DISKUZE K ČLÁNKU Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva
Proč se v F1 stanovilo omezení pro množství paliva na závod i na jeho okamžitý průtok? Jak fungují a jak přesné průtokoměry, jejichž vylepšenou verzi týmy obdrželi před závodem v Silverstone? A jak týmy řídí spotřebu paliva v průběhu velkých cen? Odpovídá technický ředitel Williamsu Pat Symonds.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 12 lidí)
04.08.2014 12:16
Dakujem za doplenie hned sa mi to nezdalo!
… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000485
22:34 04.08.2014 213.192.19.XXXInžinieri musia byť veľký borci pred sezónou sa všetci báli že nevydržia do konca GP a ešte sa to nestalo ani nestane a niektorý už ani nepotrebujú 100 kg. Oni asi vedia niečo viac ako my -
Kubyk002
18:34 04.08.2014 85.207.90.XXXCož mi tak připomíná což mi tak připomíná, kde jsou problémy Red Bullu a dalších týmů s motorem Renault po tom co jim zakázali vrtat do palivoměru? Trošku mi přišlo vyloučení Ricciho nespravedlivé (v Aus), ale jak je vidět, tak se Red Bull, potažmo Renault snažili jen oje....t... -
-
Kapor
09:49 04.08.2014 80.87.214.XXXInak pekný článok,.. ...až na to, že sa Pat mýli, lebo množstvo paliva nepodmieňuje výkon a krútiaci moment (čo dopĺňam)turbomotora, ale účinosť s akou pracuje 1,6 V6 Turbo, ako totiž vie on palivo žužitkovať na mechanickú prácu, ktorá záleží od pomyselnej plochy Carnotovho obehu, lebo ten je grafickým ideálnym znázornrním a o tom to je. Ak dokážu urobiť motorári F1, turbomotor s účinnosľou 70 %, ako chlapci zo Senca, dalšie hybridné systémy výkon a krútiaci moment navýšia a tom to je Pat. Mal by si tam prísť na školenie. -
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek