DISKUZE K ČLÁNKU Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva

Proč se v F1 stanovilo omezení pro množství paliva na závod i na jeho okamžitý průtok? Jak fungují a jak přesné průtokoměry, jejichž vylepšenou verzi týmy obdrželi před závodem v Silverstone? A jak týmy řídí spotřebu paliva v průběhu velkých cen? Odpovídá technický ředitel Williamsu Pat Symonds.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 07.08.2014 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 12 lidí) 04.08.2014 12:16
Dakujem za doplenie hned sa mi to nezdalo! … »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 05.08.2014 07:27
11 problémy byly uměle vytvořené, za účelem… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 04.08.2014 18:36
máš pravdu, předloni jsme tam také byli a bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000485

    uzivatel000485

    213.192.19.XXX
    Inžinieri musia byť veľký borci pred sezónou sa všetci báli že nevydržia do konca GP a ešte sa to nestalo ani nestane a niektorý už ani nepotrebujú 100 kg. Oni asi vedia niečo viac ako my

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Což mi tak připomíná což mi tak připomíná, kde jsou problémy Red Bullu a dalších týmů s motorem Renault po tom co jim zakázali vrtat do palivoměru? Trošku mi přišlo vyloučení Ricciho nespravedlivé (v Aus), ale jak je vidět, tak se Red Bull, potažmo Renault snažili jen oje....t...

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      11 problémy byly uměle vytvořené, za účelem získání výhody nad soupeři. Typický RedBullácký způsob soutěže.
      A také jejich problémy ustaly okamžitě po vynesení rozsudku. Najednou jim vše fungovalo, když to přestali sabotovat.18 18 18

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    100 kg paliva Nevím, proč by tankovali palivo nad 100 kg, když většinou ani těch 100 kg nevyjedou.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      no právě, kdyby nebyla omezena momentální spotřeba, byl by motor schopen schroustat i mnohem více, než těch 100 kg. on by to spotřeboval asi i tak, ale to by asi dost klesla jeho životnost.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Inak pekný článok,.. ...až na to, že sa Pat mýli, lebo množstvo paliva nepodmieňuje výkon a krútiaci moment (čo dopĺňam)turbomotora, ale účinosť s akou pracuje 1,6 V6 Turbo, ako totiž vie on palivo žužitkovať na mechanickú prácu, ktorá záleží od pomyselnej plochy Carnotovho obehu, lebo ten je grafickým ideálnym znázornrním a o tom to je. Ak dokážu urobiť motorári F1, turbomotor s účinnosľou 70 %, ako chlapci zo Senca, dalšie hybridné systémy výkon a krútiaci moment navýšia a tom to je Pat. 01 Mal by si tam prísť na školenie. 11 18

    + 9 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama