Špecifikácia Ferrari F248 F1

Jozef Smrtník, 25. února 2006, 16:07 Google+

Nové auto, s ktorým chce pokoriť Michael Schumacher ôsmi titul malo premiéru 24. januára v Maranelle. Napriek stráženým informáciám zverejnil tím jeho základné parametre.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Technické parametre:

Šasi - karbonové vlákna so sieťovou kompozitnou štruktúrou
Prevodovka - axiálna s limitovaným uzavretím diferenciálu, semiautomatické radenie
                   s elektronickou kontrolou
Počet prevodových stupňov - 7 + spiatočka
Brzdy - so vstupným vetraním - karbónové
Pruženie - nezávislé zasúvacie závesy s pružinami
Dĺžka - 4545 mm
Šírka - 1796 mm
Výška - 959 mm
Vzdialenosť náprav - 3050 mm
Predná stopa - 1470 mm
Zadná stopa - 1405 mm
Hmotnosť s vodou, olejom a jazdcom - 600 kg
Kolesá (predné aj zadné) - 13"

Motor:
Typ - 056
Počet valcov - 8
Materiál a usporiadanie - hliník, V90°
Počet ventilov - 32 s pneumatickým riadením
Celkový objem - 2398 cm3
Hmotnosť - 95 kg
Elektronika a zapalovanie  - Magneti Marelli
Palivo - Shell V-Power ULG 59
Olej - Shell SL-0932

Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Špecifikácia Ferrari F248 F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Valtteri Bottas před Lewisem Hamiltonem

Bottas nejrychlejší, Verstappenovi scházelo jen 33 tisícin sekundy! O přerušení tréninku se postaral Kubica

Fernando Alonso během testů s Alpine A521

"Bídnou kvalifikaci si ve Španělsku a v Monaku už nemůžu dovolit." Alonso o tom, co konkrétně musí zlepšit

Carlos Sainz s Ferrari

Sainz už velká vylepšení nečeká. Jak je to s podlahou testovanou v Portugalsku?

Romain Grosjean se chystá na svou jízdu s Mercedesem F1

Návrat Francouzů: Grosjean se sveze s Mercedesem, Abiteboul se objevuje u Mecachrome

Max Verstappen gratuluje Lewisovi Hamilonovi k vítězství v závodě v Portugalsku

Max chybuje, to si proti Lewisovi nesmí dovolit, říká Rosberg

Modré vozy v akci: Fernando Alonso a Esteban Ocon těsně za sebou

Alpine v Portugalsku jako polité živou vodou. Alonso netuší, proč byli tak rychlí

Max Verstappen lituje, že v Bahrajnu svou pozici přenechal Lewisovi Hamiltonovi

"Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Nikita Mazepin přiznal svou vinu za problémy způsobené Pérezovi

Mazepin si sype popel na hlavu, Pérez přijal jeho omluvu

Max Verstappen na tiskové konferenci

"Trochu divné!" Přestřelku o nejrychlejší kolo vyhrál Bottas, komisaři Verstappenův čas smazali

Max Verstappen ve strhujícím závěru zajel nejrychlejší čas - ovšem pouze dočasu (ilustrační foto)

GP PORTUGALSKA: Závěrečná bitva o prémiový bod ve stínu Hamiltonova triumfu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Coulthard, David

Interview s Davidem Coulthardem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: Vyčerpaný, ale spokojený Hamilton a rozladěný Verstappen

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Zklamání u Red Bullu, úsměvy u Mercedesu

  3. Třetí trénink pro Verstappena. Schumacher před Vettelem

  4. Alpine v Portugalsku jako polité živou vodou. Alonso netuší, proč byli tak rychlí

  5. GRAFIKA: Startovní rošt v Portugalsku - Mercedesy z první řady na středně-tvrdých pneumatikách

  6. "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud