DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Allisonem: Kimiho monacké trápení a očekávání před Kanadou

Technický ředitel Lotusu James Allison se vrací ke zklamání v Monaku a hovoří o výzvách okruhu v Montrealu, který je z pohledu brzdy nejnáročnějším. Věří, že Lotus díky dobré přípravě a vysoké aerodynamické efektivitě vozu E20 dosáhne dobrého výsledku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Allisonem: Kimiho monacké trápení a očekávání před Kanadou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 05.06.2012 14:41 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Predsa rôzne nastavenie a zmenu prevodu na riadení na ten ktorý okruh môžu simulovať na trenažéri,.. ...ktorý majú v Lotuse k dispozícii a aj keď to nie je to isté, ale len približné nastavenie, po prejdení pár kôl, by mal jazdec vedieť, ktoré z možností mu vyhovuje najviac. Preto vlastne simulátor vznikol, aby každú prkotinu nemuseli montovať a demontovať, aj keď je to len priblíženie skutočnosti, ale malo by to postačič a odstrániť opakované výmeny, pokus-omyl, ak jazdec nie je úplne spokojný s riešením, ktoré mu tím ponúka. 11

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu