DISKUZE K ČLÁNKU GP MONAKA: Deštivá ruleta s mexickou radostí. Pérez odolal Sainzovu tlaku a slaví

Ikonický závod v uličkách miniknížectví na francouzské Riviéře je některými považován za pravou zkoušku jezdeckého mistrovství, jinými za překonaný anachronismus. Letos ho provázela zpočátku nepřízeň počasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MONAKA: Deštivá ruleta s mexickou radostí. Pérez odolal Sainzovu tlaku a slaví

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 31.05.2022 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hwrychlik H. (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2022 17:03
Co trest pro Verstappena za přejetí čáry při… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2022 17:32
Alik je dobrej špunt. 12 »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2022 21:44
Tak děkujeme Ferrari za vítězství. Je fajn, když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GeorgeRussell

GeorgeRussell

78.108.157.XXX
INDY 500 skvěle Sonny Eriksson 01 S - fan bude mít radost 12 12 11
P.S. Parádní víkend, GP Monaca a INDY, Dnes to měl Alonso rozjet ve staré cihelně, určitě by mu spadla trojkoruna. ( když to dal Markus ) 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak děkujeme Ferrari za vítězství. Je fajn, když se můžeme spolehnout na pomoc ze zídky soupeře. 12
Upřímnou soustrast Charlesovi i Daaviidovi. Tohle bylo od Ferrari diletantství nejvyššího kalibru. Podělat strategii jednou je blbý. Podělat to Charlesovi hned dvakrát, už je masakr.
Můžete si na Hornera plivat jak chcete, ale takový bor... na zídce nemá. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak já jsem pouze konstatoval že Ferrari prohrálo špatnou strategií...jistě to není jednoduché...obvzlášť pro toho kdo jede na čele.
Ale jednoznačnou chybu vidím přesně tak jak ty píšeš o Mercedesu...sice Mercedes není nyní v pozici kdy bojuje o titul...takže rozdělit strategie by pro něj měla být hračka...jenže ouha ani tak to není tak jednoduché...pokud chceš mít motivované piloty...a Hamilton je stále podle mě motivovaný...těžko by jsi mu vysvětloval že z něj děláš pokusnýho králíka...a stejně to platí obráceně...Russell je nyní v pozici že určité konstelace (pokud by skutečně Mercedes srovnal krok s vedoucím duem) by ještě mohl promluvit do boje o titul...takže riskovat s ním by byl taky problém.
Ferrari je v jiné pozici...po skvělém startu do sezóny přišlo o vedení v obou šampionátech a Redbull převzal i roli technicky o něco malinko lepšího týmu...takže tady vidím u Ferrari velkou chybu...mohlo to risknout se Sainzem...a ten dnes podle mě mohl vyhrát. Očekávám totiž že pro Leclerca by zvolili konzervativní strategii.

Jinak k Hamiltonovi...ten měl za posledních let tolik štěstí...že chtít aby se ho drželo i nyní by bylo poněkud moc. Trošku mě zaráží že Russell ho viditelně znejistěl...podle mě takovej vývoj nečekal. A není to jen o tom že Hamilton měl skutečně dosud dost smůlu...s ohledem na jeho zkušenosti jsem nečekal že propadne v kvalifikacích. Russell je sice Mr. Sobota...ale Hamilton by měl být schopen s ním držet krok.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Pokud to zaznamenali jako přestupek, tak musí následovat trest +5 sekund, v tomto jsou pravidla striktní. Jen nechápu proč to řeší až po závodě, když se to stalo 30 kol před koncem, a přestupek je dle videa naprosto jasný. Komisaři FIA opět 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
No to ano, ale pokud jsi ten vpředu, tak dřívější zastávkou riskuješ ztrátu pozice a v Monaku, kde se nedá předjíždět, tak v tom tkví to riziko...

Samozřejmě, kdyby Ferrari obětovalo Sainze, tak by to bylo o něčem jiném.. Otázkou je, co by to znamenalo pro atmosféru týmu...

Kdyby ale v této situaci (Peréz 3. , Max 4.) obětoval RB Peréze, tak by si to obhájili mnohem snáz... Tzn. museli jsme to udělat, protože to byla šance vyhrát závod... Zatímco obětovat pilota na pozici 2., aby ochránil pozici pilota 1. ... To je mnohem ošemetnější...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Viz samostatný článek 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

94.241.92.XXX
Ferrari tam mělo taky 2 auta, dokonce byly pár sekund před RB a pak najednou bylo jedno Ferrari mezi RB a druhé až za něma a to oba RB stavěli 2x...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Tohle prokoučoval i Mcl s Richim. Ten neměl co stratit. a po pár kolech bylo vidět že přechodný jsou lepší volba tak měl přezout. Pak by asi měl i body.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Přesně tak, ale taky to může být přesně naopak i mnohem hůř, když to netrefíš...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Předpokládám, že chtěli jet rovnou pro slicky, ale lekli se možného deště... My zkrátka vidíme jen malou část toho, co vidí týmy... Naše rozhodnutí jsou pak mnohem přímočařejší....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.183.80.XXX
"kolo později v přechodných podmínkách může znamenat 5 sec"
A o 2 kola později to je 10 sekund. A tak se tím Ferrari asi řídilo. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.183.80.XXX
Kritika Ferrari je naprosto na místě. Už před tím než zajel Peréz do boxů, tak už Hamilton drtil fialové sektory. Proč čekali s Lecrercem ještě další kolo?
Dále potom zmatky zajeď do boxů, ...., ne nezajížděj.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Problém je, že RB tam měl 2 auta... Pak se může stát, že se nepropadneš o jednu pozici, ale o 2 (Propadneš se za Peréze, ten dostane povel zvolnit a mezitím se dopředu posune Max)... Proto je potřeba strategii rozdělit a spoléhat se na vlastní výpočty / data...

Nemluvě o tom, že kolo později v přechodných podmínkách může znamenat 5 sec..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

188.75.128.XXX
Ferrari ať se zeptá na strategii buď Sainze (už poněkolikáté dělal rozhodnutí za tým a správně), nebo ať prostě kopírují RedBull o kolo později. Možná občas přijdou undercutem o pozici, ale pořád to bude celkově zlepšení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Určitě RB respekt, jak to krásně zvládli, ale na druhou stranu mi nesedí všeobecná kritika Ferrari... Být v takovém závodě na čele, fakt není žádná výhoda. Resp. je to přesně ta pozice, kde můžete jen ztratit... Mohli obětovat Sainze a zajistit Charlesovi klidný závod, ale to v této fázi sezóny fakt není na místě...

George opět super... Mrzelo mě, že Mercedes nezariskoval alespoň s jedním vozem a nenasadil podobně jako Gasly přechodné... Oni stále jednou s mindsetem lídrů MS tzn. neriskovat a vytěžit maximum dle papírových předpokladů... Ale teď by dle mého měli postupovat trochu jinak...

Ještě bych k tomu dodal, že LH vzpomínal, že jednou se to štěstí musí otočit v jeho prospěch a nemůže mít pořád jen smůlu... Určitě se to jednou otočí, ale aby se to mohlo stát, tak tomu musí jít Mercedes naproti... Konzervativní strategie štěstí naproti nejdou...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Monako je tradice...a nikde jinde se nejezdí tak blízko svodidel...má to svoje mínusy, ale z fleku bych jmenoval několik závodů které jsou nebetyčně nesmyslnější.

Neboj, Ferrari na to má...jen musí vše klapat...nic není rozhodnuté...Verstappen má jednu slabinu...nesmí se dostat pod tlak hlavního soupeře. Dneska to dopadlo jak dopadlo...protože Monako. Já věřím že Leclerc zabojuje...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
01, naprosto souhlasím...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Díky tomu začátku na dešti a postupnému vysychání trati...a přechodu na slicky to bylo zajímavé...
Ferrari prohrálo závod strategií...Perez si to vítězství ale zaslouží.

Opět si zaslouží pochvalu Norris...u Russella už začíná být tradicí že získá maximum možného.

Pěkný výsledek Alonso...ale v jednu chvíli působil jako špunt (po restartu).

Myslím že šampionát je stále otevřený...takže se máme na co těšit i v dalších závodech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Spíš pravidla jsou v tomto ohledu úplně mimo... Nehody k závodění patří a jsou dobré pro show tzn. do jisté míry žádoucí... Šetřit se má na vývoji, ne na provozu...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.183.80.XXX
Já to ale psal ještě před jeho zajetím pro žluté. Se divím proč pak nezajel i Russell. Ale Mercedesí strategie ohledně nejrychlejších kol nechápu už delší dobu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama