DISKUZE K ČLÁNKU Jak perfektně odstartovat s vozem F1

Bývalý hlavní inženýr Williamsu Mark Gillan popisuje, co vše je zapotřebí pro to, aby pilot perfektně odstartoval do závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak perfektně odstartovat s vozem F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 26.05.2013 21:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 8 lidí) 22.05.2013 19:03
Taky myslím, že tam takové omezení není. Ale… »
» hixaxon (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2013 21:58
Díky, už jsem neměl sílu mu odpovídat. Dalším… »
» hixaxon (Hlasovali 3 lidé) 22.05.2013 19:29
Vychytávku můžeme jen tipovat, s perfektními… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Inkognito

                    78.157.167.XXX
                    Ukazatel zbylého KERSu je jenom animace, moc významu bych tomu nepřikládal.

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    188.120.195.XXX
                    Jde o ono mnou výše zmiňované omezení řazení:

                    "9.8.2 řazení je omezeno v následujících obdobích:
                    - Start závodu: jedna změna rychlostního stupně je povolena poté, co byl závod odstartován, a před tím, než vůz dosáhne 100 km/h, za předpokladu, že každý rychlostní stupeň vozu je schopen dosáhnout alespoň 100 km/h při 18 000 ot/min.
                    - Zastávka v boxech: není povolena změna rychlostního stupně po zastávce v boxech, dokud vůz nepřekročí o 10 km/h rychlostní limit boxové uličky při opouštění boxů."

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      Nie je to ale logické,... ...lebo rýchlostí máš 7-dem takže na by si mal radiť po zvýšení rýchlosti o 50 km/hoh. ak ideš z 0 na povedzme teoreticky na 320, nie 350, lebo niektoré sú kratšie a radiš nahor veľmi rýchlo ak si už v pohybe. Najhoršie je dobre vyštartovať a to som vám vysvetlil. 04

                      + 2 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    89.173.217.XXX
                    V peklade to znamena, ze kazdy prevodovy stupen musi byt schopny autu udelit pri otackach 18000 minimalne 100km/h. tym je osetrene to aby do 100 km/h neradili dvakrat. Res. Pouzili iba prvy prevodovy stupen.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • anonym

                213.226.252.XXX
                Jen tak mimo téma...díky tvým odkazům jsem si všimla, že Alonso vždycky dá na startu levou ruku kamsi "pod" volant,ale jiní piloti to nedělají (tady je to dobře vidět [odkaz na stránku] ). Nevíte někdo proč?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.173.217.XXX
          Nada mi nereagovat 04 . Zazihovy motor urcite nema maximum krutiaceho momentu pri 17800 otackach. Skor maximalny vykon. Z hladiska maximalneho (pozor nie pruzneho) zrychlenia je dolezitejsi maximalny vykon ako krutiaci moment. To je aj jeden z dovodov preco sa pouzovaju v motor sporte benzinove motory a nie dissolve motory - plochsia krivka a vyssi litrovy vykon. Dalsia vec, ak vezmes do uvahy prevodovy pomer na prvom rychlostnom stupni a krutiaci vykon, tak zistis, ze to je enormne mnozstvo, kore je naozaj problem preniest Na vozovku. Preto mozno aj tych 13000, mozno je to hranica ktoru je pilot schopny preniest na vozovku.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu