DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně?

Jak pokračovaly vnitrotýmové duely ve čtvrtém podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Číně? Kteří týmoví kolegové mají převahu v kvalifikacích či naopak v závodech?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.04.2014 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001112 (Hlasovalo 14 lidí) 23.04.2014 19:04
S tím Vettelovým "záměrným" puštěním … »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 24.04.2014 21:57
Díky, Aleši. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

46.33.96.XXX
No dobrá, ale je na tom v principu něco nespravedlivého? Pořád je to o tom, že nejspolehlivější budou postiženi méně než ti, co se připravit nedokázali. OK, můžeš říct, že v principu není dobře, aby i ten nejlepší schytal trest - ale ti horší těch trestů dostanou víc, takže spravedlnosti se žádné příkoří neděje a všichni výrobci motorů budou takhle pod bičem intenzivněji nuceni pracovat na spolehlivosti.

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ak ale zmeníš pomery v spaľovaní,... ...ideš dole s plniacim tlakom a naopak hore s kompresným pomerom, musíš prekopať celý SW, lebo máš spaľovanie pri vyššom tlaku omnoho rýchlejšie a intezzívnejšie a mení sa nielen priebeh výkonu, ale aj krútiaceho momentu, nepotrebuješ tak veľký intercoler, lebo na ochladenie vzduchu pre nižší tlak, je možné použiť ľahší. Ďálej máš k dispozícii aj väčší rozsah príkonu turbíny MGU-H na výrobu elektickej energie( o príkon kompresora na nižší plniaci tlak turbomotora), motor sa tak nehreje atď. a podľa toho všetkého musíš tú novú verziu SW ošetriť a použiť to na neupravený predošlý motor to nemôžeš, lebo ja som to tak myslel doslovne a ty si ma dostatočne dobre v plnom rozsahu nepochopil. 14

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Díky, Aleši.

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aleš

90.180.91.XXX
ohlédnutí Super sepsané ohlédnutí 04

+ 11 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.143.241.XXX
Na prvy pohlad prestrelil zakrutu ;) ale vyhlasil, ze ho pustil 11

+ 12 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

37.221.245.XXX
Svého času jsem se vracel z Visty na XP, ale to sem nepatří. Často se mění jen software, nebo starší kousky mohou použít v trénincích aby se pošetřily novější kousky. Navíc se bude spolehlivost a výdrž prodlužovat.

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001112

uzivatel001112

212.80.64.XXX
S tím Vettelovým "záměrným" puštěním Riciarda se mi to taky moc nezdálo. Kdo ví jak to bylo...17

+ 14 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Je to podobné ako s Windows,... ...ak inštaluješ vyššiu verziu, tak sa k nižšej už nevrátiš a to isté je aj s pohonnými jednotkami, ktoré sa zdokonaľujú a postupne dostávajú na projektovanú výkonnosť. Ak by si sa totiž vrátil, už nie si konkurencieschopný lebo tvoja výkonnosť nie je na patričnej úrovni ostatných, ktorí ju dosiahli. 11

+ 11 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

37.221.245.XXX
To že je to vyměněné, neznamená, že je to nepoužitelné.

+ 12 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ako ukazuje štatistika,... ...ak je plánovaných len 5 výmen evidovaných podskupín a odjazdila sa 1/5 šampionátu F1, všetci mali byť ešte na 1 evidovanom agregáte a až do 5 závodu v Barcelóne, mali meniť až tú evidovanú pod číslom 2. No napriek tomu už niektorý majú komponenty s číslom 3 ako je napr. Pastor a Kamuj tam má dokonca aj jednu 4-ku. Takže FIA zle plánovala a mala nechať aspoň pre prvú sezónu o jednu pohonnú jednotku komplet, viac, kým sa nezvýši spoľahlivosť a aj to by bolo ako vidieť s odretými ušami bez postihu. Takto ak to pôjde ďalej, tak s 5-timi nevystačia ani v Mercedese, hoci sú s pohľadu spoľahlivosti, najspoľahlivejší. 02

+ 15 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama