DISKUZE K ČLÁNKU Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší
Společnost Renault Sport F1 přinesla několik zajímavých faktů týkajících se letošních pohonných jednotek. Na čem zakládá své tvrzení, že jsou letošní vozy o 2 sekundy na kolo rychlejší v roce 2013?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
13:09 19.09.2014 77.240.96.XXXhybridy Řekl bych, že plivání na současný stav pohonných jednotek v F1 je naprosto zbytečné a hloupé, protože je předčasné. Odpůrci současné F1 také na začátku sezóny jenom chrlili žluč a síru ze svých nevymáchaných tlam. Stěžovali si na vše. Na zvuk, na rychlost, na spolehlivost, na vzhled... A už v polovině sezóny je znát obrovský pokrok. Za tři roky budou argumenty odpůrců postrádat smysl, protože budou překonané.
Jsme na začátku další etapy F1, tak proč nedat vývojářům trochu času, aby ukázali, čeho jsou schopni? Vyrobit auto na dálkové ovládání, které jezdí 500 km/h jako po kolejích a které řídí naprogramovaný autopilot, je pro mnohé konstruktéry TOP týmů možná lehčí, než dát nynějším pilotům do ruky vůz, schopný konkurovat letošním Mercedesům v prostředí nynějších pravidel.
Nenadávejme a těšme se z přibývajícího množství koukatelných závodů.-
-
odin
15:47 19.09.2014 77.240.96.XXXTak, já mám taky výhrady. A ne jen ke zvuku. Ale přeci nemohu chtít, aby vše bylo okamžitě dokonalé.
Na jednu stranu chápu kritiky. Protože každý srovnává se stavem F1, který byl v období +- jeho puberty. Na druhou stranu nelze "vyhovět" všem najednou.
Mě také fascinovaly vozy F1, které na satrém Nürburgringu skákaly a zatáčky projížděly smykem. Jejich zvuk jsem si také dlouho fixoval v paměti a pozdější kvílení a pištění jsem nesnášel. Ale časem jsem si zvykl a přišet i tomuto období F1 na chuť.
Musíme se holt smířit s tím, že nastala změna. Do značné míry změna vynucená a možná i zbytečná. Na to ať si udělá každý svůj názor. Pokud ale tato změna přinese více "závodění", více soubojů taktických, strategických i řidičských, jsem všemi deseti pro. A nad nedostatky ochotně přivřu oko.-
Libor
00:34 23.09.2014 89.190.61.XXXMně zase neseděly zvukově starý auta f1, nízký otáčky a prodlevy v řazení(třeba Cosworth DFV okolo 10000/min.), připomíná mně to nižší série. Optimální podle mně byl V10 2004, 2005.
Hlavně ty otáčky dřív šli nahoru postupně, tak se na to dalo zvyknout, takový V8 3,5 z roku 94, kterej točil okolo 15000 taky nebyl vůbec špatnej.
-
-
-
rock
15:56 19.09.2014 37.188.229.XXXMám-li mluvit za sebe, tak v zásadě nic nemám proti novým pohonným jednotkám a pokroku vůbec.
Mám hodně proti tomu, když mne Renault má za blbce a snaží se mi podsunout takhle trapně zmanipulovaná čísla. To je jak o té víře ve statistiku, kterou si sám sfalšuji. Ať řeknou "hele, už po půl roce už to začíná být zajímavý, má to potenciál a do roka a do dne to bude dál, než předchozí x let piplaná evoluce" a já budu v pohodě. Ale to, co vyplodili v tomhle článku - sorry, ale Renault u mne klesl o hodně stupínků dolů.
-
-
anonym
12:22 18.09.2014 193.228.234.XXXHuhukoktejl Mně se současná formule celkem líbí, líbí se mi ERS, DRS a tyhle věci ....
Výhrady mám:
1. nos - ale snad se to příští sezoný podaří vyladit
2. omezení paliva - podle mne by na to měli tlačit na maximum po celý závod a ne spořit
3. zvuk - i když popravdě, zvyknul jsem si na něj a dá se říct, že se mi i líbí, ale má to velké ale.. byl jsem letos na dvou VC a dokud jezdí F1 tak to zní dobře, jak ale vyjede stará F1 nebo vozy GP2, objeví se nostalgické vzpomínky na ten pravý ZVUK
4. přerozdělování financí, kdy jsou slabší týmy diskriminované a už jen z této logiky věci se nemohou na ty nejlepší dotáhnout -
SebVonVett
12:18 18.09.2014 79.127.137.XXXKoukám, většině příspěvkům se efektivně sterilní grglání líbí. Pak může být p.Todt spokojen. Jestli je dvojrypáček Lotusu, mravenečník Ferka a pinďour Force Indie pokrok, tak se musím smát. Lonský "neefektivní" auta byla o 20km pomalejší a přece letošním "moderním" naloží půl vteřiny na kolo (v Monze). Každý se ohání s maximálkou 362km a kde jsou antigravitační průjezdy v tech.pasážích. V p****i....-
-
SebVonVett
18:58 18.09.2014 79.127.137.XXXNevím že by v r.2003, kdy bylo přítlaku až až, jezdily antiGé supermani. Montoya, Schumi, Alonzo spolu s ostatními to vydrželi....-
-
-
-
SebVonVett
11:37 19.09.2014 79.127.137.XXXPřesně jsem věděl, že pan rýpal "anonym" se na slovo kulaté chytne a taky chytl. :) Jinak přiznávám že jsem se s r.2003 seknul o sezonu. Libor to napsal na výbornou s hvězdičkou. Nicméně jsem hodnotil letošní formuli ohledně přetížení a géček právě se sezonou 2004 (oprava), kdy museli piloti snášet daleko větší fyzikální nároky než nyní a taky to vydrželi. Teď mě napadá, že v r.1981-82 to muselo být ještě extremější, když byly wingcary na vrcholu. Místo toho letos sledujeme spotřebu paliva, stav rekuperací, dobíjení akumulátorů a pod. Na tohle grglání si nezvyknu, sorry (můj problém). Ještě že mi to Renault tímto článkem vysvětlil, hned jsem "klidnější"...-
XR
11:55 19.09.2014 109.81.245.XXXJsi stejně anonymní jako já. Nikoho jsi nenachytal, pouze jsi ukázal, jaký jsi "odborník." Takovou hloupost můžeme tolerovat u dítěte mateřské školy. Ono to vypadá, jako legrační otázka, ale pneumatiky samozřejmě nejsou kulaté. Až budš mít chvilku, tak se mkrni na své auto: dole jsou zploštělé - a právě tato deformace v místě styku pneumatiky s vozovkou je pro její výkonnost fundamentální. Nejenže ovlivňuje množství gumy na zemi, ale má také podstatný vliv na proudění vzduchu, obzvlášť v zadní části monopostu.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek