DISKUZE K ČLÁNKU Korunovace se odkládá, Hamilton ale udělal další výrazný krok k titulu + VIDEO

Stane se Lewis Hamilton počtvrté mistrem světa? Podaří se Vettelovi odvrátit první matchball a zachovat si naděje vyšplhat se po čtyřech letech na mistrovský trůn? Jak si povedou piloti, kteří buď změnili působení, po pauze se vrátili nebo prožili debut v F1? To byly americké otázky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Korunovace se odkládá, Hamilton ale udělal další výrazný krok k titulu + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 25.10.2017 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 12:32
Pleteš, Honda je přece očividně uplně jinde jak… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 13:24
Stoffel včera měnil motor celej neb mu selhalo… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 00:31
Bylo zajímavé, že když Ocon Massu předjel a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Stále držím pěsti Daniil, Gaslymu jsem Titul nepřál, vyšlo, Hartlyho jsi zajel, vyšlo, Nějaký bod jsi přivezl, vyšlo Těším se zase v Mexicu jak Helmutovi budeš motat hlavu, velký Tvůj trumf je, že si z trojice s Gaslym, Hartlym výše, a že jsi schopen vozít Body

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.155.XXX
      A je to jasné, už to čtu, Kvyat v Mexicu nepojede !!!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Je to tak, Daniil nezamotal Helmutovi hlavu svým výkonem, ale Helmut zamotal hlavu Daniilovi, svým rozhodnutím
        Třeba se poohlédnout: Formula E, INDY, Superformula, Le Mans...hodně štěstí,. 21

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Stále věřím!
    Forza Ferrari! 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Když se dívám na problémy Ricciho, Hulka a Kvjata, tak se dá říct, že Honda spolehlivostí dohnala Renault. Tedy spíš Renault dohnal Hondu. 12
    Dobře je, že jsou piloti Mclarenu na vypadnutí zvyklí, tak je příští sezona tak nebude bolet.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zbytečně ze sebe děláš trolla, ale když si myslíš, že ti to nějak pomůže, prosím. Honda je průměrně na 8. komponentách, Renault na 4,5. Fakt dohnala! 11

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        185.137.144.XXX
        No ale to neznamená, že se Honda nemůže příští rok zlepšit... Já bych jí neodepisoval a věřím, že Japonští soudruzi nejsou na hlavu a hledají ... vědí, že když mění díly a motory, že... nakonec cíl je - mít spolehlivý motor -
        Třeba sbírají porouchané díly aby měli data, kde jsou slabiny - exponovaná místa - ty pak vyřeší a poskočí kupředu ... tahle část sezóny je určená ke sběru dat - tedy i identifikaci slabých míst ... třeba ... Honááá 01

        Já bych se ani nedivil, kdyby občas něco měnili čistě proto, aby měli ojetý díl (motor) v nějaké fázi opotřebení - a mohli ho zkoumat!

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Pokud bys napsal, že to neznamená, že se Honda nemůže za 3 roky zlepšit, pak bych souhlasil. Jenže když víš, jak jsou na tom s motorem pro rok 2018 u Hondy a jak u jiných výrobců, pak bys u ní žádné výraznější zlepšení v příští sezóně nečekal (např. dotažení se na Renault, natož na Mercedes, jak pár let neustále slibují). Ten deficit je stále obrovský.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Honda má dva problémy problémy, spolehlivost a výkon.

          Spolehlivost je o správné dimenzaci jednotlivých komponent. To je problém který je celkem triviální, vše se dá celkem rozumně spočítat a tak by v této oblasti měli být schopni dosáhnout pokroku. Píši měli, protože vzhledem k tomu, že tyhle problémy mají tři roky, tak na nějaký zásadní pokrok nevěřím.

          Pokud jde o výkon, tak tam je to horší, výkon je o technických znalostech a invenci a obojeho se zjevně inženýrům od Hondy nedostává. Honda byla příliš dlouho pryč a inženýrský tým budovala na "zelené" louce, její inženýři nemají zkušenosti, a bohužel na rozdíl od konkurence, nejsou geniální. Bohužel Honda je čistě Japonská firma a japonci jsou neuvěřitelně pracovití, ale pokud jde o invenci a nápady, tak tam vždy v posledních desetiletích zaostávali.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        A vyjde to stejně i na poslední řekněme 4 závody? Co se jezdí mimo Evropu? Počítám 1 odsoupení pro poruchu u Mclarenu, 5 odstoupení u Renaultu. Nebudu tu tvrdit, že je Honda teď spolehlivější, ale přes to, že má Renault 3 týmy, to nevypadá tak jednoznačně v prospěch Renaultu. Nebo se pletu?
        Ještě je to trolling? 03

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Pleteš, Honda je přece očividně uplně jinde jak co do výkonu tak co do spolehlivosti než Renault, nechápu moc o čem je teď řeč.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            O výkonu teď není vůbec diskuse (tam vám nijak neodporuju). U spolehlivosti je to 5 (/3):1 v neprospěch Renaultu, co se týká odstoupení. Tobě z toho vychází, že je Renault v POSLEDNÍ DOBĚ mnohem spolehlivější? To mi vysvětli. 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Stoffel včera měnil motor celej neb mu selhalo MGU-H, Alonsovi selhal v závodě motor kterej nasadil neplánovaně novej v Suzuce za což se Honda styděla a ujel s ním před tím jen jeden závod. Co to tady jako vytahuješ za naprosto nesmyslná čísla? Honda Alonsovi umožňuje už nějakou dobu jen penalizaci nebo odstoupení, to nikdo s motorem Renault netrumfne. Renault má potíže, ale Honda je naprostá tragédie.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Zatímco takový Hulk si, na rozdíl od Alonsa, nad spolehlivostí Renaultu libuje, že? 4 závody, 3 odstoupení. ;)
                Odkdy je počet odstoupení nesmyslné číslo? To je jako nepodstatné, když pilot nedojede? To nemá se spolehlivostí nic společného? Ano, není to jediné kritérium a "možná" právě proto netvrdím, že je na tom Honda líp. Dokonce jsem napsal, že je i v tomto Renault lepší. Ale úspěšně Hondu poslední dobou dotahuje. Na firmu, která je s vývojem o rok a půl dál, je to pro mne stejná tragedie, jako Honda. Dost věřím tomu, že za rok a půl bude na tom Honda líp, než je teď Rencek.
                Ale rozumím tomu, že potřebuješ jako fanda Mclarenu věřit v lepší zítřky. 03

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  V tomto případě moje potřeba věřit v lepší zítřky nemá nic společného s tím že nesouhlasím s tvým výčtem selektivních hodnocení spolehlivosti. Existuje přece tabulka vyměněných komponent která dostatečně a nejlépe ukazuje poruchovost jednotlivých částí, nechápu proč bych měl ignorovat že někomu selže motor v tréningu, v kvalifikaci, či před závodem. Z tabulky je jednoznačně patrné že Honda je na tom skoro 2x tak hůře. Tvá víra že Honda překoná Renault spíše poukazuje na tvou potřebu vnucovat zde jak je Renault stejně tragický jako Honda, ale garantuju ti že jsi vedle protože Honda dala slovu tragický uplně jiný rozměr a to co předvedli a předváděj skutečně v F1 je jedna z největších blamáží co pamatuji. Dokonce už i ten neslavnej japonskej jezdec Taki Inoue obrovsky poděkoval Hondě za to že on již není japonským největším neúspěchem v F1. [odkaz na stránku] .
                  Ale nechci ti brát tvou víru v Hondu, to je individuální věc.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Prosím a kde z nějaké tabulky vyplývá, že má Honda 2x víc spotřebovaných komponent V POSLEDNÍ DOBĚ!!!??? Můžeš mi říct nějaký argument v číslech? Nějaké pocity někoho mne nezajímají. Asi tak, jako tebe zajímají pocity Alonsa a nepočítají se pocity Hulka, nebo kluků z RB. 03

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To prosíš ty ode mě? Já tu neselektuji nějakej časovej úsek "POSLEDNÍ DOBY" a ani to pro mě není směrodatné protože neznám plán nasazení komponent jednotlivých výrobců. Honda v penalizacích určitě vede, a sezonní statistika o tom vypovídá nejlépe, ne nějaké poslední 2 měsíce nebo co chceš vlastně hledat. Ale jestli to chceš hledat prosím, dej si tu práci ať máš alespoň něco.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak potom naprosto nechápu, proč se navážíš do mého příspěvku, který se týká POSLEDNÍ DOBY: Až tu budu tvrdit, že Honda dohnala ve spolehlivosti Renault LETOS, pak tomu budu rozumnět. 03
                        Bavit se jeden o voze a druhý o koze nějak postrádá smysl. Minimálně pro mne.

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          No bavit se o spolehlivosti jen v krátkém časovém úseku bez přihlížení výměny komponent i během tréningů a kvalifikací opravdu nemá moc smysl a nemá to přesvědčující argumenty, teda minimálně pro mne. Ale jelikož se neposouváme tak to opravdu nemá smysl. Nesouhlasím s tvým omezeným argumentačním vyzobnutím s takovým závěrem který předkládáš a tak to uzavřeme, neshodli jsme se.

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama