DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 161, poslední 25.03.2018 14:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 6 lidí) 24.03.2018 08:38
Hmm. Ham si jede pro další titul (jo, tipuju to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 08:36
Grahame, nech toho. To jsi čekal, že jejich… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 10:27
No na Q3 Alonso rozhodně měl, chyboval, nedá se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pokecáme v srpnu. Buď to dají a nebo ne. Jednoduché....

Velkým upgrade je to možné stahnou na 1/2. Zbytek už bude horší....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty dnes exceluješ, Mercedes byl v pohodě....a že někdy se stala chyba, to nikdo moc neřešil, dávat to do poměru s Hondou.To jsi kapku mimo....teda ne kapku úplně mimo.
Jo to se ti to fandí, když si vybereš vždy toho nejlepšího co.... 13 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Budeš se divit, ale v Mclarenu. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Dobrá slohová práce, 01 Ano , píši že jsem použil tvoji dvojčlenku, se všemi klady a zápory. A takhle to vyšlo. Vím že to je nepřesné a že čísla mohou být zavádějící. Jen sem chtěl vědět, jak jsi k tomu že RB má problém , že si může vybrat došel, tak jsem jsem to použil
Zatím to tak není. On i Renault bude posouvat výkon, takže ani Honda nemůže vědět, kam až musí zajít.
Ano piloti tam mohou něco udělat.To nerozporuji a snad Honda bude aspoň spolehlivá.
Osobně pišu že zástavba a aero to vlivnila i u TR, najdeš to v diskuzi.
Počkejme na závod....


+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
V dobách McLarenu, kdy mu mimo jiné uletělo zadní křídlo.
Bylo to podobné jako s Hondou. Motory od Illmoru stali za vyliž zadel a McLaren se v tom tehdy plácal hlavně díky nim. Ale to bylo za dob Rona Dennise a Adriana Neweyho, tehdy to bylo v McLarenu vše v pořádku. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Podle mě postupný pokles je u nich vždy nevyhnutelný. Na začátku roku maj splácanou káru z minuloročního Ferrari, no a vývoj je omezen jen na pár věcí, dokud se zas nesplácá auto z letošního Ferrari na příští rok. S jejich rozpočtem a odkupem věcí od Ferrari se s vlastním vývojem podle mě nedá počítat, a ukázalo se to zatím každý rok. Já se na ně nedívám jako na konstruktérský tým, ale jako na tým co koupí co může a splácá to dohromady, to k vývoji podle mě moc není a je to jen o korekci tam či onam.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dave K.

Dave K.

90.177.31.XXX
Ty asi F1 moc dlouho nesledujes co... 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Nechci házet flintu do žita, ale na těch 0,5s to letos nestáhnou ani ve snu. Vím, že Alonso o tom sní, ale kdyby bylo tak jednoduché se jim dostat na záda, už by tam dávno byla továrna. A i ta se pořád plácá se stejnou ztrátou, byť už by je logicky měli stahovat. Aktuálně schopnosti a možnosti McLarenu vidím +-na úrovni továrny. Prodromou je fajn chlapík, ale Newey je jiná liga a tým kolem něj je očividně postaven na více dílcích, které tvoří zástup dalších Prodormouů.
Máš recht, že je to pouze o tom šásku a aero, ale RB 2 vteřiny je sakra ztráta. V podstatě je to skoro jak porovnání Ferrari a Sauberu. Tam ten rozdíl není už o tolik větší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
jen malá poznámka okolo HAASu. slibný začátek jsme u něj v minulosti již také zažili a konec sezony už tak dobrý nebyl. snad se již poučili a vývoji v průběhu sezony se budou dostatečně věnovat. nyní sklízí ovoce za obětování konce loňské sezony. jak to s nimi bude dál, tak na to jsem opravdu moc zvědavý.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
kdy prosím tě jezdil kimi s mercedesem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

185.51.250.XXX
Jo mas pravdu taky udelal chybu uz jsem si to nasel..ale nestala ho tolik casu jako Verstapena..asi by to bylo tesne mezi nima...Nakonec jim ten druhej flek vyfoukl Kimi. Pro me cerny kun zitrejsiho zavodu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Ona Honda asi nejméně výkonná je. Nikde to nepopírám. Popírám, že je "mnohem méně" výkonná.
-Jestli má RB jasno, proč neřekne: "zůstáváme u Renaultu?" Pokud to neřekne, jasno asi nemá.

Máš v tvé dvojčlence mezery. Loni nebyli rychlejší jak RB, ale o 1s pomalejší (VER 1:23.485). Pokud budeš srovnávat Mclaren se začátkem loňské sezony, budeš mít jistě velmi spokojenou první půlku sezony i přes 2,5s ztrátu na špici a nesplněné cíle (poda a vítězství). Mclaren byl rád, když vůbec vyjel z garáže, tedy zlepšení je snad samozřejmost. Pokud jde o výkon STR, už nevidíš další věci, ovlivňující výsledky? Třeba piloty? Vždy sis na to potrpěl. Nebo považuješ současnou dvojici najednou za plně srovnatelnou se Sainzem a Kvjatem?
Zpět k dvojčlence. V posledním závodě ztrácelo STR 3,493s na Mercedes dnes 3,368s, 2,765s na RB a dnes 2,653s, 1,088s na Mclaren dnes 0,840s. Ano Abu je o necelých 20% delší. Dosaď si to a vyjde ti, že STR na špici ztratilo necelou 0,5s a na Mclaren nějakých 0,15s. Tedy něco, co jsem i my někteří "fanoušci STR" čekali horší. Že by na tom měla podíl zástavba nového motoru? Vlastně promiň, tím ztrátu může zdůvodňovat jen Mclaren. 13
Porovnání s koncem pole: Byli se Sauberem suverénně poslední. Dnes jsou na tom se Sauberem podobně (navzdory výrazně lepšímu motoru Sauberu) a od W a FI je dělí pár desetinek, loni to bylo o 1s víc. Tak v čem vidíš ten neúspěch? Ty jsi čekal, že jim nový motor přinese zlepšení proti všem? To je teda rozdíl od očekávání Boulliera. 12
A jo, počkám. V zimě jsem měl počkat na testy a budu zírat. Po nevypovídajících testech na Austrálii a budu zírat. A zírám. Budu čekat dál, dokud nepřijde Godot. 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Nezajeli. Vettel riskoval a probrzdil ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Vztahy mají v klidu, ale na druhou stranu, Kimi "nezlobí" výsledky. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

185.51.250.XXX
Tak on ten Renault na tom neni hure nez Hass,nebo naopak Hass na tom neni tak uplne suprove jak se rikalo..Uvidime co v race modu...V kvalifikaci Sainz zajel kolo i za 1:23.0 ,ale nedokazal to zopakovat v Q3 ,jinak by startoval z P5 on....Pak je tam ale ztrata pres 1,3 s na RB a Ferrari...To je raketa. Ale McLaren na ne ztraci tak kolem pul vteriny to by meli proste zvladnout behem sezony..a byt ctvrty nejlepsi tym.Ale bude to velky souboj o ty ctyri bodovana mista na konci prvni desitky.

A Verstapen ,kdyby neudelal chybu tak byl rychlejsi nez obe Ferrari....pokud teda jezdci od Ferrari zajeli cista kola.To šasi RB je na vysoke urovni,a myslim ze nas o tom presvedci na ,pro ne,privetivejsich tratich.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A to ještě, letošní Honda a loňská Honda na začáku (byla horší než konec 2016) je taky nebe a dudy. Takže z toho vyplívá, že Jon kritizuje loňské šásko ne zcela po právu.Nakonec uvidíme, zda se TR posune aby mohl bojovat aspoň o Q3.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
On potřebuje co jsem četl uplně jinak nastavenou zpětnou vazbu volantu, předních kol. Jak to nemá, je poloviční....u Mclarenu těch nastavení snad tolik, co použil pneumatik. Když to přeženu...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
0,5 je brutus, ale možný je všechno. Ono je to těžky něco stanovit, ale když budou do 0,5 za RB, což je Benchmark, tak proč ne.To lze porovnat, je to jen ošasku a aero.... pokud tohle zvládnou, bude to super.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
u mě si tím buď jistý.18. pokud bych se nechytnul, tak jsem ten příspěvek nečetl 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hodnoťme za 5 závodů....to už bude vše "přesnější"

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu