DISKUZE K ČLÁNKU Je Rosbergovo rozhodnutí projevem slabosti nebo vnitřní síly?

Naprosto nečekaná zpráva o rozhodnutí čerstvého mistra světa Nico Rosberga ukončit po zisku kýženého titulu kariéru rozdělila hlavní skupinu fanoušků F1 na dva nestejné tábory. Jedna část ho velebí za odvážné rozhodnutí, druhá se domnívá, že se Nico bál další konfrontace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Rosbergovo rozhodnutí projevem slabosti nebo vnitřní síly?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 05.12.2016 20:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Ať už si Nicovo rozhodnutí vykládá kdo chce, jak chce. Ať už to někteří považují za slabost a jiní za obrovskou vnitřní sílu. Jediné, co zbývá nám všem, je toto rozhodnutí respektovat. 04
    Já osobně rozumím jeho důvodům ukončit kariéru.
    Nico není ani nejrychlejším, ani nejlepším pilotem v současném poli F1, ale je oprávněným mistrem světa. Měl totiž to štěstí být v týmu, který mu umožnil titul získat. Což spoustě týmovým dvojkám umožněno nebylo, ač byly možná lepšími piloty. A okrádat rodinu a sebe o čas s nimi strávený, tvrdě makat 24 hodin denně a pak muset uposlechnout příkazů ke zpomalení a přenechání vítězství svému kolegovi musí být ubíjející, demotivující, příšerné. A že takových případů v minulosti v tomto sportu bylo...
    Nicovi přeji šťastný a spokojený život. Svůj sen si spnil, je třeba žít...
    A tak mě napadá jedna otázka na autora článku. "bude následující sezóna výjmečná co se týče startovních čísel?" Bude chybět jednička, která se v minulosti v takovýchto případech nahrazovala nulou. Jela se někdy celá sezóna bez jedničky, nebo nuly? Leccos pamatuji, ale takový historik zas nejsem. 03 Jestli ano, tak to možná může být námět na článek v okurkové sezóně. 03

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001465

      uzivatel001465

      160.217.139.XXX
      Však poslední dva roky se jeli jak bez jedničky, tak bez nuly :-). Lewis závodil stále se 44tkou. Ale je fakt, že jsem už od neděle uvažoval, jestli Nico bude jezdit s 1 nebo furt s 6... Už se to (bohužel?) nemusí řešit...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Zdravím příznivce F1 a Odina zvlášť.
      Rosberg je šestým pilotem, který nebude obhajovat titul: V roce 1958 ukončil Mike Hawthorn kariéru, Jochen Rindt se v roce 1970 zabil ještě před koncem sezóny, Jackie Stewart po třetím titulu v roce 1973 opustil závodní prostředí. Nigel Mansell po zisku titulu v roce 1992 odešel z F1 do zámoří, i když se v letech 1994 a 1995 ještě v šesti případech na trať vrátil. Posledním byl Alain Prost v roce 1993, rovněž ukončil své působení v F1, ale to už byl jeho čtvrtý titul...
      Do roku 1973 se obhájci titulu nepřidělovalo a priori startovní číslo 1, v roce 1974 po Stewartovi s ním jezdil Ronnie Peterson, Jednička byla přidělena Lotusu, protože vyhrál Pohár konstruktérů. V roce 1993 jednička nebyla (0 D. Hill, 2 Prost) a to samé se stalo o rok později (0 D. Hill, 2 Senna). A jak známo, v současnosti si piloti čísla vybírají a jednička není povinná.
      Co se týče Odinova dotazu - jediné dvě sezóny, kdy se ve standardním číslování jelo bez jedničky, tedy opravdu celou sezónu, byly roky 1993 a 1994. V roce 1955 bylo startovní číslo 1 pouze v 500 mil Indianapolis, Až do roku 1975, kdy se jedničky chopil jako šampion E. Fittipaldi, nikdy v celé sezóně nevozil číslo 1 pouze mistr světa, bylo přidělováno náhodně, i když od konce 60. let už dostávali šampioni jedničku častěji. A pochopitelně v některých závodech nebylo přiděleno vůbec. Zlom nastal v GP Belgie 1973, od té doby (s výjimkou již zmíněných let 1974, 1993 a 1994) měl mistr světa vždycky na svém voze číslo 1.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        01 01 01 To je přesně můj problém. Pro samé vzpomínání zapomínám na současnost. 18 18 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        01 01 01 Také zdravím. (V poslední době nemám vůbec čas sem chodit a číst. Natož psát.)
        Díky za vyčerpávající odpověď, ale asi jsi také jako já, zapoměl na současnost.
        Jsme už holt "pamětníci", kteří si pamatují co se stalo před čtyřiceti lety lépe, než co se stalo včera. 03 18 18 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      K startovním číslům: pozornost fanoušků F1 bych chtěl obrátit na článek 8.5 sportovních pravidel a jedno důležité datum (30. 11.). A k čemu ve středu došlo? K ničemu! FIA porušuje vlastní pravidla, asi byla příliš zaměstnána organizováním dnešního galavečera.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Sami na sebe si dost hloupě upletli bič. Tohle bylo OK, když nezáleželo na tom, kdo za koho pojede a startovní čísla se přidělovala týmům a ne jezdcům. Teď - třetina sedaček bývá touhle dobou neuzavřená a když nemají jezdce, nemají číslo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002169

      uzivatel002169

      185.59.120.XXX
      Domnívám se že šlo o vyjímečný projev smyslu pro realitu. Je mistr světa v dalším roce bude jezdit ve stejně rychlém autě proti přemotivovanému Hamiltnovi. Jakýkoliv jejich vzájemný kontakt v posledních dvou letech končil v lepším případě vyjetím z tratě Rosberga, který uhnul v jasně kolizní situaci nebo přímo havárie. A vyhlídka, že by se tomu vyhnul a jezdil jako dvojka to pro mistra světa není.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.170.105.XXX
      Kupodivu souhlasím. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama