DISKUZE K ČLÁNKU Je Rosbergovo rozhodnutí projevem slabosti nebo vnitřní síly?

Naprosto nečekaná zpráva o rozhodnutí čerstvého mistra světa Nico Rosberga ukončit po zisku kýženého titulu kariéru rozdělila hlavní skupinu fanoušků F1 na dva nestejné tábory. Jedna část ho velebí za odvážné rozhodnutí, druhá se domnívá, že se Nico bál další konfrontace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Rosbergovo rozhodnutí projevem slabosti nebo vnitřní síly?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 05.12.2016 20:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2016 19:17
Ať už si Nicovo rozhodnutí vykládá kdo chce, jak… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 02.12.2016 19:45
Zdravím příznivce F1 a Odina zvlášť. Rosberg je… »
» uzivatel001465 (Hlasovali 2 lidé) 02.12.2016 19:28
Však poslední dva roky se jeli jak bez jedničky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Kupodivu souhlasím. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002169

uzivatel002169

185.59.120.XXX
Domnívám se že šlo o vyjímečný projev smyslu pro realitu. Je mistr světa v dalším roce bude jezdit ve stejně rychlém autě proti přemotivovanému Hamiltnovi. Jakýkoliv jejich vzájemný kontakt v posledních dvou letech končil v lepším případě vyjetím z tratě Rosberga, který uhnul v jasně kolizní situaci nebo přímo havárie. A vyhlídka, že by se tomu vyhnul a jezdil jako dvojka to pro mistra světa není.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
přesně mezi oběma v nadpisu zmíněnými polohami o tom jeho rozhodnutí přemýšlím. a nejsem si vůbec jistý, za projev čeho to považovat. podle mě to ukáže až čas a hlavně další Nicovy kroky. jednoznačné je pouze to, že je nutné jeho rozhodnutí respektovat - nic jiného nám, jako fanouškům, ostatně nezbývá.
dovolím si jednu věštbu - myslím si, že se ještě pokusí vrátit. za rok, za dva.... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
když nemají číslo, tak třeba pojedou s písmenky 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

82.117.159.XXX
Sami na sebe si dost hloupě upletli bič. Tohle bylo OK, když nezáleželo na tom, kdo za koho pojede a startovní čísla se přidělovala týmům a ne jezdcům. Teď - třetina sedaček bývá touhle dobou neuzavřená a když nemají jezdce, nemají číslo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Ano, to je ten článek, který jsem měl na mysli 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.175.122.XXX
To měla být reakce na Petra 20:53 02.12.2016 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.175.122.XXX
2016 FORMULA ONE SPORTING REGULATIONS
8.5 All applications will be studied by the FIA and accepted or rejected at its absolute discretion.
The FIA will publish the list of cars and drivers accepted together with their race numbers on or before 30 November of the year prior to the year to which the applications relate, having first notified unsuccessful app licants as set out in Article 8.1. Out of time applications will be considered separately.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
K startovním číslům: pozornost fanoušků F1 bych chtěl obrátit na článek 8.5 sportovních pravidel a jedno důležité datum (30. 11.). A k čemu ve středu došlo? K ničemu! FIA porušuje vlastní pravidla, asi byla příliš zaměstnána organizováním dnešního galavečera.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Když se an to člověk podívá zpětně, tak Nico od narození dcery, do Formule 1 vpodstatě utíkal, aby se pak vracel k rodině. On ten titul strašně chtěl, ale rodina je pro něj už dlouhou dobu na prvním místě. Tudíž je jeho rozhodnutí naprosto logické.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

160.217.139.XXX
01
Jinak ještě bych rád poděkoval RoBertinovi jako vždy za parádní článek!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
01 01 01 Také zdravím. (V poslední době nemám vůbec čas sem chodit a číst. Natož psát.)
Díky za vyčerpávající odpověď, ale asi jsi také jako já, zapoměl na současnost.
Jsme už holt "pamětníci", kteří si pamatují co se stalo před čtyřiceti lety lépe, než co se stalo včera. 03 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
01 01 01 To je přesně můj problém. Pro samé vzpomínání zapomínám na současnost. 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Zdravím příznivce F1 a Odina zvlášť.
Rosberg je šestým pilotem, který nebude obhajovat titul: V roce 1958 ukončil Mike Hawthorn kariéru, Jochen Rindt se v roce 1970 zabil ještě před koncem sezóny, Jackie Stewart po třetím titulu v roce 1973 opustil závodní prostředí. Nigel Mansell po zisku titulu v roce 1992 odešel z F1 do zámoří, i když se v letech 1994 a 1995 ještě v šesti případech na trať vrátil. Posledním byl Alain Prost v roce 1993, rovněž ukončil své působení v F1, ale to už byl jeho čtvrtý titul...
Do roku 1973 se obhájci titulu nepřidělovalo a priori startovní číslo 1, v roce 1974 po Stewartovi s ním jezdil Ronnie Peterson, Jednička byla přidělena Lotusu, protože vyhrál Pohár konstruktérů. V roce 1993 jednička nebyla (0 D. Hill, 2 Prost) a to samé se stalo o rok později (0 D. Hill, 2 Senna). A jak známo, v současnosti si piloti čísla vybírají a jednička není povinná.
Co se týče Odinova dotazu - jediné dvě sezóny, kdy se ve standardním číslování jelo bez jedničky, tedy opravdu celou sezónu, byly roky 1993 a 1994. V roce 1955 bylo startovní číslo 1 pouze v 500 mil Indianapolis, Až do roku 1975, kdy se jedničky chopil jako šampion E. Fittipaldi, nikdy v celé sezóně nevozil číslo 1 pouze mistr světa, bylo přidělováno náhodně, i když od konce 60. let už dostávali šampioni jedničku častěji. A pochopitelně v některých závodech nebylo přiděleno vůbec. Zlom nastal v GP Belgie 1973, od té doby (s výjimkou již zmíněných let 1974, 1993 a 1994) měl mistr světa vždycky na svém voze číslo 1.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

160.217.139.XXX
Však poslední dva roky se jeli jak bez jedničky, tak bez nuly :-). Lewis závodil stále se 44tkou. Ale je fakt, že jsem už od neděle uvažoval, jestli Nico bude jezdit s 1 nebo furt s 6... Už se to (bohužel?) nemusí řešit...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ať už si Nicovo rozhodnutí vykládá kdo chce, jak chce. Ať už to někteří považují za slabost a jiní za obrovskou vnitřní sílu. Jediné, co zbývá nám všem, je toto rozhodnutí respektovat. 04
Já osobně rozumím jeho důvodům ukončit kariéru.
Nico není ani nejrychlejším, ani nejlepším pilotem v současném poli F1, ale je oprávněným mistrem světa. Měl totiž to štěstí být v týmu, který mu umožnil titul získat. Což spoustě týmovým dvojkám umožněno nebylo, ač byly možná lepšími piloty. A okrádat rodinu a sebe o čas s nimi strávený, tvrdě makat 24 hodin denně a pak muset uposlechnout příkazů ke zpomalení a přenechání vítězství svému kolegovi musí být ubíjející, demotivující, příšerné. A že takových případů v minulosti v tomto sportu bylo...
Nicovi přeji šťastný a spokojený život. Svůj sen si spnil, je třeba žít...
A tak mě napadá jedna otázka na autora článku. "bude následující sezóna výjmečná co se týče startovních čísel?" Bude chybět jednička, která se v minulosti v takovýchto případech nahrazovala nulou. Jela se někdy celá sezóna bez jedničky, nebo nuly? Leccos pamatuji, ale takový historik zas nejsem. 03 Jestli ano, tak to možná může být námět na článek v okurkové sezóně. 03

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama