Sraz ICCCR 2004 proběhne ve dnech 13. – 15. srpna 2004 ve známém alpském středisku Interlaken.
Pořadatelé ze švýcarského Citroën klubu ale očekávají až na pět tisíc účastníků, resp. vozů, k tomu ale kolem dalších 40 000 návštěvníků a milovníků vozů značky Citroën. Setkání proběhne na vojenském letišti v Interlakenu, kde bude dost prostoru pro výstavy, historické expozice, množství restaurací a dětských hřišť. Na seznamu přihlášených nechybí ani zástupci klubů z České republiky. Nejhojněji je samozřejmě zastoupena Evropa, nicméně do Alp mají dorazit například i Citroënáři z Austrálie, Nového Zélandu, Kanady, Ghany či Nigérie.
Celosvětové srazy se pořádají od roku 1973, zatím jich proběhlo 12 a konaly se vesměs v Evropě nebo USA. Letošní ročník bude ve znamení sedmdesátiletého výročí slavného modelu Traction Avant a retrospektivní přehlídky Bertoneho.
Švýcarský klub připravil hned několik modelů Traction. Především model Avant 7A z roku 1934, který byl ve stejném roce vystaven na autosalonu v Paříži. Fajnšmekři se mohou těšit i na dva kabriolety, které jsou jen o málo mladší. Další lahůdkou bude prototyp modelu 2CV z roku 1939, či prototyp Traction 15-6/H s hydraulickým systémem z roku 1954.
Mezi nejnovější přírůstky do rodiny Citroën se pak zařadí model C4, který měl svou premiéru letos v březnu na autosalonu v Ženevě.
Citroën ČR
Světový sraz Citroënářů
Už na dvě tisícovky přihlášených pro letošní celosvětový sraz příznivců vozů Citroën a členů značkových klubů registrují pořadatelé ze Švýcarska.
Další zprávy
-
Martin Dejdar: První slova o smrti zakladatele Ypsilonky Jana Schmida (†87)
-
Štefan Margita plánuje KONEC! Nechce, aby se říkalo, že...
-
Tragická nehoda v Pardubicích! Srazil se rychlík RegioJet směřující do Košic s nákladním vlakem. Jsou čtyři mrtví
-
Letní počasí dlouho nevydrží. Příští týden se ochladí
-
Mladí zpěváci mají dnes těžší podmínky, přiznala Vondráčková. Jaké začátky měla on?
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!