DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý

ČÍNA - ZÁVOD; Ferrari s Alonsem byli nejrychlejší. Räikkönenn s lehce poškozeným předním křídlem dokázal porazit Hamiltona. Vettelovi se nepodařilo probojovat na stupně vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 17.04.2013 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 33 lidí) 14.04.2013 12:26
No nechci predbihat,ale dnes se mozna ukazalo ze… »
» odin (Hlasovalo 31 lidí) 14.04.2013 11:13
GP Číny Alonso dokázal, jaký je to pilot a jak… »
» Frciiik (Hlasovalo 22 lidí) 14.04.2013 11:06
Perez Perezovi je očividně jedno, za koho jede,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    91.127.41.XXX
    Pekne preteky s peknym zaverom! Ferrari/Alonso parada.01
    Kimi, skoda startu. Inak vyborne.01
    Hamik - hrdina, udrzat Vettela by asi nezvladol kazdy. Pekna drama na koniec.01

    Dufam, ze v Bahraine Vas vsetkych rozdrtime!03 18 Len by to mozno chcelo tiez konecne Grosjeanovi dat tu istu techniku 03, dnesne umiestnenie stoji za prd...02

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fanusik

      88.212.36.XXX
      Grosjean tu istu techniku ma, ale asi mu specifikacia tohto auta sedi menej ako minuly rok, lebo ani tak to nevie vyuzit. Ale ked sa pozriem na bodovy rozdiel medzi nim a Kimim, tak je to asi stale rovnake. Po dnesku mi ale nie je jasne naco tolko kridelok na nose, ked taka riadna diera este z vlajucim smerovacom vzduchu do nosa, s vyvazenim auta toho vela nenarobi :).
      Kimi respekt. Alonzo v pohode ako Kimi v Australii, asi nebolo co pokazit /iba ze by v tom aute isiel Felipe/, LH max co sa dalo z um vydriet. Cudlik celkom fajn k svojmu stylu jazdy. Perez by mal dostat vacsie zrkadla a pripada mi ako Grosjean min. rok - dostihovy kon s klapkami na ociach.

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.41.XXX
        Grosjean nema to iste - vyfuky a casti zadnej kapoty mu "meskaju" presne o jedny preteky. Viem, ze niekto z Lotusu tvrdil, ze to v Cine "zrovnaju", ale Kimi dostal aj tak este novsie (min.) vyfuky.

        Tiez mam pocit vzdy, ked sa urve nejaky diel a dotycny si jazdi nadalej cca +/- tie iste casy, ze ta suciastka je tam len na paradu 04 Ale asi sa nieco predsa stalo, ked chcel prenastavit kridlo v boxe.

        Inak s Perezom mam vahne dojem, ze odkedy je v McL, ide to s nim dole vodou. Jakysi je "nekoncentrovany" (alebo prilis, ale sam do seba).

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    GP Číny Alonso dokázal, jaký je to pilot a jak na tom Ferrari momentálně je. Zasloužené vítězství.
    Kimi je ďábel. S poškozeným autem dojel suveréně druhý.01
    Hamík opět lepší než Rosberg. Dnes snad už tuto skutečnost nebude zpochybňovat ani Mike.03
    Vettel se snažil jak mohl, ale na první tři nakonec nestačil. Jeho kolega Webber teď bude mít problémy stále (jak jsem ostatně předpokládal Miku).18
    Button bojuje a asi vytěžil maximum, co s tímto autem mohl.
    Rosberg měl smůlu opět do cíle nedojel.
    Grosjean a Massa byli docela neviditelní, čekal jsem od nich více.

    + 31 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      Massa hodne doplatil na prvni boxy, kdy musel jet az kolo po Alonsovi a ztratil nejakou tu vterinu, tim se vice propadl a uz se to s nim vezlo. Ale i tak by na Alonsa dneska nemel.

      + 24 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chufu

        62.245.108.XXX
        Nic proti lípkovi, ale myslím, že nejen dnes. Nakonec taky nejen on. 11

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.203.142.XXX
        Ztratil cca 6 vteřin, když se vrátil tak byl asi 5 míst za Alonsem a v provozu. Mám pocit že si tam dost odrovnal pneu a vůbec se mi zdá, že když musí Felipe předjíždět, tak si tím svým stylem pneu rychle zničí. Kdyby si ty zastávky prohodili, tak mohli mít Ferrka double nebo aspoň bojovat oba o pódium. Massa by byl po zastávkách před Hamiltonem a Alonso by se s tou ztátou vypořádal mnohem líp. 03

        + 13 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          prohodit zastavky by urcite vhodne nebylo, by ztratil Alonso a dost mozna by nakonec o vitezstvi nebojoval. Spis meli Massu stahnout o kolo drive, protoze to si mohli slusne spocitat. A jak pises, vypada to, ze pokud je v provozu, tak svoje pneu odrovnava opravdu vyrazne rychleji nez Alonso.

          + 16 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Shaze

          89.203.142.XXX
          Trochu mi to připomíná Austrálii, tam se stalo něco podobnýho.

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.203.142.XXX
          Asi bych se měl dát na dráhu experta F1 12
          Massa : Při první zastávce v boxech jsme přezuli na středně-tvrdou sadu a po pár kolech se začaly přední pneumatiky drolit. To znamenalo, že jsem ztratil kontakt s ostatními vozy a mohly za to asi podmínky na trati a můj jezdecký styl. Celý víkend jsem se necítil s těmito pneumatikami moc pohodlně a v závodě můj pokud šetřit je nevyšel. Ale bez toho problému bych určitě bojoval o pódium.

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Duncan 66: Máš pravdu, že Massa doplatil na první pit. Ony ty žluté pneu odcházely hodně rychle. O to rychleji, když měli na začátku těžká auta.
        Také si myslím, že dnes na Alonsa neměl ani Massa ani nikdo jiný. Možná tak Kimi s ním mohl jakž, takž závodit, kdyby... Ale možná je to přání otcem myšlenky.12

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.13.XXX
      Dobrej souhrn.Opravdu další krásný závod a těší mně, že jsem souboj Ferrari s Lotusem odhadoval už po 1 a 2.treninku.Škoda,je strašidelného startu Kimiho, mohlo to být víc na krev.Nutné ale sportovně přiznat,že Ferrari bylo dnes o malý kousek lepší a naprosto zaslouženě zvítězilo.Kde jsem byl v tipech mimo je Mercedes.Čekal sem ojíždění pneu a pád do pole.To co předvádí Hamilton je fakt nářez a poslední kola jsem mněl staženou pr......Mercedes je s ním naprosto platným členem špičky a je jasné,že v každém závodě budou chtít na bednu.Super výkon. S ostatním naprostý souhlas jak píšeš.Button vydřel maximum a auto se jim začíná zrychlovat.Na RB budou mít asi jeho vnitřní problémy velký vliv.
      Jen jsem na mrtvici s Grosjeana.S takovým autem jako je ted E21 dojíždět s minutovou ztrátou na vítěze a za Indíí a TR at jde někam.Povolal bych zase Nicka.
      Jako fanoušek černozlatých jsem si zase fakt užil další závod.Druhý 10s za Ferrari, a MCL,RB za námi -to je sen.(a to ještě s dírou v čumáku).

      + 16 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Zdálo se mi, že Kimimu při startu nějak nešlo řadit. Jel poměrně dlouhou dobu na "1" a na konci závodu se mu tým omlouval za start.09
        Hamíka jsem čekal už při jeho ohlášení k Mercedesu dost vysoko (lze to dohledat). Mergl se bude zlepšovat. Peníze pro ně nejsou problém a hlavní "černé díry" se zbavili.
        McLaren minimalizuje ztráty vhodnou strategií a schopnostmi Buttona. V evropských závodech už asi budou mít vylepšení, která je hodí na úroveň TOP týmů. Uvidíme.
        Ferrari je na tom hodně dobře, řekl bych, že nejlépe. A RBR s Vettelem z nich mají asi vítr. Proto se v Malajsii událo to, co se událo.
        Grosjean podle mě není ještě vyzrálým pilotem. On je schopen jeden závod všem ujet a vyhrát a pak v dalších pěti jezdit uprostřed pole. Chce to čas.

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Škoda, škoda, veľká škoda toho štartu!05 a obávenho karmbolu ! V týchto pretekoch by Kimi určite potrápil a možno aj porazil, dnes suveréjneho Alonsa. Dúfam, že si kôtu nezdarov už vyčerpal a o týždeň bude stáť na najvyššom stupni04
          Presne si vystihol aj mojú myšlienku, že RB má z Ferrari, Lotusu a možno už aj s Mercedesu vietor a preto sa v Malajsii stalo to, čo sa stalo. Nič výnimočné, čo by muselo byť tak medializované a čo by sa nedalo hneď pochopiť.
          Lotusu, ako týmu určite chýba mimo karambolová minuloročná výkonnosť Grosjena.škoda, že sa mu nepodarilo zopakovať aspoň Q pozíciu.

          + 9 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.11.XXX
          Přesně jak píšeš.I s Grosjeanem máš pravdu-je to o zkušenostech.Mně jen mrzí,že takováhle sezona se třeba bude u týmu opakovat možná za 10 let a je strašná škoda,že auto jakým E21 momentálně je - nemá druhého srovnatelného pilota.Je to ale pochopitelné, kde by na to vzali prachy.Snad se probere.V Bahrainu, ale Romainovi a Lotusu hrozně věřím.Ta trat je pro ně dělaná.
          Mercedes udělal obrovský krok nejen v autě, ale i v myšlení a přístupu k F1.Tím se stal opravdu nebezpečným a tvrdým soupeřem pro všechny.

          + 10 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Lotus má hodně dobré auto už od počátku sezóny, což je výhoda. Bude záležet, jak dlouho jej dokáží vylepšovat (s ohledem na omezené finance). Taky bych trochu řekl, že právě těmi financemi trpí a bude nadále trpět Grosjean. Prostě nebudou mít veškerá vylepšení včas pro oba a Grosjean bude v nevýhodě.05
            Mergl udělal především pokrok v myšlení a přístupu k F1. Ostatně psal jsem o tom také už dříve. Ten tým mi připadá, jak kdyby mu sundali okovy. Najednou je schopen konkurovat TOP týmům. A s degradací pneu se vyrovnává stejně, jako ostatní. Hamík dokázal jet stejnou strategii jako Kimi a nijak neztrácel. Přitom Lotus by měl být ke gumám šetrnější. Tady je vidět rozdíl mezi Schumacherem, Hamiltonem a třeba i Raikkonenem. Poslední dva jmenovaní jsou schopni přizpůsobit svoji jízdu podmínkám. Ten první nikoliv.03

            + 11 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.102.185.XXX
        Nad Grossjenem bych hůl nelámal. Říkám rovnou, že mu nefandím ... Ale taky mi nevadí. On je Teď v pozici kdy řekl bych, že Lotusu hodně dluží a jeho psí povinností je stabilně sbírat body. Jednak je asi lepší brát (příklad) ve dvou závodech po tři body, než v jednom pět a vdalším nebodovat a pak tými jako Lotus musí hlídat každý vynaložený "cent" !! Viď problémy poslední závody, kdy nebylo jednoduché dodávat vylepšení pro monoposty pro oba stejně. Sice v konečným důsledku zas tolik "netrpěl" v austrálii dostal díly hned den po Raikkonenovi. V malaysii dostali oba přední křídla akorát s novým tvarováním za výfuky Groosjean malinko strádal. To ho ale myslím i tak neomlouvá. Analogii vidím v tom co dokázal teď Kimi vymáčknout z poškozenýho vozu. On se Grossjean stabilizuje a až nabyde nazpáte důvěru týmu pak se uvidí co dál. Alonso - bez komentáře ... Řečeno Kimiho slovníkem "too easy" ! Jinak excelent - jo "fenomenale" to bylo to slovo co použili na boxový zídce !! 11 Nic méně pro mne je dnes borcem opět Kimi i díky - nebo práve kvůli "těm" okolnostem ! 21

        + 9 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nad Grosjeanem nikdo hůl neláme. Ale bude to mít těžké, viz. názory výše. Jinak se vším souhlasím, máš rozumné názory.11

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Markovy problémy nepomohly ani Sebovi ani RB, ale jistě to udělali schválně že? 11
      S ostatním (pro tebe asi překvapivě) naprosto souhlasím.

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Markovy problémy jej udržely mimo dosah Vettela. Což je pro RBR podstatné. Protože dokud ho Vergne nesundal, tak byl rychlejší než Vettel (a to při startu z boxů, a jedné zastávce navíc). Už po pár kolech byl před Sebastianem a jsem přesvědčen, že by se Vettelem předjet nenechal.

        + 15 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama