DISKUZE K ČLÁNKU Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

V technickém článku se s pomocí technického ředitele Williamsu Pata Symondse podíváme na to, co dělá aerodynamiku závodních monopostů Formule 1 tak složitou i krásnou zároveň. Jak inženýři využívají víry, matice kol a jak eliminují úplavy? Co pomáhá zvyšovat celkovou efektivitu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.12.2016 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2016 23:55
Bezva článek 01 Samotného mě už několikrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Easy

Easy

82.144.151.XXX
Příští rok se tam chystám na desátý závod a zatím jsem nervózní z toho, že ani okruh ještě nezačal prodávat lístky... Tak doufám, že jsou to zatím jenom "fámy". Psalo se o tom tady?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
V Monze nějaké úpravy plánovali, to vše jsou ale zatím jen návrhy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
OT pro Petra: Co je pravdy na tom, že trať v Monze bude pro příští sezónu upravena (odstranění první šikany a její varianta v Curva Grande)? Info na následujícím odkaze:
[odkaz na stránku]
Díky!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Díky Tome (i za upozornění na chybky).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
Bezva článek 01
Samotného mě už několikrát napadlo, ze největší problém F1 je jízda blízko auta před sebou. Kdyby někdo vymyslel, jak v rámci pravidel co nejvíce anulovat úplav, bylo by vše jednodušší.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu