DISKUZE K ČLÁNKU Proč a jak týmy snižují váhu vozů? Dopad na výkonnost, výška těžiště a závaží

Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing popisuje, jak důležité je snižování hmotnosti v současné Formuli 1. Jaký dopad na časy na kolo mají kilogramy navíc, díky čemu se dá váha ušetřit a z jakého materiálu je závaží určené pro monoposty?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč a jak týmy snižují váhu vozů? Dopad na výkonnost, výška těžiště a závaží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 12.02.2014 17:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001084 (Hlasovalo 19 lidí) 11.02.2014 11:40
Dekuju Patu Symondsovi a f1news za clanek. … »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 17 lidí) 11.02.2014 10:56
Já tyto články taky miluju. Pat Symonds je… »
» uzivatel001437 (Hlasovalo 11 lidí) 11.02.2014 16:17
.. Vážně super čtení. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • virtual

    virtual

    91.197.117.XXX
    Dobrá práce! Opravdu zajímavý rozhovor! 01

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001084

    uzivatel001084

    84.42.248.XXX
    Dekuju Patu Symondsovi a f1news za clanek. Obycejny smrtelnik nemuze neco takoveho o F1 vedet. My koukame na zavody F1 a jedine, co vidime z vozu, je exterier a helmu jezdce. Tim chci rict, ze jsme radi za kazdou jinou informaci, ktera pochazi z tajne rise formule 1. Takova informace nas vice vtahne do sveta mechaniky a dynamiky F1 a mozna nam vice chapat fungovani vozu F1

    PS. dostal me ten Uran a ty tenke kabely... to mi proste spadla celist 04

    + 19 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    rozložení hmotnosti Takže pánové piloti hubnout 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Super článek 01 Díky.

    Tím ochuzeným uranem mě úplně odrovnal. A taky, že snížení těžiště o 10mm udělá desetinu na kolo, se mě zdá až neuvěřitelné. Lepší rozhovor jsem už dlouho nečetl.

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Já tyto články taky miluju. Pat Symonds je jeden z hodně mála zasvěcených, který pustí nějaké informace ven, takže za to 01

      + 17 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      To mě to naopak přišlo jako příliš malý rozdíl. Když si představím vůz s o metr vyšším těžištěm, což odpovídá nějakému SUV a je jen o 10 sekund na kolo pomalejší ? :D

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, hmotnosť vozu je dôležitá ešte viac,... ...ako predtým, lebo každý spotrebovaný gram navyše, pri obmedzenej spotrebe na závod a regulovanom prietoku paliva, je zvýhodnenie súpera a klinec do rakvy vlastného tímu, ak niečo na voze zanedbajú, preto s Patom, veľký súhlas, aj ťažisko čím nižšie, tým lepšie.11

    + 7 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama