DISKUZE K ČLÁNKU Rosbergův raketový start, Ricciardo doma druhý
AUSTRÁLIE - ZÁVOD; Nico Rosberg skvěle odstartoval a po zbytek závodu nedal nikomu šanci. Vettel a Hamilton odstoupili. Rychlý McLaren a Williams.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosbergův raketový start, Ricciardo doma druhý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001112
(Hlasovalo 16 lidí)
16.03.2014 08:55
Nechci dělat závěry po jednom závodě, ale něco… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
FF
19:21 18.03.2014 37.221.245.XXX
A ty jsi ta data viděl? Můžeš mi říct, co by měl Kobajaši z toho, že by do závodu vystartoval s vědomím toho, že mu nefungují zadní brzdy, tím pádem nemá šanci udržet konkurenceschopné závodní tempo a je nebezpečný nejen pro sebe ale i pro ostatní? To z něj opravdu chceš dělat naprostého blázna a sebevraha?
Traťoví komisaři při prošetřování incidentu jistě měli k dispozici telemetrická data z vozu, ze kterých zjistili, že začal brzdit dostatečně brzo před zatáčkou, aby ji v případě funkčnosti brzdového systému bezpečně projel. Z toho jasně vyplývá, že o selhání brzdového systému nevěděl, protože jinak by musel brzdit výrazně dříve, protože jinak by se do zatáčky nevešel ani v případě, že by nikoho netrefil. Navíc brzkým brzděním by nejspíše naopak někdo narazil do něj. Takže vystartování do závodu s vědomím vadných brzd nedává naprosto žádný smysl.
Traťoví komisaři při prošetřování incidentu jistě měli k dispozici telemetrická data z vozu, ze kterých zjistili, že začal brzdit dostatečně brzo před zatáčkou, aby ji v případě funkčnosti brzdového systému bezpečně projel. Z toho jasně vyplývá, že o selhání brzdového systému nevěděl, protože jinak by musel brzdit výrazně dříve, protože jinak by se do zatáčky nevešel ani v případě, že by nikoho netrefil. Navíc brzkým brzděním by nejspíše naopak někdo narazil do něj. Takže vystartování do závodu s vědomím vadných brzd nedává naprosto žádný smysl.
Kapor
14:46 18.03.2014 194.160.178.XXX
Si ich kontorloval,.. ...a videl si dáta. Vieš že ak riadiaca jednotka signalizuje poruchu bŕzd pred štartom, má tím požiadať o odklad štartu, lebo je to uvedené v predpise a nie štartovať s autom, ktoré porušuje bezpečnostné predpisy. Aj ty ideš s vadnými brzdami na verejné komunikácie, aby si tam niekoho rozflákal a potom sa budeš vyhovárať, že si o tom nevedel ?
unonym ze štatlu
13:50 17.03.2014 90.178.29.XXX
Nuda za šílené peníze. Jak jsem se na novou sezónu těšil, tak jsem zklamán. Moje chyba, co jsem mohl jiného čekat. Loni o výsledcích rozhodovaly černé bazmeky Pirelli a letos pro změnu průtokoměry paliva. A zvuk jako Žiguli s děravým výfukem.
Upřímně řečeno, kdybych mohl vyměnit na svém satelitu, raději bych se díval na závody Indy Car, než stonásobně dražší napudrovanou bídu, kam zahnali globální svazarmovci současnou F1. Amen.
Upřímně řečeno, kdybych mohl vyměnit na svém satelitu, raději bych se díval na závody Indy Car, než stonásobně dražší napudrovanou bídu, kam zahnali globální svazarmovci současnou F1. Amen.
McMatej
12:20 17.03.2014 212.79.110.XXX
Tím by se nic nezměnilo. Jen by se místo nedokonalém měření průtoku dohadovali o nedokonalém omezení plnicího tlaku.
Chyba je systémová, že si někdo dovolí jít tak na hranu a porušit proto pravidla a ještě to trapně okecávat. Když to budou exemplárně trestat, tak si to nikdo netroufne a bude klid.
Chyba je systémová, že si někdo dovolí jít tak na hranu a porušit proto pravidla a ještě to trapně okecávat. Když to budou exemplárně trestat, tak si to nikdo netroufne a bude klid.
FF
12:06 17.03.2014 37.221.245.XXX
Když to omezím pouze na tento příspěvek, aby to nebylo příliš dlouhé:
1) Ikdyž je mi Massy líto, Kobajašimu selhaly brzdy a nebyla to tedy jeho chyba.
2) Nevím proč motáš stupně vítězů dohromady s Kobajašim, ty v jeho případě reálné opravdu nebyly, ale mohl bojovat o bodovanou desítku, protože už před závodem se předpokládala vysoká úmrtnost vozů a navíc Ericsson se pohyboval na 12. místě.
3) Smysl věty o stejné připravenosti vozů mi uniká zcela. Myslíš, že připravují primárně jeden vůz a druhý se dodělává až podle toho, jak vyjde čas? Proč tedy u Red Bullu pořádně nepřipravili Vettelovo auto? Existují selhání, jejichž ovlivnění v moci mechaniků není.
1) Ikdyž je mi Massy líto, Kobajašimu selhaly brzdy a nebyla to tedy jeho chyba.
2) Nevím proč motáš stupně vítězů dohromady s Kobajašim, ty v jeho případě reálné opravdu nebyly, ale mohl bojovat o bodovanou desítku, protože už před závodem se předpokládala vysoká úmrtnost vozů a navíc Ericsson se pohyboval na 12. místě.
3) Smysl věty o stejné připravenosti vozů mi uniká zcela. Myslíš, že připravují primárně jeden vůz a druhý se dodělává až podle toho, jak vyjde čas? Proč tedy u Red Bullu pořádně nepřipravili Vettelovo auto? Existují selhání, jejichž ovlivnění v moci mechaniků není.
Kapor
09:14 17.03.2014 194.160.178.XXX
Stará známa vec v F1,.. ...tím nevie rovnako dobre pripraviť na závod obe autá, ale len jedno a tu je výsledok, lebo to, že Lewis skončil a skončil takto katastrofálne, ide na vrub tímu Mercedes a to isté aj u Sebastiana v Red Bulle. Niektorí jazdci v štartovnom poli F1 si ešte nezvykli, že ak sedia v závodnom aute chabej kvality, je otrasné ak so závodu vyradia pilotov, ako je Felipe, za čo v plnej miere môže poďakovať Kobajašimu, ktorý prvý závod po odmlke vôbec nezvládol a hnal sa zbytočne za niečim, čo neexistovalo, lebo ak by aj nebol rozmlátil Williams Felipeho, určite by na stupňoch víťazov nestál. Ja sa len čudujem, že to tí niektorý jazdci nevedia pochopiť a nedajú do svojej jazdy aspoň trochu rozumu, hoci sú to profesionáli na najvyššej úrovni.
odin
08:48 17.03.2014 77.240.96.XXX
Přesně takhle mi to připadá, když srovnám 70-tá léta a roky nového tisíciletí v F1. Ale dostávám za to od zdejších odborníků mínusy. Proto mne překvapuje poměrně vysoký poměr +/- u tvého věšteckého příspěvku.
Přesto jsem ti na "+" také klikl, ten vývoj je patrný už od těch 70.let
Přesto jsem ti na "+" také klikl, ten vývoj je patrný už od těch 70.let
anonym
07:25 17.03.2014 188.120.195.XXX
Zdaleka vše zmražené není a pokud vím, není nelegální dosáhnout vyššího výkonu změnami primárně cílenými na spolehlivost. Mercedes má sice, zdá se, obludný náskok, který konkurence bude jen těžko dohánět, ale motory ještě nejsou uzavřená kapitola.
anonym
07:17 17.03.2014 188.120.195.XXX
"v F1 nemá spotřeba,turbo... co dělat"
Fakt? Tak asi všichni ti, kteří označují minulou turbo éru za zlatou éru F1, jsou blázni, ne? Stejně jako ti, kteří dodnes považují úspornou Hondu RA168 (1,5l V6T) za nejlepší agregát, jaký kdy poháněl vůz F1.
Fakt? Tak asi všichni ti, kteří označují minulou turbo éru za zlatou éru F1, jsou blázni, ne? Stejně jako ti, kteří dodnes považují úspornou Hondu RA168 (1,5l V6T) za nejlepší agregát, jaký kdy poháněl vůz F1.
anonym
07:06 17.03.2014 188.120.195.XXX
Ale boli zlé, jenomže máš tendenci pamatovat si jen to dobré. Třeba nejrychlejší ročník 2004 byl pro většinu fandů F1 zároveň nejnudnějším - téměř zádné souboje na trati (předjíždělo se většinou přes boxy), drtivá dominace jednoho týmu s jasně stanovenou jezdeckou jedničkou, titul jasný v půlce sezóny a získaný dlouho před koncem... Sledovanost F1 šla tak moc dolů, že se okamžitě začaly zavádět změny v pravidlech. Lidé, kteří F1 pravidelně nesledují, o ní mluvili jako o hrozné nudě ještě několik let poté...
anonym
06:47 17.03.2014 188.120.195.XXX
"měl o vteřinu rychlejší auto než vozy okolo něj... To pak není problém vidět souboj po vnějšku"
Není problém... Heh, ještě před několika lety jsme nadávali na to, jaká je to nuda, když celé pole jezdí ve vláčku až do zastávek v boxech, protože na pokus o předjetí s nadějí na úspěch bylo třeba mít podle trati auto rychlejší o 1,5 až 3 s na kolo. Jak rychle lidé zapomínají...
Není problém... Heh, ještě před několika lety jsme nadávali na to, jaká je to nuda, když celé pole jezdí ve vláčku až do zastávek v boxech, protože na pokus o předjetí s nadějí na úspěch bylo třeba mít podle trati auto rychlejší o 1,5 až 3 s na kolo. Jak rychle lidé zapomínají...
uzivatel001447
16:45 16.03.2014 188.123.100.XXX
stejnej vykon tak to neviem, ale kazdopadne to bmw by dostalo kolo este predtym ako by dokoncilo svoje prve.
tron
15:47 16.03.2014 46.39.169.XXX
Ve zkratce ... .... co stoji za zminku .... zvuk monopostu co zrejme nastve spousty fandu,neustale podtoceny motor,silene pomale prujezdy zatackami,neustale hlasky v radiu ohledne paliva a souperu,neprehlednutelne vykony nekterych jezdcu(Koba,Magnus,Bottas),vynikajici vstup motoru Mercedes do sampionatu ... doufam ze v pristim zavodu budeme videt daleko vic zavodeni a mene PR kecu po zavode
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek