DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari má první řadu v ruské kvalifikaci, Hamilton ztratil půl vteřiny

Jak dopadly kvalifikační boje na okruhu v ruském Soči?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari má první řadu v ruské kvalifikaci, Hamilton ztratil půl vteřiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 30.04.2017 18:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Easy... Současnej bodovej systém vítězství skutečně moc neodměňuje... Je to lepší než 10,8... Jenže tenhle předchozí bodovej systém byl tak trochu zločin... Uměle se snažili dramatizovat šampionát a udržet v boji o titul i jezdce, kteří si to fakt nezasloužili...

    Porovnání vítěz x ostatní (Dřívější ; Současný)

    2. místo 8 / 10 = 80% ;18 / 25 = 72%
    - Z tohohle pohledu jasný krok vpřed byť 10, 6... je mnohem lepší systém... Pojďme se nad tím zamyslet trochu dál

    3. místo 6 / 10 = 60% ; 15 / 25 = 60% !
    4. místo 5 / 10 = 50% ; 12 / 25 = 48%
    5. místo 4 / 10 = 40% ; 10 / 25 = 40% !
    6. místo 3 / 10 = 30% ; 8 / 25 = 32% !!!
    7. místo 2 / 10 = 20% ; 6 / 25 = 24% !!!
    8. místo 1 / 10 = 10% ; 4 / 25 = 16% !!!

    A dále se bodují místa 9 a 10, která se předtím ani nebodovala... Zvětšil se rozdíl mezi 1. a 2. a mírně mezi 1. a 4. jinak je to beze změny popř. se rozdíl dokonce zmenšil...

    Pak taky jezdci nejezdí jen na prvních místech... Porovnejme si 2. a 3. místo

    6 / 8 = 75 % ; 15 / 18 = 83 % = > Rozdíl se zmenšil dojet z pohledu 3. pilota se bojovat o 2. místo vyplatí méně než v předchozím bod. systému... A takhle by se dalo pokračovat, nechci tím spamovat... Pointa je, že se zlepšil / zvětšil rozdíl mezi 1. a 2. ... Zbytek v lepším případě stejný, ve většině případů menší a tudíž méně motivující a proto horší...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Matematika je jasná. Myslel jsem, že jsme se bavili o boji o vítězství v závodě (v posledních třech letech Nico a Lewis soupeřili na těchto příčkách). Tam býval rozdíl v minulosti menší než dnes.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Ještě dodám, že v minulosti bodovalo 6 pilotů, pak 8 a nyní 10. Byla snaha umožnit bodovat více jezdců a tím se nutně musela roztáhnout bodová stupnice.
        Mimochodem v minulosti byl rozdíl mezi P2 a P3 2b. Teď jsou to 3b, opět tedy vyšší motivace.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.79.XXX
        Byl, ale loni do toho začala promlouvat i ta nižší pořadí (NR 7,5,4,4 ; LH 7,5)... Rovněž se častěji stalo, že se mezi ně někdo vklínil získali jen 7 dvojitých vítězství (2015 jich bylo dokonce 12 ; 2014 11). Naproti tomu 2016 získali 5 x 1. a 3. místo => Stejný rozdíl jako v předchozím bodovacím systému... Nakonci je dělilo 5b, rozhodoval každý detail...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.79.XXX
          Jenže ty 3b mají dnes mnohem nižší cenu... Proč myslíš, že to přepočítávám na %... Tehdá měly 3b cenu např. 3 x 6. místo ; 1 x 6. místo a 1 x 5. míst ; 1 x 4. místo.... Dnes dojedeš 1 x 8. a máš 4b... 02 02

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          82.144.151.XXX
          Ale stále se točíme kolem stejného bodu - rozhodoval interní boj jedné stáje. Letošní sezóna slibuje lepší mix a stále doufám, že tam možná budou tři týmy (jestli se Ferrari opět vývojově nepropadne).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            A pak že rozhoduje každý detail... Už tomu vážně nerozumím.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.79.XXX
            To nijak nerozporuji... Jen říkám, že nevidím nic lepšího na tom, zda budou na čele kroužit střídavě Vettel s Hamiltonem nebo Hamilton s Rosbergem... 2 barvy formulí z toho lepší podívanou neudělají, alespoň pro mě ne...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Pro fanouškovskou obec ale ano. Lepší než vědět předem, že pole má rezervovanou jeden tým a v závodě se všem utrhne.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              194.228.79.XXX
              Tak došlo k inflaci... Bodů je obecně víc a to jak z hlediska množství tak poměrů...

              Detail myslím např. to... Že za současného bodového systému se lépe omezují škody => Je výhodnější dojet na 7. místě než tomu bylo dříve, protože bodový poměr mez 1. a 7. místem je v současnosti výhodnější pro 7. než tomu bylo dříve... A víc bodů ( 6 / 25 naproti 2 / 10) může v konečném součtu rozhodnout... Naproti tomu už se tak moc nevyplatí bojovat z pozice 3. pilota o 2. místo, protože ten poměr je méně výhodný, než tomu bylo dříve...

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.79.XXX
                Tak z hlediska PP vyhrál Mercedes 3 x a Ferrari až teď jednou... S tím, že teoreticky měl vyhrát Bottas... 03

                PS: Jdu raděj spát 01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                82.144.151.XXX
                Přiznám se, že se mi ztrácí pointa diskuse. Bodový systém neovlivní rychlost aut a nemá vliv na to, proč dnes Ferrari získalo první řadu a Lewis podruhé prohrál přímý souboj s týmový kolegou. To, že teď má Mercedes aspoň nějakou konkurenci mi připadá zajímavější.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Teoreticky? To vážně nemá cenu rozebírat 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.79.XXX
                    Zatím vyhrál jen Ham a až teď Vettel... A ty píšeš, jako by vyhráli 4 jezdci ze 4 týmů...

                    Nedělej z toho drama 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                82.144.151.XXX
                Ještě detail: v minulosti byl bodový rozdíl mezi P1 a P7 8b, teď je to 19b... Takže opět nevidím progres ve výhodnosti dojezdu na této pozici a možnosti tím vykrývat škody.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Ty děláš drama z nudných závodů. A přitom naopak se to teď může trochu promíchat. A dnes měli na pole určitě tři piloti. Tak nevím co tu zpochybňuješ. A minule vyhrál kvaldu Bottas.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  194.228.79.XXX
                  Tahle diskuze se nevztahuje k závodu, ale k šampionátu obecně... A k minulému příspěvku, na který jsi zareagoval... Bodový systém neovlivní rychlost aut, ale dozajista ovlivní strategii a uvažování min. lidí na boxové zídce, ale věřím, že i pilotů... Čím větší reálné bodové rozdíly mezi pozicemi, tím větší motivace k boji... Když pojedeš 3. a budeš mít 15 b v kapse... Budeš riskovat vypadnutí kvůli 3 dalším bodům ? Možná jo, možná ne, ale z pohledu čísel ti to moc nepomůže...

                  PS: Proto bych navrhoval např. 60, 40, 27, 18, 12, 8, 5, 3 ( ,2, 1 )...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  194.228.79.XXX
                  Vůbec ti nedochází pointa... Došlo k inflaci tzn. k znehodnocení.... 19b dnes smažeš 1 x vítězstvím... Dříve bys k tomu potřeboval vyhrát 2 x... Poděl si ta čísla mezi sebou jak jsem to udělal já...

                  Dnes je výhodnější dojet 6-8 o 9-10. místě nemluvě než tomu bylo dříve... Je to jako se mzdami za x let vývoje je např. průměrná mzda dvojnásobná, ale když zohledníš inflaci, tak jsme bohatší např. o 20% nikoli o 100%...

                  Dřívější 10ti bodové vítězství mělo cenu 10ti 8, míst... Dnešní 25ti bodové vítězství nemá cenu ani 7mi 8. míst (7 x 4 = 28)...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.79.XXX
                    Vidíš máš pravdu... Gratulaci VB 01

                    Ale nuda to je... Krouží se a ani DRS nepomáhá...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    82.144.151.XXX
                    Matematiku mi vážně vysvětlovat nemusíš. Tvoje úvaha o menší hodnotě vítězství vychází z předpokladu, že soupeř nebude bodovat v daném závodě vůbec. Když ale pojede před tebou, tak v absolutním počtu ztratíš víc než kdysi (např. P2 nebo P3 vs. P1). Inflace nastala zejména z pohledu historických tabulek, neboť teď se ty body sbírají rychleji.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    82.144.151.XXX
                    Ještě bych k tomuto příspěvku poznamenal, že jedna věc je týmy a potažmo jezdce motivovat k postupu polem vpřed, ale když bude mezi prvním a těmi dalšími obrovský výkonnostní rozdíl, moc jim bodový systém nepomůže. Letos snad bude bojovat vpředu více aut (moc si to přeji) a tak by mohlo být o zábavu z pohledu šampionátu jako celku postaráno.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      194.228.79.XXX
                      Nezlob se, ale tohle je prostě absolutně mimo...

                      Podívej se na tu tabulku... Ztratíš více jen v případě 1 vs 2 ; 1 vs 4... Ve všech ostatních případech ztratíš méně a v min. případů stejně...

                      Dnešních 10b rozdílu mezi 1. a 3. má stejnou hodnotu, jako tehdejší 4b mezi 1. a 3. (Tudíž si 1. ve srovnání s předchozím bodovacím systémem vůbec nepomůže)

                      1. vs 2. => 8/10 = 80% ; 18/14 = 72% (Tohle je lepší)
                      2. vs 3. => 6/8 = 75% ; 15/18 = 83% (horší)
                      3. vs 4. => 5/6 = 83% ; 12/15 = 80% (lepší)
                      4. vs 5. => 4/5 = 80% ; 10/12 = 83% (horší)
                      5. vs 6. => 3/4 = 75% ; 8/10 = 80% (horší)
                      6. vs 7. => 2/3 = 66% ; 6/8 = 75% (horší)
                      7. vs 8 => 1/2 = 50% ; 4/6 = 66% (horší)

                      Znovu opakuji nový bodový systém odměňuje pouze prvního ve srovnání s druhým... Pak je tu pár ojedinělých případů zlepšení souvisejících se 4. místem a vše ostatní je stejné a ve většině případů horší => Rozdíly se zmenšili....

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        82.144.151.XXX
                        Na jednu stranu se tu oháníš tím, že "19b dnes smažeš 1 x vítězstvím... Dříve bys k tomu potřeboval vyhrát 2 x", hned na to "nový bodový systém odměňuje pouze prvního ve srovnání s druhým". Ty tvoje procenta jsou vážně legrační, protože počítat procentuální výhodnost bodovaného místa v šampionátu, kde se nesčítají procenta, ale absolutní body je celkem mimo.
                        V minulosti byl rozdíl mezi prvními třemi 2b a 2b, dnes 7b a 3b. Jezdec ví, že na konci se počítá každý bod. Kdyby uvažoval tvým stylem, šampionát nevyhraje, leda že by mu všechny okolnosti šly na ruku (jako loni na konci Rosberg). Opravdový šampion půjde vždy po maximu, pokud mu to vůz dovolí a nepůjde o zbytečný risk vzhledem k velkému náskoku v hodnocení.
                        Čtyři vítězství mají hodnotu 100b, to bys potřeboval 25 závodů na osmém místě. A abys toto vyrovnal, by ti nestačila ani celá sezóna a ještě by si musel soupeř vzít po těch čtyřech výhrách po zbytek volno 12 Procenta jsou hezká, statistika s nimi ráda pracuje, ale na konci mistrovství se počítají body. Bodovací systém není dokonalý, zohledňuje také množství bodujících jezdců (aby většina neměla na kontě po celou sezónu nulu), ale když spolu bojují dva (tři, čtyři) jezdci o titul, důležité jsou rozdíly v bodech na čele tabulky. Střed pole je obecně vyrovnanější a tam ty body jsou blíže u sebe, protože vzhledem k podobné výkonnosti vozů si týmy nedovolí kalkulovat s tím, že raději zůstanou na té či oné pozici, než aby se pokusili soupeře zdolat.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          Fanda.LH

                          194.228.79.XXX
                          Asi už to vzdávám... Těmi 19b jsem chtěl naznačit o kolik znamenají méně předtím a nyní...

                          Takže pokud nechceš srovnávat jablka a hrušky, pak si to musíš převádět do stejných jednotek... A ne se ohánět 7b vs 2b... 02 02

                          Převod nového do starého => 10 ; 7,2 ; 6 ; 4,8 ; 4 ; 3,2 ; 2,4 ; a 1,6

                          Převod starého do nového => 25 ; 20 ; 15 ; 12,5 ; 10 ; 7,5 ; 5 ; 2,5

                          Pokud nechápeš tohle tak nereaguj...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          82.144.151.XXX
                          Když ještě vidím znovu tvůj včerejší příspěvek "loni do toho začala promlouvat i ta nižší pořadí (NR 7,5,4,4 ; LH 7,5)", tak čtvrté místo není zase až tak nízké pořadí a potom když dva soupeři o titul mají podobný počet stejně bodovaných míst, tak logicky mají ve výsledku podobný počet bodů bez ohledu na bodovací systém. Loni měl Nico také velkou dávku štěstí, protože při tom střádání bodů mu pomohl Lewis svým výpadkem, zatím co Nicovo auto drželo.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Easy

                            Easy

                            82.144.151.XXX
                            Jablka a hrušky mícháš ty, protože srovnáváš procenta s body. Vážně mě tato debata už nebaví a stojím si za tím, co jsem psal výše.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Fanda.LH

                            Fanda.LH

                            194.228.79.XXX
                            Jo to je jasná věc... Malajsie pohřbila Lewisovi šance z 90%... Stejně jako nebylo skvělé startovat v Belgii s posledního místa... Když jsem včera psal, že dnes je odstup mez 1. a 3. stejný jako předtím, tak to prospělo LH, který měl víc 3. míst za vítězem NR než naopak...

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    rock

                    82.117.159.XXX
                    Hele, větší reálné rozdíly mezi pozicemi, tzn, že umístění vpředu jsou až nemístně akcentovaná a schopnosti dojížděčů bagatelizovaný, takový nápady už tady byly. Dvakrát. A v obou případech to bylo divný:

                    - poprvní od r.1950 do r.1990, kdy se nejhorší výsledky škrtaly. Dohnaný do krajnosti to bylo tuším v r. 1979, kdy se započítávalo 8 z 15 závodů. 8 vítězství jednoho pilota soupeř nepřebije ničím. Ani kdyby vyhrál 7x a k tomu byl 8x druhý.

                    - podruhý, když Bernie přišel s první verzí svého medailového hodnocení (rozhoduje počet vítězství, druhým kritériem počet druhých míst, třetím kritériem počet třetích míst atd). Je to vlastně jen jiná verze toho zmíněnýho škrtání nejhorších výsledků.

                    Pokud bych použil tvoji logiku, tak ten Bernieho systém by měl přinést absolutní motivaci k boji.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      82.144.151.XXX
                      Já si urážkami pomáhat nebudu. Na vysvětlenou: ty při poměrovém hodnocení pozic asi zapomínáš na to, že počet závodů je absolutní číslo.
                      Pohledem tvé logiky si jezdec na P3 při aktuálním místě P1 soupeře řekne "kašlu na to, ty 3b navíc se mi nevyplatí, stáhnu je jindy". Ale kdy? Buď si musí být jistý, že v dalším ze závodů bude dostatečně před soupeřem, nebo že ten soupeř bude mít více smůly.
                      Šampionát by měl vyhrát jezdec pravidelně vyhrávající, nebo dostatečně bodující vpředu. Z pohledu x pevně daných závodů procenta nedávají smysl, protože stáhnout nynější ztrátu vítězství znamená automaticky počítat se smůlou soupeře, který za normálních okolností nebude na dráze nijak daleko. Bavíme se o soupeřích o titul. U středu pole nevidím smysl dělat relativní různé rozdíly, protože vzhledem k výkonnosti vozů by měli jezdci vždy bojovat o co nejlepší místo.
                      Takže stáhnout 7b (skončím na P2) a 10b (skončím na P3) na vítěze je u vozů bojujících na čele rozdíl. Právě proto, že počet závodů se také neroztahuje poměrově vzhledem k bodovaným pozicím.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      82.144.151.XXX
                      Jak jsem psal předtím, jezdec pomýšlející na titul MUSÍ pravidelně vyhrávat nebo MUSÍ pravidelně bodovat na vysokých pozicích. Tu a tam vyhrát a jinak se potulovat někde dole k titulu nevede. Kdybychom zavedli tebou zmiňovaný extrémní bodovací systém, automaticky bys zvýhodnil vítěze GP, který by tohoto výsledku dosáhl za výjimečných okolností (viz Max loni v Barceloně) vzhledem k jeho běžným soupeřům s podobnou výkonností aut.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      82.144.151.XXX
                      01

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        194.228.79.XXX
                        To je pravda... Ale pokud k tomu budeš přistupovat takhle... Pak by měl fungovat i systém 20, 19, 18, 17 atd...

                        Vždycky to bude o tom co můžeš získat x ztratit... Pokud se bude 3. pilot snažit předjet toho 2. tak může získat 3b a 15b ztratit... Tzn. ztrátí 5 x tolik než to co by potenciálně získal... Čím větší rozdíly, tím větší dává smysl riskovat...

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          82.144.151.XXX
                          Ale vždyť minulý systém (10-8-6...) fungoval jako tebou zmiňovaná varianta s rozdíly jednoho bodu. A tu přece neobhajuji, naopak! Současný systém natahuje rozdíly na čele a ve středu pole jsou delty shodné. Což je dle mého názoru správné, protože to podporuje myšlenku, kterou jsem uváděl výše. Pilot mířící na titul se musí snažit bojovat o co nejvyšší místo v cíli. Protože počítat s možností ukrojení ztráty v podobě "titěrných" 3b ziskem pozice v hloubi pole je ošemetné. To by soupeř logicky musel skončit hodně daleko vzadu, resp. nedojet. A to s ohledem se na snižující počet závodů směrem ke konci sezóny. Snad jsem to napsal srozumitelně.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Easy

                            Easy

                            82.144.151.XXX
                            Ono totiž zisk pár bodů na konci bodované desítky povede v případě soupeře jedoucího na čele k dalšímu prohloubení ztráty. Ale to je samozřejmost. Takže nejsou tři body jako tři body. 03

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama