DISKUZE K ČLÁNKU GP LAS VEGAS: Drama do samotného konce s vavříny pro Verstappena

Naposledy se v Las Vegas formule 1 proháněla v roce 1982 a vítězně cílem projel Michele Alboreto na Tyrrellu. Jak se časy mění dokazuje fakt, že z tehdejšího startovního pole do dnešních časů "přežily" pouze týmy Williams, McLaren, Alfa Romeo a samozřejmě Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP LAS VEGAS: Drama do samotného konce s vavříny pro Verstappena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 22.11.2023 21:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lubomír O. (Hlasovalo 7 lidí) 19.11.2023 11:04
Jednoznačně druhý nejlepší pilot RedBullu 01»
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 19.11.2023 12:10
jak řikáš, já jen konstatuji, že se emil nezměnil… »
» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 19.11.2023 12:27
Asi tak. On je k tomu přístupu a chování veden… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Starý Veterán

              Starý Veterán

              109.105.39.XXX
              Trest byl dle pravidel a nebýt dvou SC, tak možná by byl i rozhodujícím faktorem ohledně pořadí.
              A to, že do něj zatočí jiné šofér, to jako se měl v tu chvíli znehmotnit nebo nadskočit i s formulí?

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • RoBertino

                RoBertino

                185.63.97.XXX
                Jsme zase u toho, co se v minulosti hodně řešilo. Někdo někoho "sejme" a zničí mu celý závod - dostane pět vteřin, zatímco postižený třeba mohl bodovat a v konečném důsledku posunout tým v PK na příčku zajišťující mu miliony navic. S tím se - na rozdíl od Sainze, jemuž bez vlastního přičinění znčily závod nevhodná pravidla - moc dělat nedá. Jako u krasobruslení a hodnocení uměleckého dojmu...

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  95.80.230.XXX
                  jak řikáš, já jen konstatuji, že se emil nezměnil, i když jsou tady lidi, kteří říkají něco jiného... A pokud příští sezonu bude mít někdo podobně rychlý monopost jako red bull, můžeme se opět těšit na demolition derby v podání emila...

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • RoBertino

                    RoBertino

                    185.63.97.XXX
                    Asi tak. On je k tomu přístupu a chování veden dlouhodobě. Ale běda, když je někdo před ním a používá stejnou metodu. To řve víc než nejmenovaný komentátor ve studiu.

                    + 5 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Cooper

                    Cooper

                    194.12.34.XXX
                    Jojo, hned ráno jsem si pěkně zanadával. Pořád stejnej ukňouranej protečkní spratek... Dokonce i když mu už "o nic nejde"

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                jako koukal sem na tu ránu s ruselem několikrát a nepřijde mi, že bych úplně trestal rusela, byli v souboji, to emil nemohl popřít, jenom emil jel, jako by tam byl sám... ale jednou komisaři řeknou, když je na vnějšku, musí počítat s tím že dostane ránu a jindy zase řeknou, že ten na vnitřku měl víc brzdit a nechat prostor...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Bubak.cz

                  Bubak.cz

                  89.103.184.XXX
                  "jenom emil jel, jako by tam byl sám"
                  Tak jezdí snad odjakživa, uhněte mě z cesty nebo se srazíme, jen s redbullí kosmickou lodí co mají poslední dvě sezóny se do moc skutečných soubojů nedostává, tak to není tak často vidět

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  On v té chvíli jen po obrubníku. Jak měl nechat víc prostor?
                  Po startu je to jasný. Udělal to, co se dělá poslední dobou zcela běžně. Téměř vždy bez trestu. Stačí si projet třeba Austin, Brazílii nebo Mexiko. Jo, soupeře vytlačil. Na rozdíl od Alonsa to tam aspoň neroztočil.
                  Za mne 5s naprosto oprávněných, ale neměl být sám. S Russellem na vině rozhodně nebyl. Jestli trestat Russella nevím, bylo to na hraně závodního incidentu.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    95.80.230.XXX
                    no když si přečteš, co řekl rusel, že ho nečekal a nevyděl, tak asi ten útok byl trošku vyplašenka. Samozřejmě mu to vyšlo, ale pustil to tam takovým způsobem, že neměl šanci reagovat na to, že ho rusel neviděl a tak ho trefil. Já nevím, jestli tomuhle říkat úplně závodní incident, zvlášť když emil má pořád o třídu lepší auto a mohl si to v klidu nachystat a předjet rusela bez stresu...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jestli ho neviděl, pak je to jen o jeho přehledu o dění na trati. Za mne to tam Max poslal stejně, jako Leclerc v posledním kole.
                      S tím lepším autem je to o ničem. Jet další kolo na Russellem je ztráta nějaké vteřiny. Nebyl v pohodě první. Nemohl si být jistý, že ho to čekání nebude stát vítězství. Spíš to v té chvíli vypadalo, že nevyhraje. A nevyhrál by, kdyby Russell ten incident nezpůsobil. Takže tahle výmluva nesedí.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        95.80.230.XXX
                        to není výmluva, ale faktický stav věcí

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Který ovšem nikdy za celou historii nikoho nevedl k tomu, aby přepouštěl pozici, nebo nebojoval o co nejlepší.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            95.80.230.XXX
                            Tohle bych bral jako argument, kdyby mu reálně ještě o něco šlo, ale on se v podstatě žene jen za statistikou, kterou ve finále každý označí za věc nejdominantnějšího auta historie a ne emila jako jezdce.
                            Emil totiž opět ukázal, jak je mentálně nevyzrálej. V podstatě podruhé v této sezoně byl nucen bojovat o vítězství a zase mu totálně tekly nervy. Byl o dost rychlejší než russel a stačilo si jen ten útok nachystat a ne to tam poslat stylem "uhni jedu" jako to emil udělal...
                            A nemyslím si, že pokud by v tom nebyl emil, ale jiný jezdec, že by rozhodnutí komisařů bylo identické...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Však o ty statistiky jde. Řekl snad Schumi, že má titulů víc než kdokoliv a další už nechce? Nebo že nechce vyhrát další závody, když jich vyhrál dvojnásobek, co do té doby měl nejvíc Prost?
                              Já myslím, že ukázal vyzrálost. V první zatáčce si zajistil vedení i za cenu toho, že pak dostane 5s. I Leclerc to označil za normální závodění.
                              A incident s Russellem byl ze strany Maxe úplně normální. Russell sám přiznal, že do toho šel jen proto, že Maxe neviděl a sám se připravil dle jeho slov o bednu. Jinak by ho tam nezavřel.
                              Na tom incidentu nebylo nic špatně. Takových bylo jen v tomto závodě několik. Jen nikdo z předjížděných zatáčku nezavřel.

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  109.81.117.XXX
                  Max je unfair jezdec ale podle mě za tu nehodu mohl opravdu George který prakticky zatočil do Maxe ....

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      ( skoro) Všichni chceme spravedlnost....ale nastavit pravidlo tak, že tam bude někdo rozhodovat dle pocitů,( zde by to bylo zrovan ok) není zcela ideální. Bude ( může) se to zneužívat. 04 Jak ze strany týmů . jezdců, tak třeba komisařů. Jak se to bude hodit. Ve finale a to je potřeba si říkat vždy, Hlavně že se Sainzovi nic nestalo, zbytek je vlastně z pozice zdraví nepodstatné. Samozřejmě Ferrari a Sainz byli sportovně poškozeni, finančně také, problém se stropem...to se musí vyřešit. Vše eliminovat pravidly nejde. A občasná nespravedlnost zase bude, to nelze změnit. Závod výbornej. Za Mclarenm jsem rád , že auto bylo vlastně velice slušný, jen některé věci nezapadli..Jede se dál. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Já si vždy vzpomenu na Colina Chapmana. Ten mnohokrát šel v pravidlech doslova na hranu, ale také tvrdil, že by měla být natolik neprůstřelná, aby se obejít nebo zpochybnit zkrátka nedala. Bohužel FIA a kompetentní osoby příliš často hasí problémy až ve chvíli, kdy se stanou - a to je špatně. Jeden možná odtažitý případ - kolega programátor měl za úkol vytvořit podklady pro databázi a jen proto, že nepředpokládal zadání nesmyslných údajů (například 0. den v měsíci, 30 a 31. únor a podobně) se mu systém zhroutil za cenu nemalých nákladů. Znovu ale opakuju, penalizace byla jen důsledkem toho, že někdo pochybil a dovolil vyjet na trať, která nebyla ve vyhovujícím stavu. Je potom smutné, že koukáme na připitomnělá světýlka a laserovou show, když se stane taková věc. Ale v tomhle případě si FIA velmi rychle pravidla ohne a závod nezruší, ačkoliv by po takových úpravách měl následovat nový schvalovací proces...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Myslím, že by to příliš složité být nemuselo. Něco ve smyslu: poškození způsobená závadou trati hradí pořadatel/organizátor, pilot a tým za taková poškození nebudou penalizováni, pokud na poškození nemají vlastní podíl viny. Výměny poškozených dílů nejsou započtení do finančních stropů.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama