DISKUZE K ČLÁNKU "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," chválí Marko Red Bull i Renault. O kolik zrychlili?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se vrací k událostem z Baku a hodnotí letošní vývoj Red Bullu po osmi závodech. V nich podle něj zrychlili už o sekundu, pokrok pozoruje také na straně Renaultu, který jim dodává motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," chválí Marko Red Bull i Renault. O kolik zrychlili?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 05.07.2017 10:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2017 18:21
Jo, věnují spoustu času a peněz, aby jedno auto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          A nějaké můžeš jmenovat? Já tady nezaznamenal nikoho, pro koho by byl Marko guru a kdo by tu tvrdil, že nikdy nelhal nebo neplácal nesmysly. Asi mi opět něco uniklo. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Například ty. Ještě před šesti lety jsi nechtěl uznat jediný nesmysl, který Marko plácl. A vždy jsi mi oponoval, že věříš lidem z prosředí F1 a ne nějakým diskutérům.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Zase lžeš. 02 Viz diskuse o TR RB. Už v té době jsem ji přiznával, jen jsem ji odmítal vidět ve všem jako ty.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Nepřiznával jsi nic.Naopak.
                Jediný "ústupek", který jsi napsal při popírání TR u RBR, bylo, že ...se ti nelíbilo, když Vettel dostal Webberovo křídlo..." a to jenom proto, že se ti taková prasárna těžko obhajovala. Naštěstí pro tebe, Webber tehdá vyhrál i se starým křídlem, a tak jsi se chytil tohoto faktu a opreuješ s tím, že mu to neublížilo, tudíž TR opět nebyla. Ještě s Nasirem jsme ti uváděli spousty indicií a příkladů, které jsi bagatelizoval a popíral. Tak laskavě nekecej nesmysly.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  To křídlo byla TR. Navzdory prohlášení Marka, jsem to přiznával. Tedy jsem s ním tehdy nesouhlasil. To znamená, že lžeš.
                  To, že ta TR tehdy nijak MW neublížila na tom nic nemění a ano, byl to pro mne argument, že v roce 2010 nebyl Mark reálně TR poškozen. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak to mi ukaž kde jsi to tehdá přiznával? Já si pamatuji jen tvoji větu, "že se ti to nelíbilo (poskytnutí Webberova křídla Vettelovi)."
                    A následně jsi napsal, že raději věříš Markovi a lidem z prostředí F1, než diskutujícím.
                    Tudíž pro mne jasná definice tvého postoje.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Ten postoj jsem zastával mnohokrát v našich diskusích. Jestli to tak není, dokaž ty mně. Je to tedy jasný příklad toho, že jsem, cituji: "jsi nechtěl uznat jediný nesmysl".
                      A ano, pořád věřím víc lidem z F1, než zdejším diskutérům a tobě zvlášť. Pro mne logický postoj věřit více lidem, kteří se v tom pohybují a mají tedy o tom mnohem větší znalosti, než nepodloženým konspiračním teoriím. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        A dokážeš uznat, že lidé s většími znalostmi záměrně neříkají pravdu, tedy lžou? Pokud ano, proč jsi mne napadal, když jsem o lidech z RBR tvrdil, že lžou?
                        Já totiž za lež považuji nepravdivé tvrzení od fundovaného člověka. Nikdy bych si netroufl napsat o komkoliv z diskutérů, vyjadřujících se k problémům v F1, že lže. Pokud jeho tvrzení není pravda, tak se podle mne jenom zmýlil. Právě proto, že neměl dost relevantních informací. Ale lidé, kteří tyto informace mají, a přesto je interpretují nepravdivě, jsou u mne lháři.
                        To jen, až se ,zase budeš pohoršovat nad mými postoji vůči lidem, jako je právě Marko.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Ale ano, oni občas lžou. Proto jim nevěřím vše (třeba jak to, že měli SV a MW stejné podmínky). Zvlášť lidé jako Marko nebo Horner jsou doslova placení, aby jednali v zájmu týmu. A to včetně toho, že občas něco přibarví, nebo vynechají, aby jejich tým vypadal líp. Co tobě nedochází je fakt, že to dělají všichni šéfové týmů. Nejen u RB a nejen u Ferrari, když k nim přijde Vettel.
                          O čem se bavím já, jsou vyjádření nezávislých lidí z F1. Pokud se vyjádří o Monaku spousta lidí z paddocku, že to byl logický krok, přímá konkurence se vyjádří, že to byl logický krok, časy na kolo ukazují, že to byl logický krok, pak je důvod si myslet, že to byl logický krok. A názor mi nezmění to, že Odin s Icewomen za tím vidí podvod. A úplně stejné to bylo o Abu Dhabi 2010, Malajsii 2013 atd.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            46.135.8.XXX
                            Co mi tady zase podsouváš? V Monaku jsem neviděl podvod. Viděl jsem v tom TR. Jenom tvrdím, že u Ferrari jedou na Vettela. Což ty mezi řádky také přiznáváš, ale jakmile to napíšu přímo, okamžitě máš potřebu mi to vyvracet. A jasně, že to bylo z hlediska týmu logické. Však jsem to psal už dříve, že Kimi bude za Sebem.
                            Pokud tým zařídí, lepší "podmínky" jednomu pilotovi na úkor druhého, je to podle mne TR. Schumacher takto vyhrál spousty GP. Tvrdím, že kdyby byl v Monaku Seb před Kimim, tak by u Ferrari také uměli provést pitstop tak, aby pořadí zůstalo neměnné. A mohl by Kimi zajet v době, kdy je Vettel v boxech, klidně i rekord okruhu. Nebylo by mu to nic platné, když by musel hned následující kolo do boxů. A nebyl jsem jediný s Icewoman, kdo se nad tím pozastavil. Našli se i odborníci z řad paddocku.
                            AD 2010, tam měl RBR výhodu dvou pilotů bojujících o titul proti Alonsovi. A zvolili si Webbera, jako návnadu, kterou Ferrari Alonsem pokrývali a Vettel si dojel v klidu pro titul. Opět, kdyby předhodili Seba, stane se mistrem světa Mark. O tom jsem přesvědčen. Malajsii 2013 už nebudu rozebírat. Šablona zastávek pro udržení vedoucího pilota na prvním místě je jasná i prvňáčkům, akorát tobě ne. Pro mne je to ztráta času vysvětlovat ti, že v dobách citelné degradace gum, zajíždí první k pitstopu ten lépe postavený, protože je to výhodné a může si najet ještě náskok na soupeře. Tým RBR tam podsekl vwdoucího Webbera, když povolal k pitu prvního Vettela a umožnil mu smáznout náskok svého kolegy. Divadlo po závodě, byla jen fraška.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.128.XXX
                              Co ti podsouvám? TR bez vědomí pilota je snad vůči němu podvod ne? Ale prosím, pokud tě to uráží, nahraď si slovo podvod slovem TR.
                              Ne zase čteš mezi řádky něco, co tam není. Jako vždy. Psal jsem, že Ferrari nejspíš pojede na Vettela, mělo by jet na Vettela, ale v žádném případě že na něj jelo. Zatím se nestalo nic, čím Vettela zvýhodnili. Jistě, mohli Vettela opdržet v boxech, neb ho nelogicky povolat hned po Kimim. To by byla TR ve prospěch Kimiho. To co udělali oni bylo, že nechali oba si to rozdat na trati. Kimi dostal rychlejší gumy a v žádném provozu nebyl (dle časů). Vše bylo pouze v jeho moci a jeho schopnostech. To, že nejezdil rychlejší časy před pitstopem, ani po něm, byl jeho problém. Evidentně obojí šlo, jak ukázal Vettel. Ukaž mi prosím jediného člověk z paddocku, který v tom TR viděl taky. Já nic takového nečetl.
                              2010: Webbera zvolili logiky. udělat to obráceně, Alonso by se stejně držel Webbera. Jak Ferrari tenkrát řeklo, Mark byl pro ně větší hrozba a evidentně nikdo nečekal, ža Alonso Petrova nedá. Nebyl jediný důvod, proč by měli kopírovat Vettela a nechat Webbera být. Takže kdyby zvlil RB opačné pořadí, titul by mělo Ferrari a Alonso. To není žádná podpora jednoho pilota a obětování druhého. je to čistá logika. Webber měl titul ve vlastních rukou a nikdo jiný ho o něj nepřipravil. Nikdo ho nenutil bourat v Korei z prvního místa (měl by titul), nikdo ho nenutil podělat v Abu Dhabi kvaldu (měl by titul).
                              2013: Dokolečka to samé. Opět jsi jediný, kdo takovou šílenou a nelogickou konstrukci obhajuje. Všem ostatním došlo, proč povolali prvního Marka, proč to podělal Vettel.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Ludwei

    Ludwei

    80.251.241.XXX
    No v Baku to moc nevypadalo, že ten Renault je dobrý, když dva jejich komponenty odešly do kopřiv. Náhoda?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama