DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari žádá uvolnění vývoje motorů. "Kdo má 10 mil. Eur navíc zaplatit?" ptá se Mercedes
Ferrari se snaží dosáhnout mírné úlevy v pravidlech, která omezují vývoj pohonných jednotek. S tím by souvisely vyšší náklady, letos dominantní Mercedes se proto ptá, kdo by měl tyto výdaje navíc zaplatit - výrobce či zákazník?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari žádá uvolnění vývoje motorů. "Kdo má 10 mil. Eur navíc zaplatit?" ptá se Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
00:42 24.09.2014 90.179.75.XXXK čemu volný vývoj motorů, když se nemůže během sezony testovat? A jak by se počítali určené motory na sezonu a převodovky? Takže by muselo být povolené tetování a povolen neomezený počet motorů na sezonu, což je nereálné, hlavně pro zákaznické týmy. -
anonym
18:32 23.09.2014 178.23.219.XXXTo jsou ptákoviny.
Oni ty motory asi nevyvíjí celou sezonu už nyní ??
A čím méně bude v budoucnu žetonů, tím dražší bude každý koník navíc....
Zmrazení vývoje motorů byla chyba už u předchozích motorů a snovou technologiíí je to úplné zvěrstvo. -
vojtano
17:21 23.09.2014 217.117.216.XXXV zásadě nové motory nechtělo Ferrari, ale automobilky chrlící nízkoobjemové motory do svých sériových vozů (Ferrari s motorem 1,6l je pro mě nepředstavitelné, přesto asi jednou pod novým vedením Fiatu bude jezdit). No a nevyšlo to tak dobře jako v 81., resp. 82. roce, kdy se pořád mohlo vyvíjet vostošest... Musí být pro maranelské velmi frustrující vědět, že s tím už nic moc dle pravidel nenadělají!-
-
-
rock
10:41 24.09.2014 37.188.139.XXXV12 ve staré 166 (úplně první sériové Ferrari) a V6 v prvním Dinu.
... a ano, F40 jsem měl na mysli. To s touhle konkrétní debatou přímo nesouvísí, jenom jsem si vzpomněl na jednu starší, kde padl názor, že Ferrari s turbem je absurdní spojení...
-
-
-
-
-
Milan B.
18:05 25.09.2014 88.80.244.XXXTo je klasická a stále moderná koncepcia pre šport. V aute sa nechá len to najnevyhnutnejšie a ostatné sa prispôsobí maximálnemu športovému výkonu. Preto majú hocijaké formule aj s obyčajným sériovým motorom neporovnateľne lepšie výkony, ako sériové autá. Na tom sa od začiatku motoristického športu nič nezmenilo.
-
-
-
-
Myron
17:47 23.09.2014 95.173.207.XXXS tím se nedá než souhlasit. Pokud je vůbec možné z F1 něco přenést do sériové výroby, pak se to týká především pohonného ústrojí a jeho příslušenství. Nedokážu si prostě představit osobní vozy s aerodynamickými vychytávkami přenesenými z monopostů.
-
-
-
anonym
16:30 23.09.2014 178.255.168.XXX"Současný motory jsou moc drahý, musíme udělat nový abysme ušetřili"
Zdroj? I malé dítě si dokáže spočítat, že vývoj nového, technicky vyspělého agregátu bude dražší než zmražený vývoj ověřené koncepce. V souvislosti s atmosférickými V8 nejčastěji znělo "zastaralé", ale pokud vím, nikdy ne "drahé". Navíc nové motory nechtěli "pohlaváři všech stájí", ale automobilky.
-
-
Face
15:29 23.09.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
anonym
15:17 23.09.2014 79.110.38.XXXsoučasnou situaci vyřeší jednotné motory, protože nevěřím, že všichni tři výrobci dokážou vyrobit stejně výkonné motory, rekuperační systémy i celé řízení softem. vždy bude někdo v určité oblasti silnější či slabší než ostatní a vždy uslyšíme podobné nářky a snahy.
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek