DISKUZE K ČLÁNKU Korunovace se odkládá, Hamilton ale udělal další výrazný krok k titulu + VIDEO

Stane se Lewis Hamilton počtvrté mistrem světa? Podaří se Vettelovi odvrátit první matchball a zachovat si naděje vyšplhat se po čtyřech letech na mistrovský trůn? Jak si povedou piloti, kteří buď změnili působení, po pauze se vrátili nebo prožili debut v F1? To byly americké otázky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Korunovace se odkládá, Hamilton ale udělal další výrazný krok k titulu + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 25.10.2017 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 12:32
Pleteš, Honda je přece očividně uplně jinde jak… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 13:24
Stoffel včera měnil motor celej neb mu selhalo… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 00:31
Bylo zajímavé, že když Ocon Massu předjel a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Valteri má problém právě v Lewisovi. Lewisovi nové formule sedí, nezlobí mu technika a nemusí politikařit, protože Valteri je opravdu nižší liga. Uvidíme příští rok, ale podle mě to bude stejné. V pár případech se na Lewise bude schopen dotáhnout nebo ho porazit. Ale v naprosté většině bude dostávat stejný obklad jako letos. 04
Jinak co se Ocona týká, v závodě mi trochu připomíná Nica. Jezdí chytře a nechybuje. Pokud ho tedy zrovna nesejme Péro. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nikdo ti nebránil zohlednit i poruchy během kvalifikací a výměnu komponent. Měl jsi to jednoduchý. Zohlednit to sám a v případě, že z toho Honda vyjde o mnoho hůř, omlátit mi to o hlavu. A mně by nezbylo než se omluvit a uznat omyl. Jednoduchý jak facka. V čem je problém? Že z toho Honda tak tragicky nevyjde?
Místo toho mi tu na příspěvek o poslední době ukazuješ data, které jsou z velké části o začátku sezony (což rozhodně není poslední doba, spíš opak). A připadá ti to jako nejdůležitější parametr. V tomto případě fakt nemám důvod na svém názoru něco měnit. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No bavit se o spolehlivosti jen v krátkém časovém úseku bez přihlížení výměny komponent i během tréningů a kvalifikací opravdu nemá moc smysl a nemá to přesvědčující argumenty, teda minimálně pro mne. Ale jelikož se neposouváme tak to opravdu nemá smysl. Nesouhlasím s tvým omezeným argumentačním vyzobnutím s takovým závěrem který předkládáš a tak to uzavřeme, neshodli jsme se.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak potom naprosto nechápu, proč se navážíš do mého příspěvku, který se týká POSLEDNÍ DOBY: Až tu budu tvrdit, že Honda dohnala ve spolehlivosti Renault LETOS, pak tomu budu rozumnět. 03
Bavit se jeden o voze a druhý o koze nějak postrádá smysl. Minimálně pro mne.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Je to tak, Daniil nezamotal Helmutovi hlavu svým výkonem, ale Helmut zamotal hlavu Daniilovi, svým rozhodnutím
Třeba se poohlédnout: Formula E, INDY, Superformula, Le Mans...hodně štěstí,. 21

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
A je to jasné, už to čtu, Kvyat v Mexicu nepojede !!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Stále držím pěsti Daniil, Gaslymu jsem Titul nepřál, vyšlo, Hartlyho jsi zajel, vyšlo, Nějaký bod jsi přivezl, vyšlo Těším se zase v Mexicu jak Helmutovi budeš motat hlavu, velký Tvůj trumf je, že si z trojice s Gaslym, Hartlym výše, a že jsi schopen vozít Body

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nejspíš už jen týden 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Stále věřím!
Forza Ferrari! 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

185.137.144.XXX
Jo se mi zdá si vystihl dost dobře
- Proto já ještě tolik nejásám nad Oconem, ač se mi docela líbí (a je fakt, že nebourá - jako třeba Grosejan) - jenže vidíte to na Botasovi - ten si také myslel, že je před Kimim a že tedy patří mezi ty, kteří mají na výhru v MS, ale Hamovi prostě nakonec nestačí a sice se tu argumentuje, že je to nezvykem na auto a tým - jenže ... Auta se změnili - byli jiné pro všechny, ... A podívejte na Maxe... prostě hvězdy jsou většinou strašně dobří okamžitě... podle mě - zatímco Botas začal solidně, ale neudržel se... je to jako v NHL ... vydržet super silně celou sezónu je o level výše ( ... asi nemístné přirovnání :))) - ale jelo se v USA :)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Tak to by byla paráda, ale o tom si asi ještě pár let opravdu můžeme nechat zdát. 04 Mercedes se očividně probral a jestli příští rok zkrátí rozvor, udrží výkon motoru při jejich spolehlivosti, tak bude i příští rok zajímavá jen první půlka sezóny ... A kdoví, jestli vůbec ta. Lewis jezdí v životní formě a těch pár desetinek náskoku umí proměnit v těžký diktát.
To, co jsem na něm léta viděl jako slabinu z něj Nico dostal. Momentálně to vidím tak, že by vedle něj obstál asi jen Fernando. A asi i Nico, pokud by se vrátil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Pérez svoji šanci zazdil rokem u McLarenu. Rok 2013 totálně nezvládl a místo učení se od Jensona jezdil jak totální blázen. Je to ideální pilot pro Force Indii, Haas nebo Williams. Není to špička, ale je hodně rychlý a přinese balík. Takže pro soukromníky hodně ceněný kompromis.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Mě naprosto zaráží, že se nikdo nad tím nepozastavil... O komentátořích nemluvě. Tři sekundy obyčejným probrzděním neztratíš.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To prosíš ty ode mě? Já tu neselektuji nějakej časovej úsek "POSLEDNÍ DOBY" a ani to pro mě není směrodatné protože neznám plán nasazení komponent jednotlivých výrobců. Honda v penalizacích určitě vede, a sezonní statistika o tom vypovídá nejlépe, ne nějaké poslední 2 měsíce nebo co chceš vlastně hledat. Ale jestli to chceš hledat prosím, dej si tu práci ať máš alespoň něco.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Honda má dva problémy problémy, spolehlivost a výkon.

Spolehlivost je o správné dimenzaci jednotlivých komponent. To je problém který je celkem triviální, vše se dá celkem rozumně spočítat a tak by v této oblasti měli být schopni dosáhnout pokroku. Píši měli, protože vzhledem k tomu, že tyhle problémy mají tři roky, tak na nějaký zásadní pokrok nevěřím.

Pokud jde o výkon, tak tam je to horší, výkon je o technických znalostech a invenci a obojeho se zjevně inženýrům od Hondy nedostává. Honda byla příliš dlouho pryč a inženýrský tým budovala na "zelené" louce, její inženýři nemají zkušenosti, a bohužel na rozdíl od konkurence, nejsou geniální. Bohužel Honda je čistě Japonská firma a japonci jsou neuvěřitelně pracovití, ale pokud jde o invenci a nápady, tak tam vždy v posledních desetiletích zaostávali.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Prosím a kde z nějaké tabulky vyplývá, že má Honda 2x víc spotřebovaných komponent V POSLEDNÍ DOBĚ!!!??? Můžeš mi říct nějaký argument v číslech? Nějaké pocity někoho mne nezajímají. Asi tak, jako tebe zajímají pocity Alonsa a nepočítají se pocity Hulka, nebo kluků z RB. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V tomto případě moje potřeba věřit v lepší zítřky nemá nic společného s tím že nesouhlasím s tvým výčtem selektivních hodnocení spolehlivosti. Existuje přece tabulka vyměněných komponent která dostatečně a nejlépe ukazuje poruchovost jednotlivých částí, nechápu proč bych měl ignorovat že někomu selže motor v tréningu, v kvalifikaci, či před závodem. Z tabulky je jednoznačně patrné že Honda je na tom skoro 2x tak hůře. Tvá víra že Honda překoná Renault spíše poukazuje na tvou potřebu vnucovat zde jak je Renault stejně tragický jako Honda, ale garantuju ti že jsi vedle protože Honda dala slovu tragický uplně jiný rozměr a to co předvedli a předváděj skutečně v F1 je jedna z největších blamáží co pamatuji. Dokonce už i ten neslavnej japonskej jezdec Taki Inoue obrovsky poděkoval Hondě za to že on již není japonským největším neúspěchem v F1. [odkaz na stránku] .
Ale nechci ti brát tvou víru v Hondu, to je individuální věc.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Netuším, kde to ztratil. Přiznám se, že jsem to přepínal a přezutí LH jsem prošvihl. Třeba Seb někde probrzdil.
A ano. Byl to zoufalý pokus, ale lepší, než neudělat nic. Oceňuju aspoň snahu o něco, ikdyž bylo jasné, že to nevyjde. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zatímco takový Hulk si, na rozdíl od Alonsa, nad spolehlivostí Renaultu libuje, že? 4 závody, 3 odstoupení. ;)
Odkdy je počet odstoupení nesmyslné číslo? To je jako nepodstatné, když pilot nedojede? To nemá se spolehlivostí nic společného? Ano, není to jediné kritérium a "možná" právě proto netvrdím, že je na tom Honda líp. Dokonce jsem napsal, že je i v tomto Renault lepší. Ale úspěšně Hondu poslední dobou dotahuje. Na firmu, která je s vývojem o rok a půl dál, je to pro mne stejná tragedie, jako Honda. Dost věřím tomu, že za rok a půl bude na tom Honda líp, než je teď Rencek.
Ale rozumím tomu, že potřebuješ jako fanda Mclarenu věřit v lepší zítřky. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.17.XXX
To byl spíše zoufalý pokus. Nejde mi do hlavy, kde Vettel prohospodařil minimálně 3s po svém prvním pitstopu. Krátce před pitstopem Hamiltona zajel Seb tak nejrychlejší čas. To, že se Lewis zařadí za Seba jsem považoval za naprostou jistotu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama