DISKUZE K ČLÁNKU GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů

Čekalo se, za jakých podmínek se čínská Grand Prix pojede, předpovídal se déšť, ale nakonec z toho zbyl jen start na mokré trati, která hodně rychle začala vysychat. I tak se ale v úvodu závodu tento povrch postaral o nejedno drama.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 102, poslední 11.04.2017 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2017 14:11
Můj pohled na závod: Zaplaťpánbůh je pryč doba,… »
» Alfred (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2017 14:14
Jenže Vettel měl strategii vynikající, kdo mohl… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 09.04.2017 10:22
Dnes byl předpovídán déšť a tak jsem očekával… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Na co jsem se díval já, byl pohled z dálky na průjezd boxy. Sorry nezaregistroval jsem stání Kimiho ani příjezd Vettela. OK máš tedy pravdu, druhá zastávka na pořadí nic nezměnila. To ovšem nemění nic na tom, že Vettlova strategie prostě nevyšla. Byl jediný ze špičky, kdo udělal 2 pitstopy a jediný se propadl o 4 místa. Při mé mdlé inteligenci tedy soudím, že na té strategii nevydělal, ale prodělal. Je to moc mimo???
                      Chápu, infantilní je nemít livetiming a přesto propad o 4 místa vyhodnotit jako neúspěšný. No aspoň už ten výraz chápu. Díky.
                      Fajn, takže jsme se shodli, že byl Kimi na starých pomalejší (jako kdybych tvdil opak, že?). Jak tedy by se Kimi dostal před Ricciho, když jezdil před výměnou za ním a po Ricciho výměně byl pomalejší? Pomoz mi, má snížená inteligence tomu nerozumí. Abych ti nevkládal něco do huby, dovolím si citaci: "Fin sice jako šnek jel, přesto i s tou rychlostí mohl pomýšlet na porážku obou redbullů, toho Ricciardova na 100%" 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Alfred

                        Alfred

                        78.41.168.XXX
                        Jenže Vettel měl strategii vynikající, kdo mohl vědět že o kolo později se vybourá Sauber a vyjede SC? A o ty čtyři místa se nepropadl díky 2 pitům, ale jednomu, tomu prvnímu, který by jej bez těžko předvídatelného SC posunul do čela závodu. Původně jsi psal že Vettela poškodili 2 zastávky, o té první si nepsal nic, tak buď tak hodnej a nehraj to tady překrucováním do autu (prostě blbě jsi argumentoval na začátku a blbě taky pokračuješ)."Můj start byl OK a potom jsem si uvědomil, že přechodné pneumatiky rychle odcházejí. A tak JSEM RÁD (žádný tým, on sám RÁD) zariskoval, když byl na trati virtuální safety car. Jenže potom vyjel safety car, když jsem si říkal, že pneumatiky do sucha byly mnohem rychlejší, takže jsem nemohl využít tu výhodu."

                        Räikkonen jezdil v prvním stintu za Ricciardem nanejvýš 1,5 vteřiny, protože jej nedokázal předjet, né proto, že byl pomalejší - zkus si odpovědět na otázku, proč se Vettel taky nedokázal přes ně dostat tři kola....pomalejší nebyl. Kdyby Fin jel na výměnu dřív a hlavně dřív než Ricciardo, tak si na čerstvých pneu a mimo provoz pohodlně vyjede náskok, který by mu po Ricciho návratu boxů přinesl min. jednu pozici - protože původní možný plán dojet na té sadě do cíle vyhodnotil jako holý nesmysl i můj přestárlý jezevčík. Citovat mě můžeš kolik chceš, ale nevím co jsi tím chtěl jako dokázat....ale když máš, jak sám píšeš, sníženou inteligenci, tak to mnohé vysvětluje a já tě nebudu dál zatěžovat

                        + 3 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Možná jsi to v těch textech nevyčetl: "Já tady nechci vyčítat Ferrari strategii Vettela a obhajovat Kimiho. Občas se něco nepovede, to už tak bývá." nebo "Já to beru tak, že měli nějaký důvod to zkusit a prostě to nevyšlo. Udělali chybu" nebo "Nebudu tu hned vytvářet teorie, jak někdo chce, aby Vettel nevyhrál."

                          Já tedy rozumím, že Ferrari něco zkusilo, co mohlo vyjít. Já pouze konstatuji, že to nevyšlo. A nevidím za tím podraz na Vettela, na rozdíl od jiných.

                          Fajn, jsem rád, že se shodneme s jezevčíkem na tom, že dojet na žlutých by byla blbost. Jsou tu i tací, co by řekli, že druhá zastávka je zbytečných 25s ztráty. Ano, přezout dřív jak Ricci by mohlo být řešení. Ovšem vzhledem k hodně brzské zastávce Ricciho, by museli mít věšteckou kouli, aby trefili okamžik přezout před ním a přitom nejet na druhé sadě moc krátce. Ano teď když víme, v kterém kole zajel Ricci, mohli by jsme říct, měl zajet kolo před ním. Ale to je asi tak podobné, jako teď říct, u Ferrari jsou blbci, neměli Vettela zvát k první výměně. Stalo se. V obou případech se dalo najít lepší řešení, kdyby dopředu věděli, jak bude probíhat závod. Ale to nevěděli ani v jednom případě.
                          A stejně jako Kimi v Mexiku i Vettel byl rozumně rád, že to zkusili. Protože to v té chvíli vypadalo jako dobrý nápad.
                          Měj se a užívej si ten pocit, že jsou všichni kolem tebe blbci. Ze srdce ti to přeji. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Alfred

                            Alfred

                            78.41.168.XXX
                            U Vettela byl relevantní předpoklad že pod VSC na zastávce vydělá, protože pole jelo omezenou rychlostí a jejich pozdější zastávka by tak vyšla časově delší. U Räikkonena nešlo ani tak o to, vystihnout správný okamžik, jako setrvání v něčem co dávno nedávalo, snad krom tebe, žádný smysl - i Räikkonenovi to žádný smysl nedávalo. Ono vsadit litr na Real proti Dolné Lhotě a vsadit litr na Dolní Lhotu proti Realu se možná někomu zdá sázka jako sázka, ale výchozí předpoklad je asi tak rozdílný, jak u strategií Vettela a Fina.

                            BTW druhá výměna v té době Vettela nestála 25 sekund, ale nějaké tři, protože přes pitlane musel tak jako tak.

                            Mimochodem zase mi cpeš do huby, co jsem nikde nepsal, určitě všichni kolem mne nejsou blbci, to jen ty jsi sám o sobě napsal že disponuješ mdlou inteligencí - tak si ji taky užívej, protože čím dál se v tom vrtáš, tak tím je to také očividnější.

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Ani u Vettela by to nebylo zas tak jasné. Mohl se za někým zaseknout a ztratit víc, než by získal. Ale jo, beru že to byl rozumný risk. A Kimiho bys nechal jet jak dlouho na té druhé směsi? 5 kol? 10 kol? 15 kol? A pak bys doufal, že na třetí vydrží do konce? Ono se to kecá, když už víš kdy zajel Ricci. Vsadili na to, že je Kimi o vteřinu rychlejší jak Ricci, jako byl Vettel a když mu dají čerstvé měkčí gumy, rychle je dojede a Ricciho dá. Bohužel nebyl a byl rád, že si ho nedal Bottas. Teď se mi zdá varianta podseknutí lepší, ale kdyby jezdil Kimi to co Vettel, měla vést k úspěchu i druhá varianta.
                              -Opět ti trochu uniklo, že při těch 25s jsem nemluvil o sobě, ani o Vettelově výměně. 13
                              -A teď ses pro změnu trefil. Konečně ti něco cpu do huby. 01 Ten závěr jsem napsal, protože tu zpochybňuješ inteligenci téměř každého, kdo si tu dovolí mít jiný názor než ty. Bylo by to v pořádku, pokud bys tu nadřazenou inteligenci i projevoval. Viz dnešní zmínka o 25s nebo schvalování Kimiho strategie v Mexiku. 03

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              01
              Mike je tradičně jediný, kdo (nejspíše úmyslně) nechápe, jak vše myslím. On rád podsouvá druhým.
              Netvrdím, že by Kimi oba RedBully předjel, ale minimálně s nimi mohl svést souboj. Touto strategií, ale Ferrari Raikkonena poslalo do souboje se Sainzem a zcela vyřadilo i z pomyšlení na souboj s RedBully.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Jediný? Easy tu nic nekomentoval? Nějak jsem si nevšiml těch dvouciferných + u tvého příspěvku.
                No nic, to je detail.
                Kimi se vozil půl závodu za Riccim bez jediného aspoň drobného pokusu o cokoliv. Kdyby ho přezuli dřív, tak bys čekal co?
                Já bych zkusil s tím něco udělat. Jako mu dát do souboje třeba výhodu čerstvějších gum? V první polovině to vypadalo, že ho Ricci hodně brzdí. V druhé polovině se bohužel ukázalo, že nějak moc rychlější nebyl ani na čerstvějších gumách. Sainze do toho netahej. Tam žádný souboj nebyl. Toho slupnul jak malinu. Na rozdíl od Vettela mu jeho umístění tým nepokazil. 03

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            Zejména bylo vidět, o kolik byl Seb proti Kimimu rychlejší v okamžiku, kdy předjel i Daniela. Velmi rychle si totiž před oběma vybudoval slušný náskok. Kimimu to dnes moc nejelo a tak se u Ferrari snažili mu pomoci rychlejší směsí.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Jako podraz mi připadá naordinovat Kimimu o jednu zastávku víc a dát mu dvakrát po sobě nejtvrdší pneu. Tak, jak to bylo v Mexiku loni. Tam jsi ty tvrdě tuto strategii obhajoval. Tak proč se dnes čílíš? Naopak měl by jsi dle své pošahané logiky chtít po Ferrari, aby ještě jednou povolali Vettela do boxů k výměně a nazuli mu bílé. Jenom tak by totiž, dle tvých argumentů z Mexika, mohl porazit Hamiltona. 13
            Kimi jako šnek jel, také si stěžoval hned na začátku na výkon motoru. Právě proto nechápu, proč ho nechávali zbytečně bojovat se Sainzem. Stačilo přezout o pár kol dříve.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo, stěžoval si na výkon motoru, ale Vettel ho nedokázal dát na rovinkách ani s DRS. Asi to nebylo tak hrozné co? 03
              Kdyby Vettel byl za někým zaseknutý (jako Kimi v Mexiku), dávalo by to smysl. Dávat jednu zastávku navíc s dnešními trvanlivými gumami a s volným vzduchem před sebou by dávalo smysl asi jen tobě. Tobě vadí zastávka navíc v rozměnzí 40-ti kol, ale přezout 2x během 2 kol je pro tebe OK. Dnes ti vadí, že jel Kimi celých 20-25 kol na trvanlivých žlutých a v Mexiku jsi chtěl, aby jel 30 kol na hadrovitých červených. To asi netřeba tvou objektivitu komentovat. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Tradičně si pleteš pojmy s dojmy. Dvakrát za sebou v krátké době lze přezout jen v případě SC, či VSC a představ si, že ani tolik neztratíš, pokud vůbec. A pak v průběhu závodu získáváš.
                Naopak i jediná zastávka navíc během závodu tě posune dost dozadu. Když ti ještě nasadí nejpomalejší ze všech směsí, těžko se budeš vracet alespoň na vydobyté pozice. Ale to někomu s pošahanou logikou a nesmyslným vnímáním reality, lze jen těžko vysvětlit.
                Jo a v Mexiku jsem chtěl, aby Kimi jel na žluté a pak bílé. Čili jediná zastávka. Kde bereš červené fakt nevím?
                Psal jsem, že bych pochopil jednu zastávku navíc, pokud by zvolili, namísto nejpomalejší bílé (a to ještě dvakrát za sebou), rychlejší červené. 13
                Psal jsem to jako alternativu, která by pro mne byla logická. Nikoliv, že jsem chtěl.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Výměnou ztratíš čas, vždy. Při SC minimálně samotnou výměnu. Získáš co? O 2 kola novější gumy, z nichž 1 kolo jezdily za SC? A víš o kolik ty druhé najezdily víc v kvaldě a trénincích? Lepší asi nebyly, když je nenasadili hned ne? Sorry, to je fakt výhoda jako prase. Vettel byl jediný ze špičky, který tuto skvělou strategii měl a byl jediný, kdo se propadl o 4 místa. Díky tomu se skoro půl závodu zdržoval za pomalými soupeři a ztratil kontakt s Lewisem. Fakt mi tu mluv o tom, jak Kimimu někdo ubližuje.Já to beru tak, že měli nějaký důvod to zkusit a prostě to nevyšlo. Udělali chybu. Nebudu tu hned vytvářet teorie, jak někdo chce, aby Vettel nevyhrál.
                  -O Mexiku jsme toho napsali dost. Dobře, omlouvám se, hlavní tvoje teorie byla s jednou zastávkou. Jak by se změnilo Kimiho postavení mi není jasné doteď. A už vůbec mi není jasné, proč strategii Kimi sám obhajoval, když byla tak jasně diskriminační.
                  03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfred

                    Alfred

                    78.41.168.XXX
                    A už vůbec mi není jasné, proč strategii Kimi sám obhajoval, když byla tak jasně diskriminační.

                    opravdu ji obhajoval? vždyť řekl "Co se zastávky týče, musíme se na to podívat." Nemluvě o tomhle: " Auto bylo dobré, když byly pneumatiky nové, ale rychle jsme ztráceli přední gumy. A na okruhu jako tohle to znamená pustit dost času. Myslím, že jsme mohli získat lepší výsledek..."
                    Nevím, když sám píše že rychle ztrácel přední gumy a ztrácel čas, tak jestli si uměle natahovaný stint pochvaloval, jestli tedy krom tvé mysli vůbec někde. Protože jinde sa na ni přímo stěžuje: "„Měl jsem pocit, že v určité chvíli zřejmě budeme muset zastavit a já bych býval byl radši, kdybychom tak učinili dřív, abychom se vyhnuli provozu, autům přede mnou, ale to se nestalo,“ stěžoval si. „Na mé straně ten pocit sílil, ale nějakou dobu to trvalo. Jaké jsou za tím důvody, to já momentálně nevím."

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      No stane se. I při tvé obří inteligenci ti nějak nedošlo, že se bavíme o loňském Mexiku. Tam Kimi svou strategii obhajoval. Ale to se stane i větším inteligentům, tedy jestli někdo inteligentnější než ty vůbec někdy žil. 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Miku ty jsi (výraz za který by mne smázli).
                    Kouknul jsem se znovu na situaci při SC. A tvrdím, že Vettel jen projížděl (tak, jako všichni ostatní) boxovou uličkou. Tedy nepřezouval. Sice to nebylo v TV úplně jasné, ale na tu dálku jsem odhadl že k mechanikům nezajížděl. Pak byl střih a pohled z výjezdu na trať, kde se nacházel v přibližně stejné pozici, jako při průjezdu boxy. Nechci tvrdit na 100%, že nestavěl, ale každopádně, i kdyby stavěl, tak nic neztratil.
                    A že nedovedeš pochopit, že zastávkou při SC se ztrácí méně, nebo téměř nic, oproti zastávce v závodním režimu, je pouze tvůj problém. Ani se mi nechce věřit, že jsi tak hloupý, když nedokážeš vycítit, odhadnout ztrátu cca 3 sec. plus průjezd pit line při tříset kilometrové rychlosti a při podstatně pomalejší rychlosti SC. Potažmo, když všichni stejně musí povinně projet pit line v 80km/h, protože se cílová rovinka uklízí.
                    Co se týče Vettelových pneu. Tak dle grafiky, měl k dispozici jednu použitou žlutou a jednu novou žlutou. Zbytek závodu odjel na žlutých. Čili pokud ho přezouvali, pak nejspíše proto, že mu nejdříve dali použitou směs. Ale fakt si myslím, že během SC nestavěl, protože v závěru přezouval opět na žluté a ty by logicky neměl už mít. (Kdyby přezouval jak při VSC, tak po dvou kolech i při SC). Ono není mnohdy od věci používat logiku, pokud ti to schopnosti dovolí. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Odine. Ono to je celkem jedno, jestli přezout po druhé byl nebo ne (Alfred prý zřetelně viděl, že ano a jsem infantilní, protože jsem to neviděl a nemám livetiming). Podstatné je, že strategie Ferrari stála Vettela 4 místa. A to neokecáš. Byl druhý a po ní 6-tý. Já jim to nezazlívám, protože chtěli něco zkusit a prostě to náhodou nevyšlo. Je to stejné, jako strategie Kimiho. Teď se zdá logické, že ho měli přezout kolo před Riccim. Kdykoliv po něm už to bylo jedno. Jedno kolo nebo deset, už to bylo fuk. Ale jak měli vědět, kdy Ricci zajede? Měli zajet pro jistotu o hodně dřív než Ricci? Dojel by pak na stejně opotřebovaných gumách do cíle? Možná jo. Ale tipl bych si, že by pak změnil strategii Ricci, aby ho na těch sjetých gumách nakonec dostal.
                      Teď už můžeme spekulovat, co by bylo kdyby, když už víme kdo kdy zajel a co se na trati dělo. Já jen nechápu, proč musíš vidět v každé strategii podraz na Kimiho. I v závodě, kde strategií byl poškozen víc Vettel, jak Kimi. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Tak předně: nikde jsem dnes nenapsal, že dnešní strategie Kimiho byla podrazem. To ty tu píšeš tyto nesmysly.
                        Já jen tvrdím, že Kimi jel za oběma RedBully pár sec. Pak zajel Verstappen v 30 kole pro červené, o pár kol (ve 33?) zajel Ricci pro červené Vettel si dojel ve 35 kole pro žluté a Kimiho nechali na trati až do 40. kola.
                        Kdyby zajel k výměně kdykoliv po Verstappenovi a před Riccim, tak je určitě před jedním z RBR. Vettel s Kimiho strategií nemá co dělat.
                        A k Vettelovi. Ty píšeš, že klesl z druhého místa díky výměně na šesté. Chápeš vůbec, co říkáš? Vettel ve druhém kole závodu riskne výměnu na žluté, díky tomu klesne o 4 místa a ztratí jen pár sec a ty to považuješ za chybu?
                        Tak v tomto kontextu opravdu nechápu tvé reakce k Mexiku a USA loni.
                        Vždyť dnes měl SV k dispozici ještě celý závod. A nebýt kolize Giovinazziho, tak by nejspíše vyhrál i dnes. Ta strategie nebyla rozhodně špatně. Proč se snažíš hledat nesmysly?

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Předně: zase si se podivoval na strategií Kimiho a Vettelovu bereš jako v pořádku. Opakovaně, co z toho mám vyvozovat? 03
                          Já si nemyslím, že zajel Rici dlouho po Maxovi. Nemám timing, podiskutujeme až tu budou zastávky. Jo, kdyby zajel před Riccim, mohlo to vyjít. Kdykoliv potom by vyšlo nastejno. Když už prokaučovali Ricciho pistop, čekat byla dýl lepší volba.
                          K Vettelovi: Já opakovaně říkám, že ten risk chápu. A Ferrari to nevyčítám. Tím spíš, že to byl spíš risk samotného Vettela. Ale mám brát ztrátu 4 pozic za úspěch Vettelovi strategie? Chápeš vůbec, co říkáš? On ty 4 pozice nezískal. Ztratil!!! Nebýt toho, mohl Vettel i vyhrát.
                          To co by se stalo kdyby Giovanazzi.... To je to samé, jako: Kdyby dopředu věděli u Kimiho, kdy zajede Ricci, pak by....
                          Je to navlas to samé. U jednoho to bereš, u druhého ne. 03

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Jasně že Vettelovu strategii beru jako dobrou. Znovu opakuji, kdyby se tak brzy nevyboural Sauber, tak Vettel vyhraje. Co je na tom špatně? V době kdy SV nazul žluté, nikdo nevěděl jak se budou události vyvíjet. A tohle byla dobrá volba.
                            V případě Kimiho stačilo kopírovat včasnější zastávku jednoho z RedBullů. Druhého by tím určitě podsekl.

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Jo Vettelovi to vyjít mohlo. Bohužel to nevyšlo.
                              U Kimiho stačilo, aby zajel posledních 23 kol o 23s pomaleji než Vettel. Bohužel to nevyšlo.
                              Řídit se podle jednoho ze soupeřících pilotů nemusí být vždy záruka úspěchu. Alonso mohl v roce 2010 na toto téma dlouho vyprávět. Jen je otázka, jestli by to při Kimiho pomalosti stačilo. Ono vydržet na červené směsi 26 kol je dost. Max to udržel se štěstím. A to měl na rozdíl od Kimiho k dispozici nové. Vyčítáš Ferrari, že ho nechalo "trápit" 35 kol na nových žlutých. 26 kol na použitých červených by nebylo trápení?
                              03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama