DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: McLaren se vrací jako Fénix z popela na pozadí děsivé kolize adeptů na titul

Divotvorný kotel Autodromo Nazionale di Monza má mezi okruhy Grand Prix výjimečné postavení - až na ročník 1980 se tu šampionát Formule 1 zastavil každý rok a po dlouhé sezóny se tu rovněž uzavírala evropská série závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ITÁLIE: McLaren se vrací jako Fénix z popela na pozadí děsivé kolize adeptů na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 236, poslední 13.09.2021 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 9 lidí) 12.09.2021 17:45
Trocha humoru http://pbs.twimg.com/media/E… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 12.09.2021 16:42
Ti co volali po diskvalifikaci Hamiltona po… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 13.09.2021 10:29
Až se zase trochu okučíst chápat psaný text, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Poky

                      Poky

                      109.80.3.XXX
                      Jak sis nemohl vsimnout, ze byl Verstapen celou dobu ten vzadu. Ten co to tam pustit dej se co se dej. 17

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • juras

                        juras

                        88.103.92.XXX
                        Neklame mě paměť že soupeř musí dát druhému místo na trati pokud je významnou částí auta vedle...nikde se netvrdí že musí být úplně vedle něj...

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.150.XXX
                  Brzdit by měl ten co nebrzdením muze zpusobit nehodu.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.150.XXX
              Tohle nebylo o snaze udržet se na trati, stačilo mírně ubrat a udržel by se na ni a nekolidoval. Ale o to Maxovi nešlo, mu šlo o to nezustat za Lewisem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Mimochodem...o to samé šlo i Hamiltonovi (udržet se před Verstappenem).

                Proto pořád opakuju...oba stejně tvrdohlaví...

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  86.49.245.XXX
                  Sakra prace omezena osobo, ale oni nebyli oba ve stejne pozici. Max jasne tahal za kratsi konec provazu. Proc nemohl udelat to same, jako Hamilton v prvnim kole? Aha, no protoze by nepredjel Hamiltona, tak radsi oba vyradil ze zavodu. A presto se najde omezeny clovek, ktery bude hajit Maxovu umyslnou kolizi tim, ze mu mel Hamilton uhnout, ikdyz v desitkach takovych pripadu Max nikdy nikomu neuhnul, naopak sam jezdi jako arogantni prase, kteremu musi uhnout vsichni za jakekoli situace... Sry jako, ale to je idiocie totalni.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    Sorry...jsi zjevně zralej na prášek...

                    Podle mě neumíš trochu ubrat ze svýho nasrání...děláš závěry jen na základě svýho fandovství.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.209.XXX
          Tak to si troufám oponovat. Rychlost není faktor určující změnu pravidel pro přednost v zatáčce. Zase bych mohl říct, že v určitý moment byl v Silverstone Hamilton mnohem víc (vlastně stejně) na úrovni Verstapena, než tomu bylo tady a taky se Hamilton nesnažil předjíždět vnějškem jako Max tady. Současně měl Ham auto v Silverstone mnohem víc pod kontrolou než Max tady, který ani neubral rychlost i když letěl na obrubníky, což Ham v Silverstone udělal. Každopádně přednost tu měl jednoznačně Ham a v Silverstone zas spíš Max. Co se ale týče rozdílu, tak je prostor a tady je ho obecně mnohem míň než v Copse.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            To taky netvrdím...rychlost nemá co dělat v posuzování toho kdo je odpovědný za kolizi...ale ve větší rychlosti je menší reakční doba...to že Hamilton i tak na Silverstonu měl místo znamená že Verstappen tam neudělal nic špatně (neříkám že v soubojích v prvním kole předtím byl čistý...).

            Dnes za extrémně menší rychlosti Hamilton to místo nenechal...jinak by Verstappen nenajel na obrubník...a kdyby nenajel na obrubník...nekatapultovalo by ho to na Hamiltona.

            Svým způsobem dnes smůla...kdyby ten monopost tak neposkočil...dost možná by so sebe jen drbli a jeli dál.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.209.XXX
              Tak ok používáš argument rychlosti. Tak asi víš že s rychlostí se zvyšuje i rádius vykroužení zatáčky. Tady se podívej na záznam. Max vjel do té šikany tak rychle, že má plnej doprava ale auto je nedotáčivé, takže i kdyby mu Ham nechal víc místa, tak stejně pravděpodobně nalítne na obrubník. Pusť si to na YT zpomaleně a uvidíš že to auto nemá pod kontrolou a je nedotáčivé. V Copse měl Ham špatnou stopu (moc na vnitřku) proto v poslední chvíli drbnul do brzdy, ale bylo to málo, protože Max tu zatáčku chtěl projet co nejvíc v závodní stopě, takže ano, byla to chyba Hama, ale Max neudělal ani ň aby tomu incidentu zabránil a přitom místa tam měl strašně moc na vnějšku. A jak jsem říkal v Copse jeli mnohem víc vedle sebe než tady...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                No je to jednoduchý...kdyby tam Hamilton to místo nechal (dnes)...a Verstappen do něj najel z důvodů které uvádíš (a dost možná máš pravdu...ovšem bez telemetrie je to jen odhad)...nebylo by co řešit.

                Výsledek by asi byl stejný...ale viník by byl jednoznačný...a já bych byl na straně kritiků Verstappena.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  147.228.209.XXX
                  Tím si ale vlastně řekl, že tam Max vletěl neúměrně. Já neříkám, že to jak to dopadlo je to 100% na něm, ale je to na něm z té větší části. Tohle bylo prostě buď mi uhne a já to zkusím nějak vybrat, nebo neuhne a končíme, ale to není závodění... Pokud se teda nejezdí destruction derby

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    Hele zjevně ti pasují jen jedna fakta...pořád omíláš to co je ve prospěch Hamiltona...ale z druhý strany to nechceš vidět.

                    Já nechci Verstappena bránit...ostatně přesně tohle jsem čekal když se to stalo...že fanoušci Hamiltona budou naprosto neobjektivní a vše hodí na Verstappena.

                    Píšeš že Verstappen si řekl buď uhne a nebo ne...ale ono to taky může být...buď mi nechá místo a nebo ne...záleží na úhlu pohledu.

                    Přitom vlastně to byla dost smůla...nebýt toho velkého nadskočení Redbullu...velmi pravděpodobně do sebe drcli...ale asi by jeli dál.

                    Je to škoda...podle mě by stejně jeli až za Riccim a bojovali o druhé místo.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Limbi

                      Limbi

                      147.228.209.XXX
                      Já ale nejsem fanda Hamiltona. Já dnes slavil, protože jsem jedině fanda McLarenu. Stará škola co fandí stáji ne jezdcům... Ale tohle bylo zjevný. Jako jezdec máš primárně odpovídat za svůj vůz, že ho máš ideálně pod kontrolou a to Max nezvládl. To z něj činní hlavního vinníka. To že mohl Ham minimalizovat škodu kdyby uhnul a brzdil je sice pravda, ale tím by zase hasil jen to, že Max neměl auto pod kontrolou. Omílám to dokola, protože je to fakt a nehledám omluvu pro svého oblíbence, který v tomhle případě neexistuje. Navíc to co jsi napsal. "Verstappen si řekl buď uhne a nebo ne" a "buď mi nechá místo a nebo ne" je založeno na stejném předpokladu, že dojde k incidentu a Max předává odpovědnost tím co udělal na Hama. On sám neměl v ruce možnost tu zatáčku projet bez crashe pokud by nebrzdil v první fázi což se rozhodl neudělat.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • juras

                        juras

                        88.103.92.XXX
                        Já zas nejsem fanoušek Verstappena...v minulosti jsem ho kritizoval za ty pras-rny co dělal.

                        S tím máš asi pravdu...to skutečně tak mohl Verstappen udělat (říct si že pokud mu Hamilton nenechá místo...tak taky neuhne).

                        Ale nic z toho nemění na faktu že Hamilton to místo nenechal...

                        To jestli mohl nebo nemohl projet bez crashe je jen čistě Tvůj osobní názor...nic víc.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • margee

        margee

        109.183.182.XXX
        Pro mě je to stejné. I v diskuzi jsem tehdy vyjádřil názor, že Max riskuje a úmyslně řídí tak, aby když už, tak když kolize pro mne, musím vyřadit i soupeře, tedy Lewise. V GP GB ho štvalo, ne že skončil, s tím on počítá, ale že skončil sám a Lewis jel dál. Jsem zvědavý, co k tomu oba řeknou, ale překvapilo by mne, kdyby kluk bez sebereflexe řekl sorry.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Takže na Silverstonu najel Hamilton na vnitřku na obrubník...vlivem toho narazil do Verstappena?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Jenže Lewis měl lepší stopu a byl vpředu, on ani Maxe nemohl vidět. Max moc dobře věděl, že pokud Hama pustí, už ho neuvidí a to by byly mínus body.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.209.XXX
        Popsal si to přesně, ale jak jsem psal. Vždycky je tam nějaká míra i druhýho auta. Je to třeba 70/30. Vlastně je to jiná zatáčka ale podobná situace jako v Anglii.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Lepší stopu? A to jako pak nemusí nechat soupeři místo?

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama