2018 85.70.164.XXX
Podle mě postupný pokles je u nich vždy nevyhnutelný. Na začátku roku maj splácanou káru z minuloročního Ferrari, no a vývoj je omezen jen na pár věcí, dokud se zas nesplácá auto z letošního Ferrari na příští rok. S jejich rozpočtem a odkupem věcí od Ferrari se s vlastním vývojem podle mě nedá počítat, a ukázalo se to zatím každý rok. Já se na ně nedívám jako na konstruktérský tým, ale jako na tým co koupí co může a splácá to dohromady, to k vývoji podle mě moc není a je to jen o korekci tam či onam.
jon
11:44 24.03.2018 194.228.59.XXX
Nechci házet flintu do žita, ale na těch 0,5s to letos nestáhnou ani ve snu. Vím, že Alonso o tom sní, ale kdyby bylo tak jednoduché se jim dostat na záda, už by tam dávno byla továrna. A i ta se pořád plácá se stejnou ztrátou, byť už by je logicky měli stahovat. Aktuálně schopnosti a možnosti McLarenu vidím +-na úrovni továrny. Prodromou je fajn chlapík, ale Newey je jiná liga a tým kolem něj je očividně postaven na více dílcích, které tvoří zástup dalších Prodormouů.
Máš recht, že je to pouze o tom šásku a aero, ale RB 2 vteřiny je sakra ztráta. V podstatě je to skoro jak porovnání Ferrari a Sauberu. Tam ten rozdíl není už o tolik větší.
Máš recht, že je to pouze o tom šásku a aero, ale RB 2 vteřiny je sakra ztráta. V podstatě je to skoro jak porovnání Ferrari a Sauberu. Tam ten rozdíl není už o tolik větší.
tom11
11:41 24.03.2018 193.86.205.XXX
jen malá poznámka okolo HAASu. slibný začátek jsme u něj v minulosti již také zažili a konec sezony už tak dobrý nebyl. snad se již poučili a vývoji v průběhu sezony se budou dostatečně věnovat. nyní sklízí ovoce za obětování konce loňské sezony. jak to s nimi bude dál, tak na to jsem opravdu moc zvědavý.
Mike17
11:31 24.03.2018 185.149.130.XXX
-Ona Honda asi nejméně výkonná je. Nikde to nepopírám. Popírám, že je "mnohem méně" výkonná.
-Jestli má RB jasno, proč neřekne: "zůstáváme u Renaultu?" Pokud to neřekne, jasno asi nemá.
Máš v tvé dvojčlence mezery. Loni nebyli rychlejší jak RB, ale o 1s pomalejší (VER 1:23.485). Pokud budeš srovnávat Mclaren se začátkem loňské sezony, budeš mít jistě velmi spokojenou první půlku sezony i přes 2,5s ztrátu na špici a nesplněné cíle (poda a vítězství). Mclaren byl rád, když vůbec vyjel z garáže, tedy zlepšení je snad samozřejmost. Pokud jde o výkon STR, už nevidíš další věci, ovlivňující výsledky? Třeba piloty? Vždy sis na to potrpěl. Nebo považuješ současnou dvojici najednou za plně srovnatelnou se Sainzem a Kvjatem?
Zpět k dvojčlence. V posledním závodě ztrácelo STR 3,493s na Mercedes dnes 3,368s, 2,765s na RB a dnes 2,653s, 1,088s na Mclaren dnes 0,840s. Ano Abu je o necelých 20% delší. Dosaď si to a vyjde ti, že STR na špici ztratilo necelou 0,5s a na Mclaren nějakých 0,15s. Tedy něco, co jsem i my někteří "fanoušci STR" čekali horší. Že by na tom měla podíl zástavba nového motoru? Vlastně promiň, tím ztrátu může zdůvodňovat jen Mclaren.
Porovnání s koncem pole: Byli se Sauberem suverénně poslední. Dnes jsou na tom se Sauberem podobně (navzdory výrazně lepšímu motoru Sauberu) a od W a FI je dělí pár desetinek, loni to bylo o 1s víc. Tak v čem vidíš ten neúspěch? Ty jsi čekal, že jim nový motor přinese zlepšení proti všem? To je teda rozdíl od očekávání Boulliera.
A jo, počkám. V zimě jsem měl počkat na testy a budu zírat. Po nevypovídajících testech na Austrálii a budu zírat. A zírám. Budu čekat dál, dokud nepřijde Godot.
-Jestli má RB jasno, proč neřekne: "zůstáváme u Renaultu?" Pokud to neřekne, jasno asi nemá.
Máš v tvé dvojčlence mezery. Loni nebyli rychlejší jak RB, ale o 1s pomalejší (VER 1:23.485). Pokud budeš srovnávat Mclaren se začátkem loňské sezony, budeš mít jistě velmi spokojenou první půlku sezony i přes 2,5s ztrátu na špici a nesplněné cíle (poda a vítězství). Mclaren byl rád, když vůbec vyjel z garáže, tedy zlepšení je snad samozřejmost. Pokud jde o výkon STR, už nevidíš další věci, ovlivňující výsledky? Třeba piloty? Vždy sis na to potrpěl. Nebo považuješ současnou dvojici najednou za plně srovnatelnou se Sainzem a Kvjatem?
Zpět k dvojčlence. V posledním závodě ztrácelo STR 3,493s na Mercedes dnes 3,368s, 2,765s na RB a dnes 2,653s, 1,088s na Mclaren dnes 0,840s. Ano Abu je o necelých 20% delší. Dosaď si to a vyjde ti, že STR na špici ztratilo necelou 0,5s a na Mclaren nějakých 0,15s. Tedy něco, co jsem i my někteří "fanoušci STR" čekali horší. Že by na tom měla podíl zástavba nového motoru? Vlastně promiň, tím ztrátu může zdůvodňovat jen Mclaren.
Porovnání s koncem pole: Byli se Sauberem suverénně poslední. Dnes jsou na tom se Sauberem podobně (navzdory výrazně lepšímu motoru Sauberu) a od W a FI je dělí pár desetinek, loni to bylo o 1s víc. Tak v čem vidíš ten neúspěch? Ty jsi čekal, že jim nový motor přinese zlepšení proti všem? To je teda rozdíl od očekávání Boulliera.
A jo, počkám. V zimě jsem měl počkat na testy a budu zírat. Po nevypovídajících testech na Austrálii a budu zírat. A zírám. Budu čekat dál, dokud nepřijde Godot.
jako
11:21 24.03.2018 185.51.250.XXX
Tak on ten Renault na tom neni hure nez Hass,nebo naopak Hass na tom neni tak uplne suprove jak se rikalo..Uvidime co v race modu...V kvalifikaci Sainz zajel kolo i za 1:23.0 ,ale nedokazal to zopakovat v Q3 ,jinak by startoval z P5 on....Pak je tam ale ztrata pres 1,3 s na RB a Ferrari...To je raketa. Ale McLaren na ne ztraci tak kolem pul vteriny to by meli proste zvladnout behem sezony..a byt ctvrty nejlepsi tym.Ale bude to velky souboj o ty ctyri bodovana mista na konci prvni desitky.
A Verstapen ,kdyby neudelal chybu tak byl rychlejsi nez obe Ferrari....pokud teda jezdci od Ferrari zajeli cista kola.To šasi RB je na vysoke urovni,a myslim ze nas o tom presvedci na ,pro ne,privetivejsich tratich.
A Verstapen ,kdyby neudelal chybu tak byl rychlejsi nez obe Ferrari....pokud teda jezdci od Ferrari zajeli cista kola.To šasi RB je na vysoke urovni,a myslim ze nas o tom presvedci na ,pro ne,privetivejsich tratich.