PROHLÁŠENÍ týmů po Grand Prix Španělska

Robert RoBertino Pavelka / Jana Šrámková / Albert Hadáček, 14. května 2017, 16:00 Aktualizováno 14.5.2017, 20:45 Google+

Na jedné straně radost, na druhé určité rozčarování - tak to vlastně bývá téměř po každém závodě. Co tedy říkali po prvním evropském zastavení účastníci španělského závodu?

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 15.05. 12:05) Napište svůj názor
Sebastian Vettel bojoval statečně, ale na Hamiltona nestačil

Sebastian Vettel bojoval statečně, ale na Hamiltona nestačil | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1. místo
Tým odvedl neuvěřitelnou práci. Tak by mělo vypadat závodění. Seb byl neskutečně blízko a byl rychlý. Nevím, co se na startu pokazilo a myslel jsem, že jsem udělal vše správně, ale protočila se mi kola. Myslel jsem, že nemám místo, ale byl jsem vedle něj. Tak má vypadat motorsport a neměnil bych. Byl to těžký závod. Můj krk je v pořádku, ale ztratil jsem dvě kila jen v tom závodě. Vettel byl fantastický a je úžasné moci závodit proti tak skvělému pilotovi.

Valtteri Bottas, nedokončil
Cítil jsem se dobře. Problém byl na začátku stintu, neměl jsem rychlost, proto jsme změnili strategii. Chtěli jsme jet na jednu zastávku, mohlo se to dnes vyplatit, kdyby ti dva vepředu málem neměli volnou zastávku díky virtuálnímu safetu caru. Nakonec jsem měl smůlu s motorem, mysleli jsme, že jeden další závod zvládne, ale vypadá to, že to tak nebylo.

Niki Lauda, nevýkonný ředitel
Díky bohu za virtuální safety car, ale takové věci jsou prostě součástí. Lewis jel dobře a byl schopen vyhrát, vše nám prostě skvěle vyšlo. Příště to může být zase naopak. I tak ale Lewis zajel parádní závod. Je škoda Bottase, kterému nevydržel motor. Nebyl to problém s životností, ten jsme po Rusku vyřešili, tohle bylo něco nového. Budeme se na to muset ještě podívat.

Toto Wolff, šéf stáje
Byla to dobrá týmová souhra. Nesmíme zapomenout na Valtteriho, který se na tom do značné míry podílel. Po kontaktu v první zatáčce jel velmi v klidu. Hrál důležitou roli v našem úspěchu. Co se týče strategie, tak Ferrari vědělo, že jim hrozí podseknutí, jelikož se nám dařilo být velmi blízko za Sebem, a tak museli zajet první do boxů, jelikož nám by to asi jinak vyšlo. Jediné, co museli řešit, byl Ricciardo, ale to zvládli. V tu chvíli jsme věděli, že to budeme muset natáhnout. 

Povedlo se nám udělat slušný pokrok na vozech. Auta jela velmi dobře, ale i tak to bude velký souboj na poli vývoje až do konce sezóny. Zatím ještě nemáme jasno, kdo je týmovou jedničkou, jelikož za sebou máme jen pět závodů, je těžké dělat jakékoliv závěry. Zatím tedy pojedeme ve stejné linii jako doposud.

FERRARI

Sebastian Vettel, 2. místo
Měl jsem dobrý start, oběma se protočila kola a potom jsem ujížděl. Do druhé zatáčka to bylo dlouhé. Lewis také zůstal na trati déle a jeli opačnou strategii. Věděl jsem, že klíčový bude závěr. Když jsem vyjel po druhé zastávce, byl jsem překvapen, že je to tak blízko, bylo to hodně těsné. Jen jsem hádal, kdy brzdit, ale neměl místo. Nevím, jestli jsme se dotkli, bylo to hodně blízko. Zvládl zůstat před ním, udělal jsem pro to maximum, ale jakmile jsem se dostal do čistého vzduchu, prostě odletěl. Udělali jsme co jen šlo, byl do pěkný závod.

Kimi Räikkönen, nedokončil
Hned na začátku v první zatáčce jsem dostal ránu zprava, moje auto následně zdivočelo a již s tím nešlo nic dělat. Pak jsem se ťuknul s Maxem... Co člověk může dělat? Za moc to tady nestálo, když jsem musel odstoupit hned po první zatáčce.

Maurizio Arrivabene, šéf stáje
Bylo to hodně o pneumatikách, každému týmu se jinak daří na rozdílných směsí. Jednou máte měkkou směs, pak je zase někdo na středně-měkké. Je těžké říci, kdo na tom byl lépe. Sebastian se hodně zdržel za Bottasem a do toho pak přišel virtuální safety car. Taková je prostě situace a nedá se s tím nic dělat. Příště se budeme snažit, aby to dopadlo lépe.

RED BULL

Daniel Ricciardo, 3. místo
Jsem šťastný, že jsem se dostal na pódium. Je to pro mě poprvé v letošní sezóně. Je to super, ale závod byl pro mě taková samotářská jízda. Nezažil jsem žádné větší souboje, takže jsem se jen snažil držet dobrý rytmus. Měl jsem pak štěstí, jelikož Valtteri měl ke konci závodu nějaká problém, díky čemuž jsem se dostal na třetí pozici. Dneska si můžeme užívat pódium, ale zítra musíme začít řešit jak stáhnout ztrátu, kterou máme na Ferrari a Mercedes. Nemyslím si, že by to bylo nereálné, možná nám to bude nějaký čas ještě trvat. Dneska jsem z auta vytěžil maximum, takže uvidíme, jak to bude vypadat v Monaku. Budeme zase vylepšovat, takže snad se někam posuneme. Navíc se jedná o trať, kde se může stát úplně cokoliv.

Max Verstappen, nedokončil
Byla to prostě smůla, nešťastný start a stejně to i skončilo. Snažil jsem se jet z vnějšku, zdálo se, že tam je dost místa. Kdyby se Valtteri nedotkl Kimiho, měli bychom všichni dost místa, abychom tou zatáčkou projeli. Vzhledem k tomu doteku ztratil Kimi vládu nad vozem a to znamenalo, že narazil do mě, ale nebyla to jeho chyba. Někdy máte trochu více štěstí, jako já vloni, jindy se to otočí proti vám, jak tomu bylo letos. Je opravdu škoda, že jsem po tom incidentu nemohl pokračovat, aktualizace vypadaly jako dobré, vypadalo to, že si jedeme pro dobrý výsledek. Teď bude důležité zapomenout na nešťastný závod a zaměřit se kupředu na Monako. Doufám, že budeme pokračovat ve zlepšování a řádně tam dokážeme zabojovat.

Christian Horner, šéf stáje
Daniel dnes odjel slušný závod. Jezdil dost osamocen, jelikož jsme neměli dostatečnou rychlost na to, abychom jezdili na úrovni vedoucích pilotů. Dosti jme navíc získali díky Bottasovi, který musel odstoupit. Pro Daniela je to letos první pódiové umístění, což je super. Max měl slušný start, ale poté co jel na vnějšku první zatáčky, tak se stal obětí Kimiho vozu, kterého šťouchl Bottas. Kvůli poškození na voze, tak musel Max ze závodu odstoupit. Je to velká škoda. Když se podíváme na víkend jako na celek, tak jsme byli schopni zase trošku pohnout z výkonem auta, to se zlepšuje každým závodem. Jsme si ale vědomi, že musíme ještě zamakat. Teď nás čeká nejprestižnější závod, a to Monako. Doufám, že se zase o něco posuneme a že zajedeme nějaké slušné výsledky.

FORCE INDIA

Sergio Perez, 4. místo
Byl to neuvěřitelný den, jsem na tým a práci, kterou jsme dnes odvedli, opravdu hrdý. Všichni úžasně zapracovali, proto odtud odjíždíme s řádným bodovým přídělem. Naskytla se nám pořádná příležitost a my ji dokázali bodově využít. Já sám neměl nejlepší start, ale vyhnul jsem se problémům a odkroužil tak první kolo. Pak jsem se soustředil na zachování rychlosti a snažil se dovézt auto do cíle. Měl jsem menší problém při zastávce v boxech, ale na soupeře za mnou jsem měl náskok, takže jsem o nic nepřišel. Celému týmu ještě jednou gratuluji, protože opravdu nebylo jednoduché vozy vyladit. Opouštět Španělsko na čtvrtém místě je úžasné a dává nám velké naděje pro zbytek sezóny.

Esteban Ocon, 5. místo
Jsem opravdu šťastný. Pro mě je páté místo skvělý výsledek, stejně tak pro Checa i celý tým. Je to fantastické vyvrcholení víkendu, ve kterém jsme opravdu tvrdě pracovali. Vůz byl rychlý v kvalifikaci a vypadalo to na slušné postavení. V závodě jsme ukázali to samé, i když nastaly okolnosti, které nám hodně pomohly, ale na každou možnost musíte být připraveni, kdykoli nastane. Když jsme se prokličkovali úvodním chaosem, dařilo se nám relativně snadno držet naši rychlost a jeli jsme si svůj vlastní závod. Maximálně jsme využili toho, co jsme dnes měli k dispozici, navíc tým všechno dělal správně v každém okamžiku, což nás jenom posiluje. Pořád je toho dost, čeho můžeme letos dosáhnout: pořád máme dostačující rychlost a to se počítá. Zatím jsme pokaždé bodovali, což je pro tento šampionát nesmírně důležité, takže je třeba udržet naše auto konzistentní.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Fantastický výsledek pro celý tým. Ziskem 22 bodů jsme si posílili čtvrtou příčku v šampionátu a nadále držíme náš rekord ve stoprocentním bodování oběma vozy v každém závodě. Nyní jsme jediným týmem, kterému se to podařilo a to je pro nás obrovská čest, jak pro závodní tým, tak pro všechny v továrně. Z našeho pohledu to byl celkem rutinní závod s výborným výkonem ze strany Sergia i Estebana. Zachovali si rozvahu, drželi tempo a dosáhli nejlepšího výsledku v letošní sezóně. Konzistence je skutečnou silou týmu a s výkonem v první čtvrtině sezóny musíme být opravdu více než spokojeni.

RENAULT

Nico Hülkenberg, 6. místo
Je to skvělý výsledek, který nás může dále pozvednout. Měl jsem šťastný den, protože několik nejlepších vozů na začátku vypadlo, ale později jsem si docela zazávodil, takže je to spravedlivá odměna. Využili jsme všech příležitostí, odvedli dobrou práci stejně jako mechanici při druhé zastávce v boxech, takže jsem se dostal před Saubery. V autě jsem se cítil velice komfortně, ale pořád máme před sebou kus práce, abychom dohnali naše nejbližší konkurenty.

Jolyon Palmer, 15. místo
Dnes jsem zvolil agresivní strategii, také s ohledem na mé umístění na startovním roštu. Myslím, že je férové říci, že mi nepřinesla to, co jsem chtěl. Nebyl jsem schopen se dostat do tempa ve chvílích, kdy to bylo zapotřebí, až na poslední směsi to bylo lepší. Mým úkolem nyní bude si sednout s inženýry a analyzovat závod, také musíme dobře prohlédnout vůz. Doufám, že v Monaku budeme mít lepší výsledky.

Cyril Abiteboul, šéf týmu
Po obtížné včerejší kvalifikaci to byl výborný závod. Jenom to dokazuje, že je vždycky dost času na to svěsit hlavu, je třeba jít do závodu za každou cenu naplno. Nico využil skvělého startu, stejně tak skvěle zapracovali mechanici. Dobře jsme vyhodnotili strategii a naše závodní rychlost byla lepší než u přímých soupeřů: Haasu, Toro Rosso a Williamsu. Je pozitivní, že se stále zlepšujeme, ale na dalším vývoji RS 17 ještě musíme pracovat, abychom se dopracovali k maximálnímu výkonu. Tento víkend byl pro nás spíše neobvyklý, protože jsme byli v závodě rychlejší než v kvalifikaci. Pro Jolyona to byl těžký závod a jsme odhodláni se u něj maximálně poučit, jak udělat v této oblasti nějaké zlepšení. Teď nás čeká Monako, trať, která představuje specifickou výzvu, na níž toužíme pokračovat v nastoupené cestě.

TORO ROSSO

Carlos Sainz jr., 7. místo
Byl to dobrý závod, jsem velmi šťastný! Na začátku to bylo trochu chaotické - podařilo se nám získat pár pozic, ale do zatáčky 2 jsem byl trochu široký a jentaktak nedošlo k nehodě... proto jsem zase některé pozice ztratil, ale nakonec jsem udržel devátou příčku a od té chvíle to byl soustavný útok, abych se zase dostal dopředu. Nakonec z toho je sedmé místo, což je po startu z 12. příčky skvělé. Dnes jsem si ten závod opravdu užíval, protože jsem byl rychlejší, než auta vpředu, takže jsem se nemusel dívat do zrcátek. Musím také poděkovat fanouškům za podporu - moc dobře jsem ji cítil. Celou dobu jsem útočil na vozy před sebou, zkoušel jsem různé manévry vlevo i vpravo, dokonce v boxové uličce, nakonec z toho byl velice zdařilý závodní víkend. Při průjezdu cílem jsem se díval na boxovou zídku, jak mě všichni povzbuzují - chtěl bych i jim moc poděkovat. Také musím vzdát hold mechanikům, už se nám podařilo vylepšit zastávky v boxech, což byl dnes klíčový moment závodu. A teď ještě malé překvapení, chci jím všem ještě jednou poděkovat: Pojďme vše oslavit výbornou španělskou šunkou a pivem! (dost možná proto tak dlouho týmu trvalo, než vydá své prohlášení)

Daniil Kvjat, 9. místo
Dnes to byl opravdu jedinečný pocit, skončit na bodech. Jsem na sebe a své inženýry hrdý. Po včerejšku jsme nic nevzdali, podařila se nám strategie a nakonec to je deváté místo! Musíme ještě analyzovat, co se vlastně včera stalo, ale dnešní závod byl velice zábavný. Byl jsem schopen předjet dost vozů přímo na okruhu, kde právě zdolávání soupeřů není vůbec snadné. Takže jsem si tu závodní stránku hodně užíval. Tyto body jsou po náročném víkendu opravdu vítány. Díky všem!

Franz Tost, šéf týmu
Sedmé a deváté místo, opravdu dobrý závod. Je to skvělý výsledek, oba piloti po včerejší neuspokojivé kvalifikaci přijali výzvu, nikdo nic nevzdal, právě to se počítá, protože závod je závod! Během něj jsme viděli několik předjížděcích manévrů, takže jsme se nyní vrátili na pátou příčku v Poháru konstruktérů, což bylo naším cílem pro tuto sezónu. Pokud jde o strategii, udělali jsme dobrá rozhodnutí a oba piloti odvedli vynikající práci. Řekl jsem už včera, že by nám tento závod mohl sedět. Kde jinde bychom mohli získat hodně bodů, tato trať vyhovuje nastavení našeho auta a je proto potěšující vidět ucházející výsledek. Doufám, že něco podobného bude platit i pro náš další závod v Monaku, takže se na něj pojďme připravit obdobným způsobem.

SAUBER

Pascal Wehrlein, 8. místo
Byl to opravdu hodně dobrý závod. Jsem rád, že měl vůz dobrou výkonnost, stejně jako byla výborná strategie, jet na jednu zastávku až do konce závodu zafungovalo. Nemohli jsme očekávat takový výsledek jako během tréninků, sám jsem toho názoru, že dokončení závodu na bodech je velkým překvapením. Chci poděkovat celému týmu, protože každý odvedl svůj díl vynikající práce během celého víkendu. Teď chci doufat, že další aktualizace nám umožní se zlepšit i v Monaku a opět se přiblížíme podobným výsledkům.

Marcus Ericsson, 11. místo
Osobně jsem se cítil při závodě dobře, ale prostě jsem byl ve špatnou dobu na špatném místě. Měli jsme strategii jedné zastávky, svůj pit-stop jsem absolvoval v rámci virtuálního safety caru, takže jsem ztratil něco málo času, což nebývá mým zvykem. Nicméně, velká gratulace celému týmu - všem na trati i v továrně. Dnes jsme byli oceněni za tvrdou práci a je skvělé, že Pascal přivezl týmu čtyři body. Celkově to je hezký úspěch.

Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Věděli jsme, že to bude riskantní strategie, ale naši stratégové odvedli skvělou práci. Ale také k tomu potřebujete jezdce - oba předvedli vynikající výkon. Pro nás je to velmi dobrý výsledek. Pascal ukázal svůj charakter, byl hodně kritizován, často nezaslouženě, kvůli jeho zranění. Dnes všem ukázal, co dokáže. Marcus také vydoloval z vozu co bylo možné. Dnešní výsledek dokazuje, že jdeme správným směrem a naznačil i skutečný potenciál vozu. Jsme zvědaví, jaké to bude v Monaku, kde chceme představit některé další aerodynamické změny.

HAAS

Romain Grosjean, 10. místo
Je dobré, že jsem pro tým vyjel bod, ale také je škoda, že Kevin musel s defektem pneu do boxů a ztratil devátou příčku. Měl jsem dobrý start, ale v zatáčkách 1 a 2 bylo mnoho vozů. Musel jsem vyjet až na okraj trati, skákal jsem po astroturfu, abych se jim vyhnul. Kdybych nemusel volit tuto variantu, možná bych se dostal až před Hülkenberga a závod by se vyvíjel jinak. Na měkkých pneumatikách jsem ztrácel, ale byl jsem ve skupince vozů. Na středně tvrdých jsem se snažil získat co nejvíc, vytáhl jsem z nich co to jen šlo. S vozem jsem byl dnes spokojenější než včera, ale musíme pořád tvrdě pracovat, abychom měli dobré výsledky.

Kevin Magnussen, 14. místo
Je to hodně nepříjemné. Mohli jsme bodovat s oběma vozy, takže jsem pochopitelně zklamán. Měl jsem docela malý kontakt s Kvjatem. Všechno bylo v pořádku, ale to ťuknutí mi způsobilo defekt pneumatiky. Dnes jsem do toho dal opět všechno, čeho jsem byl schopen. Kdybychom dnes oba bodovali, byl by to hezký výsledek, proto jsem opravdu hodně zklamaný.

Günther Steiner, manažer týmu
Nakonec cítím zklamání. Po dobrém startu, kdy jsme figurovali na dobrých pozicích na měkké směsi, nastal režim virtuálního safety caru. Prostě to pro nás přišlo v nevhodnou dobu. Přešli jsme příliš brzy na středně tvrdé pneumatiky a nemohli se dostat do tempa. Oba naši piloti ztratili několik pozic a poté ještě Kevina potkal defekt pneu. Jedinou dobrou věcí je skutečnost, že jsme vyjeli bod. Měli jsme na víc, ale takové je někdy závodění.

McLAREN

Fernando Alonso, 12 místo
Závod se vůbec nevyvíjel podle našeho plánu. Nejdřív jsem měl smůlu při kontaktu s Massou ve druhé zatáčce, potom jsem se hodně kol zdržel za Kvjatem, někdy v polovině závodu, ale bez ohledu na tyhle věci si upřímně myslím, že naše rychlost na zisk bodů nebyla dostatečná. Jsem pochopitelně zklamaný, ale aspoň jsme závod dokončili a doufejme, že to je první známka kroku vpřed v oblasti spolehlivosti. Nyní je třeba se na další závod připravit ještě lépe.

Zítra v 9:00 musím být ve "staré cihelně" a ve 12:00 mi začíná první trénink. Takže mám čtrnáct hodin na odpočinek, devět z nich strávím v letadle, takže už se pomalu musím přepnout na režim Indianapolis, který se mě teď bude držet další dva týdny.

Stoffel Vandoorne, nedokončil
Zatím jsem můj incident s Massou neviděl ze záznamu. Opravdu jsem ho vůbec nečekal, že by se tam objevil - myslím, že jsem mu poskytl dostatek prostoru na to, aby mě mohl předjet - bohužel jsme se dostali do kontaktu a odneslo to moje přední kolo, takže tím pro mě závod skončil. Nechci z toho nikoho vinit, podle mého osobního názoru to byl běžná závodní nehoda.

Moje předjetí Palmera byl můj první letošní manévr, tak jsem z toho závodu aspoň něco měl. Způsob, jakým jsem ho předjel naznačuje, že náš balíček změn ještě není dostatečně dobrý, pořád nejsme schopni bojovat s ostatními. Ale také my jsme učinili krok vpřed, v některých oblastech jsme se zlepšili, ale v závodě pořád trochu bojujeme sami se sebou. Proto doufáme, že nám to přinese nějaké výhody do dalšího závodu. Pro Monako nechci dělat žádné předpovědi. Počkejme a uvidíme, snažíme se, to je všechno, co můžu v této chvíli říci.

Eric Boullier, závodní ředitel
Po velice nadějném kvalifikačním výkonu je výsledek dnešního závodu těžkým zklamáním. Alonso doplatil na kontakt s Massou a vyjel mimo trať, aniž by měl na tom incidentu sebemenší vinu. Pak se opravdu snažil, jel nadoraz, ale nakonec to nestačilo na víc než 12. místo. U Stoffela se dala očekávat penalizace, protože jsme se dnes ráno rozhodli nahradit některé části jeho motoru. Takže startoval z 20. místa a první třetinu zajel velice dobře a tvrdě, ve 20. kole už byl šestnáctý a vrcholem jeho snažení byl úspěšný předjížděcí manévr na Palmera. Bohužel jeho snaha skončila ve 33. kole, kdy kontakt s Felipeho williamsem poškodil jeho závěs a vůz byl dále neřiditelný.

Takže sečteno a podtrženo - na dnešní závod můžeme zapomenout, i když tu jsou určité klady, které si z tohoto víkendu musíme vzít, ale pořád jsme nedokázali převzít úspěšné tempo z kvalifikace. Je jasné, že se piloti o šasi MCL32 mohou spolehnout, což je pro Monako dobrá zpráva. V klikatých ulicích můžeme s našimi soupeři bojovat ještě těsněji.

WILLIAMS

Felipe Massa, 13. místo
Jsem zklamaný, měl jsem skvělý start, předjel jsem Peréze a Alonsa hned na první rovince, pak ale přišla první zatáčka a já viděl, jak se to tam mele. Hned v druhé zatáčce se najednou na vnějšku objevil Alonso a byl tam kontakt, který mi způsobil defekt. To mi pokazilo celý závod. Měli jsme šanci dojet na čtvrtém místě, bylo to reálné, jelikož naše tempo bylo dobré. Je to opravdu škoda, jelikož jsme přišli o spoustu bodů.

Lance Stroll, 16. místo
Nebyl to zrovna skvělý závod. Už jsem zažil lepší, bylo to dost frustrující. Začátek byl sice dobrý, stejně jako první stint na měkké směsi. Měli jsme dobrou rychlost, na středně-měkkých jsme ale zápolili a ztratili jsme hodně přilnavost a pak jsem se necítil v autě úplně optimálně. Byl to prostě jeden z těch špatných závodů, příště to snad bude lepší.Každým závodem získávám více a více sebevědomá, ale tenhle víkend byl tvrdou lekcí.

Paddy Lowe, technický ředitel
Byl to náročný den, hlavně pak začátek závodu, kde se odehrála řada závodních incidentů. Navíc jsme nedojeli na bodech. Felipe měl skvělý start, získal několik pozic, ale pak se ťuknul s Alonsem, což způsobilo defekt pravého předního kola. To mu zkazilo závod. I tak měl ale dobrou rychlost v momentech, kdy měl před sebou čistý vzduch. Dokázal jezdit na úrovni Ricciarda, alespoň během prvního stintu. Byl tam tak potenciál na dobrý výsledek. Lance dojel bez nehody a byl se tak schopen naučit lépe pracovat s pneumatikami a zase najel nějaká kola. Snad bude pokračovat ve svém progresu i v Monaku.

Google+ Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ týmů po Grand Prix Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 15.05.2017 12:05 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly

Překvapení na ruský účet potvrzeno: Gasly v Malajsii a v Japonsku nastoupí místo Kvjata

Pohonná jednotka Hondy

Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Andy Palmer a Christian Horner

Valkyrie, James Bond a F1: to jsou pilíře pro Aston Martin, hlásá Andy Palmer

Přední křídlo vozu Force India VJM10 v Singapuru

Force India nastoupí v Malajsii s vylepšením aerodynamiky i s novým motorem

Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo

Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

U Haasu nevládne spokojenost, ale odhodlání ano

Haas registruje vzestup Renaultu. Neodpovídá jeho možnostem, říká Steiner

Nico Hülkenberg a Renault očekávají přísun bodů v Malajsii.

Hülkenberg dostane v Malajsii nový motor

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (5:00 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (8:00 - 9:00)
    • Kvalifikace (11:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Felipe Massa v Barceloně

Ve Španělsku dosáhl nejvyšší rychlost Massa, Alonso s Hondou ztrácel 7 km/h

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedes neví, proč byl v Singapuru najednou tak rychlý. O viníkovi kolize má Lauda jasno

  2. Vettel se dle Verstappena neomluvil. Co vidí na dohře incidentu jeho otec?

  3. "Alonso chce zůstat, zbývá doladit pár detailů." Boullier o trpkém rozchodu s Hondou a důsledcích

  4. Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem

  5. Dohoda s McLarenem je podle Prosta pro Renault rizikem. Co bude s Red Bullem?

  6. Aston Martin v F1 - Red Bull potvrzuje nového titulárního sponzora

reklama