DISKUZE K ČLÁNKU GP AUSTRÁLIE: Trojí přerušení, zmatky přes míru a nakonec premiérové vítězství Verstappena
Těžko v historii F1 najdeme podobný závod, ve kterém došlo k tolika dramatickým momentům a rozporuplným rozhodnutím. Někteří z toho těžili, jiní se - snad i právem - mohli cítit ukřivděni. Důležité je, že Verstappen poprvé vyhrál v Austrálii a upevnil si vedení v MS.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP AUSTRÁLIE: Trojí přerušení, zmatky přes míru a nakonec premiérové vítězství Verstappena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 6 lidí)
02.04.2023 11:10
Tohle divadýlko se bude dobře vyjímat na Netflixu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
08:51 03.04.2023 185.100.196.XXX
Mohla to být docela dobrá GP Austrálie (oproti běžně nudě v Melbourne), ale ředitelství závodu si řeklo NE. Červené vlajky jsou pro ně jako perník. Přijde mi, že ta móda červených vlajek ničí formuli 1 ještě více než extrémní až za hranu jdoucí snaha o bezpečnost. A když už by to jinak nešlo, tak rozhodně po červených vlajkách NE opětovnému startu z pevných pozic
Hwrychlik H.
23:03 02.04.2023 90.183.80.XXX
Myslím že Mercedes tam měl ještě malou rezervu. Ne na to aby stíhal Verstappena, ale vždy když se Alonso trochu dotáhnul, tak Hamilton reagoval a vždy mu zase o ten kousek poodjel.
Racek
21:28 02.04.2023 78.80.232.XXX
No, pěkně jsem se byvil, bylo tam vlastně všechno a i řada dobrých předjetí. Hvězdný výkon Hulkenberga na té popelnici, krásná bitva ve středu pole, a to prej se v Austrálii špatně předjíždí... ?? Perez dobrý výkon, jezdec dne ale myslím že Hulk by si to zadloužil víc... a zmatky, kdy se nakonec zvolilo to nejlepší ze špatných řešení... tedy kromě Sainze, manévr byl opravdu nebezpečný ale trestné body by naprosto stačily. Dát 5 vteřin k pořadí po restartu bylo zbytečně kruté, navíc Sainz není žádný divoch, že ...
Ale jo, spokojen. Meďáci dobrý výkon, myslím že to jednou dvakrát v sezoně vy\jde. Škoda že Alonzo nedostal šanci dojet Hamiltona, docela i takto byl dobrý souboj dědků, ne?
Ale jo, spokojen. Meďáci dobrý výkon, myslím že to jednou dvakrát v sezoně vy\jde. Škoda že Alonzo nedostal šanci dojet Hamiltona, docela i takto byl dobrý souboj dědků, ne?
juras
19:44 02.04.2023 88.103.92.XXX
No nevím...takhle kdybys jsi to bral...a do písmene...kdoví jestli by někdo mohl vůbec v příštím závodě jet...ono se dá to ovlivnění průběhu dá aplikovat skoro na každý pohnutí volantem atd.
Kromě toho co Hamilton? Když v prvním kole předjel Verstappena jen díky tomu že ho vytlačil mimo trať?
Kromě toho co Hamilton? Když v prvním kole předjel Verstappena jen díky tomu že ho vytlačil mimo trať?
juras
19:38 02.04.2023 88.103.92.XXX
Tak že to nebyl naprosto shodný incident by poznalo každé malé dítě...
Ale že pro Leclerca tím skončil závod je výsledek...no a Alonso pokračoval...a dokonce se vrátil na svou pozici...takže jak? To je jako v pořádku? Kdyby Sainz dostal trestné body...tak to bych pochopil, ale těch 5 vteřin je fakt naprosto mimo mísu.
Ale že pro Leclerca tím skončil závod je výsledek...no a Alonso pokračoval...a dokonce se vrátil na svou pozici...takže jak? To je jako v pořádku? Kdyby Sainz dostal trestné body...tak to bych pochopil, ale těch 5 vteřin je fakt naprosto mimo mísu.
Mike17
17:11 02.04.2023 185.149.130.XXX
Roberte, já netvrdím, že obě zmiňované kolize jsou vina Sianze. Obě mají své viníky. Ale obě by se nestaly. Sainz tím ovlivnil závod několika pilotům. Nemá dostat trest za to ovlivnění, ale za to, že způsobil kolizi s Alonsem. Jen se mi nelíbí tvrzení, že se vlastně nikomu nic nestalo.
A ano, de Vries nezatáčel, protože nebylo moc kam. V tom chaosu dupl na brzdy a Sergeant do něj napálil. Na jednu stranu měl dávat pozor a dobrzdit to, na druhou stranu logicky nečekal, že tam budou auta stát.
A nebýt roztočení Alonsa, Ocon by byl dávno před Gaslym. Vůbec by se nepotkali.
A ano, de Vries nezatáčel, protože nebylo moc kam. V tom chaosu dupl na brzdy a Sergeant do něj napálil. Na jednu stranu měl dávat pozor a dobrzdit to, na druhou stranu logicky nečekal, že tam budou auta stát.
A nebýt roztočení Alonsa, Ocon by byl dávno před Gaslym. Vůbec by se nepotkali.
RoBertino
17:10 02.04.2023 185.63.97.XXX
Haas s protestem neuspěl - požadoval přepis pořadí s ohledem na 2 čáru SC, ale FIA to zamítla. Faktem ale je, že ono 57. kolo nemohlo být ukončeno, protože červená vlajka byla vyvěšena po necelé půlminutě. V tomto směru to je chaos jak hrom a ačkoliv se FIA zaklíná, jak to nakonec bravurně a s přehledem vyřešila, spousta lidí je jiného názoru.
Mike17
17:07 02.04.2023 185.149.130.XXX
Já nepsal, že je kolize Gaslyho vinou Sainze. jen, že nehoda Sainze postihla další piloty. Sainz neměl dostat trest za to, že Sergeant nedobrzdil a Gasly zavřel Ocona. Ale trest dostal za to, že naboural do Alonsa. Netrestat ho jen proto, že ho to nakonec podium nestálo?
To je jako že neměli trestat Maxe za kolizi s Hamiltonem v Džiddě, protože nakonec stejně dojel druhý.
Způsobit kolizi by mělo znamenat postih. Podle následků a nebezpečnosti má být ohodnocen počtem vteřin, ale trest má padnout. Menší než 5s F1 bohužel nezná. V takové situaci (kolo před koncem) by asi krácení na polovinu bylo fér.
To je jako že neměli trestat Maxe za kolizi s Hamiltonem v Džiddě, protože nakonec stejně dojel druhý.
Způsobit kolizi by mělo znamenat postih. Podle následků a nebezpečnosti má být ohodnocen počtem vteřin, ale trest má padnout. Menší než 5s F1 bohužel nezná. V takové situaci (kolo před koncem) by asi krácení na polovinu bylo fér.