DISKUZE K ČLÁNKU Grand Prix Velké Británie: Po startu za SC ovládl závod Hamilton, Rosberg měl problémy

Jeden z klasických okruhů v Silverstone hostil desátý závod letošního šampionátu. Čekalo se, jak si povedou Mercedesy po dalším konfliktu v Rakousku, ovšem Hamilton a Rosberg v tréninku naznačili, že by Stříbrné šípy neměly mít vážnějších problémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Grand Prix Velké Británie: Po startu za SC ovládl závod Hamilton, Rosberg měl problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 10.07.2016 20:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 4 lidé) 10.07.2016 14:10
Výborně! Pneumatiky do mokra slouží tak akorát k… »
» Hr3bec (Hlasovali 4 lidé) 10.07.2016 15:47
Nevím no, zase jako na jejich obranu chápu, že po… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 10.07.2016 16:08
Dvě velké kaňky jsou dnes start a rádio.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Takže asi takto - mezi povolenými zprávami je i toto:

    1. Indication of a critical problem with the car, e.g. puncture warning or damage.*
    * indicates these are the only messages that may be passed to the driver whilst he is in the car and on the track, from the time the car leaves the garage for the first time after the pit lane is open on the day of the race until the start of the race.

    Takže během závodu by mu to sdělovat neměli... FIA se v těch pravidlech sama jednou zamotá.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.203.160.XXX
    Kdybych dneska sedel vedle Charlieho Whitinga, tak bych ho inzultoval. Sviti slunicko, voda mizi a oni jezdi za SC do doby, nez je vyhodnejsi prezout na prechodne. Ten naprosto dementni trend, kdy jsou totalne podelani ze startu za mokra v poslednich letech je neco neskutecneho. Kdyz si clovek veme, v jakych autech, za jakych podminek a na jak bezpecnych tratich se bezne jezdilo v minulosti, tak by z toho dnesniho trendu jeden blil. 10
    Kdyz clovek vidi za jakych podminek zavodili napr. GP3, tak nechape, proc zkusenejsi jezdci v lepsi a bezpecnejsi technice v jednodussich podminkach zavodit nemuzou. Tohle fakt nechapu. 20

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    31.47.98.XXX
    Silverstone je prostě srdcovka!!! Není nic lepšího než začínat na vodě a končit na suchu (nebo naopak)! Krásný závod :) Od začátku, start za SC, OK, ale mohl odkroužit 2 kola, ať jezdci ví na čem jsou a pak mohl klidně zajet do boxů, když už nepršelo, a jeli tak dlouho, že někteří zajeli společně se SC do boxů pro přechodné pneu, nač potom máme pneu do mokra? na to aby dostaly z dráhy všechno vodu za SC?
    První zatáčka byla hodně zrádná dala hodně jezdcům hodně zabrat...
    Jinak k hodnocením jezdců: Lewis, asi není co vytýkat, na začátku si udělal náskok, který +- celý závod udržoval, potom trošku zavaření v první zatáčce, jinak šetřil motor, jak říkal...plus opět málem kolize 2 Mercedesů, jen to tentokrát byl Lewis a Bernd Mayländer :D
    Rosberg, upět ukázal, že na mokru absolutně neumí, jinak klasika od něj...
    Verstapen, to předjetí Rosberga po vnějšku!!! Nádhera! Škoda, že neudržel ten druhý flek, rozhodně si jej zasloužil víc než Nico, ale třeba se ještě dodatečně dočká...
    Ricciardo, škoda, že ztratil tím dřívějším pitboxem (o kolo dřív ne VSC), jinak jsem jej celý závod asi ani neviděl...
    Jinak pochvala FI
    Williams opět bída, měli by ty 2 šubráky vyhodit a získat Jensona a nějakého nadějného mladíka...
    Jinak k týmovému rádiu, zajímavé, že Lewisovi víc než 10 kol neřekli ani slovo, když přímo škemral, a Nicovi sotva se to stalo už řvali do vysílačky co má dělat... no nevím, postihovat Rosberga asi nemá smysl, a dávat nějakou pokutu Mercedesu asi taky nebude to pravé, zebral bych jim body za tento závod do poháru konstruktérů!
    Jinak bylo docela vtipné jak Hamilton na pódiu řekl, že tu je nejlepší publikum ze všech, že tady není slyšet bučení jak na jiných okruzích... Weber přešel k Rosbergovi a z davu se ozývalo: Booooooooooooooo! 12 12 12

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Měli ho postihovat za poruchu převodovky a za info, že 7-ku nemá používat, jinak končí???

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.220.XXX
    Dvě velké kaňky jsou dnes start a rádio. Startovat se mělo jednoznačně normálně na mokrejch. Na co ty pneumatiky mají, když je po startu závodu stejně hned přezují za přechodné ?
    A rádio Rosberga musí být potrestané, jinak to pravidlo je jen pro smích.
    Jinak závod celkem průměr. Nebyla to nuda celej závod ale prostě Silverstone tam má prakticky jen jedno místo na předjetí a to je málo...

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    89.233.183.XXX
    Start mel byt urcite bez SC,myslim ze je blbost aby hned po jeho zajeti jezdci jeli pro inters...Pochybuji ze se ale vedeni zavodu nebo FIA chyti za hlavu..jinak zavod celkem prumerny...obcas se vytvorili dobre dvojice a bojovalo se ,ale diky podminkam cekala asi vetsina lidi vice vzruseni a bitev.. Jinak Lewis vyborny za vsech podminek..Ros jen kdyz byla trat sucha...RB a Tag ukazuje velky progres ,nepochybuji ze predezenou Ferrari(mozna uz pristi zavod).dnes Max zase lepsi Riccarda..Zklamani pro me Ferrari a McL...Rudí dostali docela naloz a Seb moc progresu neukazal...A u McL jsem doufal ze daji Torro Rosso ale naopak jim zas trosku odskocilo..Alonso chyboval ,ale myslim ze ho to stalo maximalne bod...lepsi by to dnes asi nebyl..TR me prekvapilo oba jezdci super a asi jim sedla trat i se starym motorem...Ale nejvetsi zklamani asi Williams...ty upadaji nehorazne...dve trate kde loni souperili s Mercedesem(Rakousko a Silverstone)a dnes ani nedojeli na bodech...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    Nevím no, zase jako na jejich obranu chápu, že po Bianchim jsou hold víc opatrní a navíc bylo tam vidět hodně velkých kaluží.

    Ale jsem opravdu zvědav jak vyřeší to rádio, protože kdyby mu to okamžitě neřekli tak určitě není 2. A po tom co v Baku neřekli Hamovi 10 kol nic, tak jsem vážně zvědav. To bylo řečí jak Ham neumí ovládat auto atd....a teď Rosberg problém a hned mu volaj? Navíc pokud mu nedají trest, tak všichni ví, že do budoucna na nějaký zákaz můžou prdět.
    Ale jinak docela obstojný závod. 01

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      S tou opatrností to přehánějí. Tady nebyl jeřáb u trati a existují únikové zóny a bariéry. Právě na mokru by mohli piloti ukázat, kdo má na to koule. Takhle budou za nějaký čas mít mimo trať hromadu molitanu a když se náhodou zatáhne, tak radši závod přeruší.

      Taky jinak nerozumím tomu, proč toho Rosberga potřebují řešit až po závodě. Mrknu do pravidel, ale myslím, že by to mělo být jasně specifikováno, protože jinak FIA zakazuje něco, co zahalila do šedi neurčitosti.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Zatím to vypadá tak, že info o kritickém stavu vozu jsou povoleny. V Baku šlo o výkonnost, dnes o výdrž techniky. Ale na to snad nepotřebují komisaři pořádat brífink...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Když mu odejde 7-mý stupeň, není to o jeho schopnostech nastavit knoflík, ale o špatné převodovce. Říct mu, že 7-čku nemá používat je podle pravidel OK (podle pozdějšího článku).

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Myslím, že ne... Informace o technických potížích, které nemají vliv na bezpečnost, by měly být pravidly zakázány. Povoleno je jezdce povolat do boxů kvůli odstoupení.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tak máš asi pravdu, když dostal trest. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            No postupně jsem se do toho zamotával a teď už tomu příliš nerozumím. Ale je fakt, že prvních 6 povolených výjimek je jediných 6 informací, které smí být pilotovi sděleny do startu závodu, ale lze je sdělit i během závodu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Výborně! Pneumatiky do mokra slouží tak akorát k jízdě za SC 02 Až zmizí z dráhy, pojedou si jezdci pro přechodné...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama