Nová jednotka je výkonnější oproti motoru 3,2 l - v točivém momentu o 11 procent (350 Nm) a ve výkonu o 21 procent (272 koní), přitom vykazuje příznivější spotřebu paliva. Sedan spotřebuje o 0,2 litru a kombi s novým motorem o 0,7 litru na 100 km méně než objemově nižší verze E 320.
Pro nový Mercedes E 350 bude ve standardu dodávána sedmistupňová automatická převodovka 7G-TRONIC. Pomocí ní akceleruje Mercedes z 0 na 100 km/h za 6,9 (kombi 7,1) sekundy, což je u sedanu o 0,8 sekundy a u kombi o 1,4 s rychleji než srovnávaná verze E 320. Maximální rychlost je pak tradičně elektronicky omezena na 250 km/h.
Foto: DaimlerChrysler
Nový šestiválec 3,5 l pro Mercedes E
Pod kapotou Mercedesu řady E se v závěru roku objeví nový šestiválcový zážehový motor o objemu 3,5 litru, který bude alternativou k současnému šestiválci E 320.
Další zprávy
-
V Evropě prudce stoupá počet případů spalniček. Nemoc ohrožuje miliony dětí
-
Zvrat v případu atentátu na Fica: Atentátník je na psychiatrii
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?