DISKUZE K ČLÁNKU Grand Prix Maďarska: Překvapení se nekonalo. Hamilton zvítězil, Mercedes má double
Oblačnost udělala Formuli 1 během kvalifikačních jízd značný škrt přes rozpočet, ale jinak se většina maďarských závodů jezdívala za hezkého počasí. Tak tomu bylo i letos, takže se dal očekávat nepříliš dramatický závod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Grand Prix Maďarska: Překvapení se nekonalo. Hamilton zvítězil, Mercedes má double
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
08:31 28.07.2016 37.188.236.XXX
"Ještě lepší by bylo hodnocení celkového vítěze pomocí bodů, tak jako např. v F1"
Že by?
1. Sagan - 176
2. Cavendish - 104
3. Froome - 91
4. Kristoff - 89
5. Kittel - 75
6. T. Dumoulin - 68
7. Majka - 63
8. Pantano - 61
9. Greipel - 59
10. Matthews - 55
Se mi líbí, jak vůbec, ale vůbec netušíš, o čem se vlastně bavíš...
Že by?
1. Sagan - 176
2. Cavendish - 104
3. Froome - 91
4. Kristoff - 89
5. Kittel - 75
6. T. Dumoulin - 68
7. Majka - 63
8. Pantano - 61
9. Greipel - 59
10. Matthews - 55
Se mi líbí, jak vůbec, ale vůbec netušíš, o čem se vlastně bavíš...
uzivatel001983
19:34 27.07.2016 93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Pepan
08:53 27.07.2016 89.24.157.XXX
On nechce do důchodu.O víkendu zkoušel terénní kamion, letos už jel Dakar, asi chce jiné výzvy a ne pořád jako soukromník dělat křoví továrním týmům. I když musím uznat že i to "křoví" dělal důstojně, ale bohužel byl limitován mnohem menším rozpočtem.
rock
08:08 27.07.2016 37.188.234.XXX
Uvidíme. Klíč podle mne není v tom, aby ta auta byla rychlejší, ale aby jejich jízdní projev působil dramatičtěji. Dnešní auta jsou třeba podvozkově nekonečně lepší než "béčka", jsou i rychlejší, ale je to holt nuda, jedou jak po kolejích.
btw Mám pocit, že Prokop ten "konec" dementoval poměrně brzy, co se ten výrok objevil v médiích. Prý v afektu zvolil nevhodnou formulaci a i když přinejmenším pro letošek aktivity omezí, neměl to být radikální odchod do důchodu. Ale to je jenom jak si to pamatuji z nějakého článečku, takže JPP.
btw Mám pocit, že Prokop ten "konec" dementoval poměrně brzy, co se ten výrok objevil v médiích. Prý v afektu zvolil nevhodnou formulaci a i když přinejmenším pro letošek aktivity omezí, neměl to být radikální odchod do důchodu. Ale to je jenom jak si to pamatuji z nějakého článečku, takže JPP.
rock
08:02 27.07.2016 37.188.234.XXX
Ne, je to naprosté nepochopení komentovaného sportu. Navíc mám pocit, žes na to ani moc nekoukal, protože na Colombière v předposlední etapě málem nedopatřením odpáral i Kreuzigera... a nadále ti uniká fakt, že pojmy "bojovný" (nejbojovnější) a "vítězný" nejen že nejsou synonyma, ale obvykle ani nemají žádnou vzájemnou spojitost.
btw když opominu ne uplně šťastný nápad hledat informace na wiki, tak i podle wikislovníku je aktivita "vykonávání či iniciování akcí", nikoliv bojovnost. Ale doporučuji jiné prameny, možná nejlépe Ústav pro jazyk český.
btw když opominu ne uplně šťastný nápad hledat informace na wiki, tak i podle wikislovníku je aktivita "vykonávání či iniciování akcí", nikoliv bojovnost. Ale doporučuji jiné prameny, možná nejlépe Ústav pro jazyk český.
Pepan
07:11 27.07.2016 89.24.157.XXX
Já jsem zvědavý na příští sezónu. Mění se pravidla, vozy budou vypadat jinak a prý budou rychlejší. Kromě toho přibude Toyota, takže startovní pole bude pestřejší. Akorát mě mrzí, že nebude jezdit Martin Prokop. Ta pentle na letošní Sardinii ho tak otrávila, že asi skončil. I když mu ji dodatečně odmázli a posunul se o dvě místa.
uzivatel001983
06:35 27.07.2016 93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
16:21 26.07.2016 93.99.87.XXX
Jak to dopadá, když je pilot na vnějšku, jsme viděli několikrát v Kanadě i v dalších závodech. Ale jo, je tu možnost, že se Rosberg špatně rozhodl. Jen těch "špatných rozhodnutí" v jeho podání, které ho připravily o body a shodou "náhod" darovaly body Lewisovi, je už poměrně dost. Promiň, ale "konspirační teorie" se přímo nabízí.
Duncan66
16:02 26.07.2016 83.208.5.XXX
Ano, celou dobu co nemel Lewise po strane tak se mohl presunout na vnitrek. Ale v madarsku v prvni zatacce neni nejlepsi stopa jet uplne na vnitrku. Na vyjezdu si te muze az velice snadno pocucat pitlot z vnejsku, ktery ma mnohem vyssi vyjezdovou rychlost. A kdyby se rychle presunul na vnitrek, tak si mohl Lewis vybrat vnejsi stopu. Ono to neni zase tak jednoduche v te rychlosti premyslet a vyhodnocovat, nebo dokonce zmenit nazor a udelat opak. Takovych startu, kdy pilot prisel o pozice jsme videli stovky mozna tisice. Ale jenom ty a par dalsich ma konspiracni teorii, ze to bylo na prikaz tymu.
Mike17
14:35 26.07.2016 93.99.87.XXX
Hmmm. Můžeš mi prosím vysvětlit, koho, kdy a za co jsem práskl??? Nebo to je nějaké odvození tvé logiky z fungování vesmíru???
Protože ti to asi nedošlo, je tu ještě možnost 3.:
Jak jsi sám správně podotknul, i méně inteligentnímu člověku než jsem já (a já nepovažuji zídku Mercedesu za amatérské diskutéry ), muselo hned dojít, že odpověď je nelegální. Měli vysvětlit Rosbergovi, že mu odpověď poskytnout nemůžou, přesně jako to udělali u Lewise. Protože řešení sám navrhl, asi nebylo pochyb, že by použil stejnou možnost. A v klídku by dojel do cíle bez penalizace. +3 body. Kdyby ti matematika dělala problém.
Chápu, že by tě ranilo, že by ho nejspíš nenapadla pitomost s jízdou do šestky, ale každý nepoužívá tvoji logiku. Naštěstí pro něj.
A jo, všiml jsem si, že jsi už jsi dávno začal používat smailíky, které jsi vždycky označoval za infantilní. Bravo, posun k lepšímu.
Protože ti to asi nedošlo, je tu ještě možnost 3.:
Jak jsi sám správně podotknul, i méně inteligentnímu člověku než jsem já (a já nepovažuji zídku Mercedesu za amatérské diskutéry ), muselo hned dojít, že odpověď je nelegální. Měli vysvětlit Rosbergovi, že mu odpověď poskytnout nemůžou, přesně jako to udělali u Lewise. Protože řešení sám navrhl, asi nebylo pochyb, že by použil stejnou možnost. A v klídku by dojel do cíle bez penalizace. +3 body. Kdyby ti matematika dělala problém.
Chápu, že by tě ranilo, že by ho nejspíš nenapadla pitomost s jízdou do šestky, ale každý nepoužívá tvoji logiku. Naštěstí pro něj.
A jo, všiml jsem si, že jsi už jsi dávno začal používat smailíky, které jsi vždycky označoval za infantilní. Bravo, posun k lepšímu.
Mike17
14:22 26.07.2016 93.99.87.XXX
Promiň, ale nesouhlasím. Zavřít stopu i po startu není nic vyjímečného. Bylo dost času a nic zbrklého podnikat nemusel. Stačilo se jen pomalu přesouvat doprava. Měl na to nějakých 7-8 sekund, než se Lewis dostal aspoň předním křídlem k jeho zadním kolům. Kdyby kolize nastala (a já myslím, že ne), vinu by mu těžko někdo mohl přisoudit. Nakonec i v Kanadě to bylo po startu a nikdo vinu Hamiltonovi nedával. Ani já ne.
Hlidat ostatní v takovém okamžiku ztrácí smysl. Ale chápu. U Mercedesu je celkem obvyklé, že se Nicovi vyčítá i ztráta vlastních pár bodů (viz Rakousko), ale u Hamiltona mu mnohem větší ztráty bodů nevyčte nikdo (viz Barcelona nebo Kanada).
Jen to potvrzuje to, co jsem o Nicovi říkal po Kanadě nebo Rakousku. Titul si nezaslouží. Buď je méně agresivní, nebo moc poslušnej. Jiné vysvětlení nemám.
Hlidat ostatní v takovém okamžiku ztrácí smysl. Ale chápu. U Mercedesu je celkem obvyklé, že se Nicovi vyčítá i ztráta vlastních pár bodů (viz Rakousko), ale u Hamiltona mu mnohem větší ztráty bodů nevyčte nikdo (viz Barcelona nebo Kanada).
Jen to potvrzuje to, co jsem o Nicovi říkal po Kanadě nebo Rakousku. Titul si nezaslouží. Buď je méně agresivní, nebo moc poslušnej. Jiné vysvětlení nemám.
rock
14:17 26.07.2016 37.188.236.XXX
"Např. na TdFrance vychvalovaný "nejaktivnější" jezdec skončil v půli startovního pole se ztrátou více než 3 hodin na toho neaktivního"
A to jako navážno očekáváš, že ve vytrvalostním (vlastně v jakémkoliv, nicméně tři týdny na kole vytrvalostní rozhodně je) závodě musí nejaktivnější závodník dopadnout v celkovém pořadí dobře?
btw "combativity" by se dalo přeložit možná spíš jako bojovnost, ne? A to je zas úplně jiná disciplína než aktivita.
A to jako navážno očekáváš, že ve vytrvalostním (vlastně v jakémkoliv, nicméně tři týdny na kole vytrvalostní rozhodně je) závodě musí nejaktivnější závodník dopadnout v celkovém pořadí dobře?
btw "combativity" by se dalo přeložit možná spíš jako bojovnost, ne? A to je zas úplně jiná disciplína než aktivita.
Petr
13:34 26.07.2016 109.81.245.XXX
Abych se přiznal, tak já dám dohromady jen čtyři (Rosberg, Magnussen, Palmer a Verstappen). Z historie bych si vzpomněl ještě na dalších devět párů, ale ti už nejezdí (Andretti, Brabham, Fittipaldi, Hill, Nakajima, Piquet, Stuck, Villeneuve a Winkelhock). Taky se nemůžu srovnávat.
uzivatel001983
13:00 26.07.2016 93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek