DISKUZE K ČLÁNKU Co se mění v oblasti spalování oleje? FIA si letos posvítí i na teploty v motoru

Minulý rok se hodně hovořilo o nekalých praktikách výrobců motorů, kteří na sebe navzájem ukazovali prstem a obviňovali se ze spalování oleje za účelem zvyšování výkonu. I když Mezinárodní automobilová federace (FIA) pravidla zpřísňovala, podezření moc neubývalo. Proto před sezónou 2018 sáhla k větším změnám.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co se mění v oblasti spalování oleje? FIA si letos posvítí i na teploty v motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 14.02.2018 18:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

fujtajblik

fujtajblik

83.240.52.XXX
Zbytečně složité. Ať prostě zakážou olej úplně, a je to. Navíc mě to vede k závěru, že se od roku 2020 dvoutaktů zase nedočkáme :-D .

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak já bych si tipnul že časy dolů nepůjdou. Beru monopost jako celek. Jediné co to může "zhatit" jsou pneumatiky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
El_Senor:
Těžko odhadovat. Já jsem hlavně zvědavý jestli se na některém týmu omezení olejíčku a zda týmy udělají velké změny v rozvorech kol. Mergl ho prý zachová.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Ferdo, souhlas. Nejake zpomaleni tam bude, ale zase vyvoj motoru a sasi pokroci, takze verim, ze auta zrychli. Mercedes vypada, ze na motoru moc setrit kvuli spolehlivosti nemusi a vykon jim pujde slusne nahoru. To same sasi. Verim ze tam pokrok bude

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
El_Senor 15:49 13.02.2018
Teoreticky by vozy zpomalit opravdu mohly.
Vyšší váha, průvan v tangáčích, absence olejíčku a šetření komponent kvůlu životnosti si o to přímo říkají.
Na druhou stranu pokrok nezastavíš a měkčí gumy taky nějakou setinku přidají.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Nemyslim si, ze by byl problem ve spolehlivosti. Kazdy bude moci vse naladit jak je nutne dle parvidel. O zmenach se mluvilo uz dlouho loni. Uvidime v testech, ale pocitam, ze casy na kolo pujdou dolu oproti lonsku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
> Pikaso: Věděly o ní už loni, podle mě dostatečně dlouho předem. Je to součástí pravidel vydaných pro letošní sezónu už nějakou dobu, jen se o tom možná moc nepsalo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
No tak tohle se mi zdá naprosto zbytečné a nesmyslné. F1 má být o soutěži a ne restrikcích. Navíc například s tím chlazení se lehce může stát, že životnost turba půjde rázem dost dolu a při snížení počtu dílů na sezonu je to dost razantní zásah do spolehlivosti. Aby se nestalo, že kvůli spolehlivosti budou letos omezovat výkon a v konečném důsledku jezdit o 2 s pomalejší kola. Tohle je to čeho se bojí, sterilizace F1.
-----
Navíc mám dotaz na redakci. Letos trochu nestíhám a tak prosím doplňující info. Od kdy o této změně věděli týmy ????

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nebyl bych takový optimista, pokud něco takového v motorech motoráři měli, měli to tam nepochybně všichni, jen né stejně účinné, takže se naopak může stát že rozdíly narostou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
No, jak je videt, dela se vse proto, aby se pomery sil vyrovnali. Nejde ani to o spotrebu oleje, jako o rizene prepousteni ventilem. Teploty vzduchu rovnez omezi rozdily. Kdyby se neco takoveho nepraktikovalo, asi by FIA nezasahovala. Uvidime jak se to skutecne promitne na vykony motoru.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama