DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 28.08.2019 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:37
omyl, Verstappen by byl 2 kdyby ho Vettel… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:36
No já si myslím, že by Mercedes double v… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 01.08.2019 09:18
A přitom McLaren za to vůbec nemohl. Je zajímavé,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Ale já se držím tématu. Když mají super šasi a špatný motor, proč nevyhráli v Monaku a vyhráli v Rakousku? S Renaultem to bývalo naopak. 03
        Proč to jelo Renaultu až na vodě, kde vkon skoro nepotřebuješ naopak RB zrychlil, když začalo být sucho? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          11
          [odkaz na stránku]

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            Já bych řekl, že v Rakousku i Německu vyhráli, protože se Mercedes i Ferrari trápilo 18

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasně. A v druhém nejnáročnějším okruhu na motor (Silverstone) stačili Mercedesu a byli rychlejší než Ferrari protože....
              Co tam měl Mercedes za probém? A jaký Ferrari?
              Samozřejmě. Když vyhraje RB muselo to být díky nějakému problému. Sice je regulérně porazili v Rakousku a za sucha byli rychlejší i v Německu, ale bez Renaultu to musí být náhoda. 12

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.242.XXX
                Miku, kde stačili na Mercedes? Že dojeli mimo bednu? A Mercedes měl v klidu double? Nebo i ten fakt, že Monza a SPA jsou motorove náročnější tratě 04 když byli tak extra rychlí proč Verstappen nepředjel Bottase? Proč zase ze sebe děláš debila 18

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ale ale? Ty jsi najednou zapomněl na sestřelení Vettelem? Natrvalo, nebo jen do doby, než budeš chtít zase hejtovat Vettela? 12 12 12
                  To jsi myslel tou poslední větou? 12 12 12

                  Jestli je to druhá nebo třetí nejmotorovější trať, si klidně vyřiď s redakcí. Ono je to stejně buřt. Poslední 3 tratě nejsou žádná Monaka nebo Maďarska. A přesto byli na špici. Chápu, že tě to s..e, když měli podle tebe jezdit ve středu pole. Ale co teď už... 12

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No jo no. Chápu, těžko na to najít rozumný argument. 03

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            18 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    60 koní meziroční nárůst, wow, to se Renaultu fakt povedlo 01 Jinak se z toho dá taky vyčíst že rozdíl mezi kvalifikačním a závodním výkonem je u Renaultu nějakých 40-50 koní.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak to už je známo delší dobu. Nic nového. Jen ta spolehlivost ještě kulhá. To je potřeba přiznat.
      Letos odhaduji, že už žádný upgrade motoru u Renaultu nebude. Na druhou stranu, už hodně dlouho pracují na jednotce pro přiští rok a dle vyjádření Prosta, bude zase "velký" posun.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      mám obavu, že i kdyby měli na papíře 2000 jednorožců, tak to v závodech poznat stejně nebude jako to není poznat ani teď

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Chce to lepší auto no, McLaren i Renault mají před sebou hodně práce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Ta citace na konci článku to všechno krásně vystihuje.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Na druhou stranu je potřeba říci, že motor je jen jedna součást balíčku, která ovlivňuje rychlost na kolo. Jako ne že by jsi to nevěděl.

      RB na tom je myslím velice slušně, mám na mysli balíček. Motor, monopost, jezdec a využítí pneumatik.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama