Špecifikácia Ferrari F248 F1

Jozef Smrtník, 25. února 2006, 16:07 Google+

Nové auto, s ktorým chce pokoriť Michael Schumacher ôsmi titul malo premiéru 24. januára v Maranelle. Napriek stráženým informáciám zverejnil tím jeho základné parametre.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Technické parametre:

Šasi - karbonové vlákna so sieťovou kompozitnou štruktúrou
Prevodovka - axiálna s limitovaným uzavretím diferenciálu, semiautomatické radenie
                   s elektronickou kontrolou
Počet prevodových stupňov - 7 + spiatočka
Brzdy - so vstupným vetraním - karbónové
Pruženie - nezávislé zasúvacie závesy s pružinami
Dĺžka - 4545 mm
Šírka - 1796 mm
Výška - 959 mm
Vzdialenosť náprav - 3050 mm
Predná stopa - 1470 mm
Zadná stopa - 1405 mm
Hmotnosť s vodou, olejom a jazdcom - 600 kg
Kolesá (predné aj zadné) - 13"

Motor:
Typ - 056
Počet valcov - 8
Materiál a usporiadanie - hliník, V90°
Počet ventilov - 32 s pneumatickým riadením
Celkový objem - 2398 cm3
Hmotnosť - 95 kg
Elektronika a zapalovanie  - Magneti Marelli
Palivo - Shell V-Power ULG 59
Olej - Shell SL-0932

Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Špecifikácia Ferrari F248 F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Coulthard, David

Interview s Davidem Coulthardem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud