DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Räikkönenem o závodě v Monaku: Máme 2 body, svět se nehroutí

Víkend v Monaku Kimimu Räikkönenovi a Lotusu nevyšel úplně dle jejich představ. Jaká pozitiva si odnáší finský závodník z ne příliš povedené velké ceny?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Räikkönenem o závodě v Monaku: Máme 2 body, svět se nehroutí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 31.05.2012 13:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 8 lidí) 28.05.2012 16:52
Ja si myslim, ze to dopadlo nejlip, jak jen pro… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 28.05.2012 16:25
Ja teda Kimimu fandim ale ten provoz pred nim… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2012 08:40
Až tu ty a tobě podobní, budete zase nadávat na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Provoz ? V článku padlo několikrát odkaz na slovo provoz. To mě trochu rozesmálo, protože Kimi včera fungoval jako špunt. Před ním na míle nikdo a za ním peleton:-) Než zajel Kimi do boxu tak všichni před ním byli o půl kola jinde. No já bych neměl nervy jezdit za nějakým slimákem a jen pozorovat jak pole odjíždí. Kimi defacto pohřbil naděje a strategii všech co byli za ním. Nemluvě o jezdcích, před které se dostal po uřadování kolegy mamlasa Grosjeana, který ne letos poprvé, hraje v první zatáčce bowling se snahou složit všechny okolo.

    + 8 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.41.130.XXX
      Dúfam, že si chcel týmto príspevkom povedať len to, že VC Monaka, by sa mala jazdiť až na koniec sezóny ako " exibícia",lebo ako špunt tam pôsobil aj Vebber03
      Grosjenovi tiež zazlievam, že sa nechal Alonsom vytlačiť13

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        165.72.200.XXX
        On celý problém vzniká tím, že Grosjean chrápe na startu jak Schwarzenberg na poradě a pak se snaží blokovat všechny kdo jej předjíždí. Není to u něj poprvé. Nejdříve k Alonsovi doprava a když viděl, že tam už to neuhájí tak rychle doleva kde málem zazdil Schumiho. Aspoň, že to nejvíce odnesl sám :D

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ja

          178.41.130.XXX
          Taký veľký problém nie je Grosien, ale nedostatok miesta. On vôbec na šrarte nezaspal.Alonso máva štarty excelentné a Mišovi sa tiež štart podaril, ale ako skúsený pilot sa mal držať za RG a nie sa tlačiť na ľavo k baríére keď videl, že Alonso vytláča RG.Chápem, že pri takýchto rýchlostiach treba reagovať v zlomku sekundy a preto by som tu nevinil nikoho, lebo štarty bývajú plné zavinených a nezavinených kolízii.Pevne verím, že Mišo by sa mu určite uhol, keby mal kde, keď sa tam už natlačil.

          + 10 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            165.72.200.XXX
            Když jel Schumi k bariéře, tak byl RG na druhé straně. A že na startu RG funguje jako pojízdná bariéra tak o tom žádná. Nevím proč by měl Schumi čekat, že ho RG zazdí. Je to ku.va závodník ane žádný kroužič aby se řadil. Co je s váma ?

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ja

              178.40.160.XXX
              Jasné! MIšo nie je krúžič. On si vyberie najhoršiu , najšpinavšiu stopu, nenechá miesto ani sebe a on je závodník? Toľko výletov mimo trať a toľko kontaktov so súpermi má preto, lebo je závodník?
              Ja by som skôr povedal, že ako na začiatku svojej kariéry, tak aj na konci je z neho kamikadze, pred ktorým by sa mal každý uhnuť aby nekolidoval a mohol dokončiť závod.
              Skutoční závodníci na seba upozorňujú svojími výsledkami(viď tabuťku ) a nie kolíziami a spornými incidentami03

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                213.220.196.XXX
                Pokud se skuteční závodníci mají hodnotit hlavně dle výsledků, tak sedm titulů snad mluví za vše :D Trošku sis naběhl co ? A na začátku kariéry byl Schumi kamikaze ? Nekoliduje o nic víc než jiní akorát jeho nehody byly víc vidět, když celou první kariéru jezdil vždy o titul. Takových incidentů mají všichni jezdci plno, ale kdo si vzpomene na nehodu v boji třeba o páté místo v závodě ?

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ja

                  95.102.217.XXX
                  Tu nepoukazujem na výsledky pred jeho návratom,ale po jeho navrate a konkretne tento rok,tak zbytočne nazavázaj.Evidentne mu je tých sedem pofiderných titulov na prd, lebo Ross sám priznal,že počitali s tým,že Mišo sa bude musieť učiť a skutočne tomu tie výsledky aj nasvedčujú,že sa len učí !13
                  Nové pravidla,gumy a technika, zrobila s geniálneho profesora priemerného učňa, ktorý si razi cestu ako neriadené kamikadze.03

                  + 4 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mynona

                    165.72.200.XXX
                    To že mu to letos nevychazí je spíš dle teorie, když se něco s.re tak s.ere všechno. Rychlost mu rozhodně neschází, když neztrácí v rychlosti ani na svého kolegu. To, že mu 2x letos zkazil závod R.G., který prostě neumí jezdit v provozu, jednou mu nedotáhli kolo, naposledy taky technická závada a ze začátku Mercedes nebyl zrovna ve formě, tak je jasné, že neměl ani pořádně šanci ukázat co v něm stále je. Jedině snad souboj ze Sennou byla chyba v jeho režii, i když opět to vycházelo z toho, že prostě chtěl jít dopředu a Senna, který jel jinou strategii a na již ojetých gumách se bránil, jako by to byl jeho soupeř. Což vzhledem k tomu, že ho čekala stejně zastávka, bylo naprosto zbytečný.
                    Nicméně jeho vítězství v kvalifikaci v Monaku ukazuje, že má stále dost rychlosti, aby mohl závodit i když je jasné, že by ho mladý Schumi roznesl o třídu. Ti co jeho tituly shazují na základě výsledků z poslední doby jsou ubohý závistivci. Strašně rádi zapominájí, že Schumi byl extra soupeř i v době kdy Ferrari nebylo rozhodně favorit. A když zapršelo a víc než auta rozhodovalo umění jezdce tak Schumi své soupeře deklasoval víc než o třídu.
                    A to že byl zvyklý jezdit na limitu a nyní se musí učit jezdit podle gum je prostě jen konstatování faktů a souhlasím s ním, že je to možné dobré pro diváky, ale pro jezdce je to prostě nuda. Schumi měl prostě vždy závodnické srdce a dnešní pneumatiky mu z těchto důvodů nevyhovují.
                    Možná není náhoda, že zvítězil v kvalifikaci právě v Monaku, kde víc než jinde záleží na výkonu jezdce a opotřebovanost pneumatik, tu je z důvodu absence rychlých zatáček, minimální. Takže se zde nemusí šetřit gumy a dá se vyjímečně jet a nehledět tolik na gumy.

                    + 3 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • ja

                      95.102.217.XXX
                      Je mi jasné, že Mišo je tvoja srdcovka, ale keď zapršalo Mišo nedeklasoval superov rozdielom triedy vďaka svojím schopnostia, ale vďaka špeciálnym pneupatikám, ktoré boli vyrobene len pre neho a to bolo známe už dávno a potvrdil to aj Anderson.Tak ako to bolo na suchu tak tomu bolo aj v dáždi. Keď sa situácia zmenila ta už nikde nepotvrdil, že je kráľon dažďa,Tak že si nerob veľké ilúzie, že Mišo je geniálny, famózny,neporaziteľný, naučený jazdiť na limite a neviem ešte čo..Za jeho terajšími neúspechmi nie sú pneumatiky ani auto. Je to predovšetký, že sa nedokáže prispôsobyť,lebo v minulosti sa všetko prispôsobovalo jemu a nadruhej strane je to aj kus smoly,ktorá sa neho lepí, ale ja to beriem tak, že je to trest za všetky tie špinavstvá, ktoré ho sprevádzali takner celú kariéru.
                      Nezabudnem, keď Briatore Miša stiahol do Benetonu tak hovoril, že Mišo má talent, ale hlavne je vhodný pre náš projekt, a ako to dopadlo?Po dvoch rokoch bola zmluva ukončená, pre podvody a prešiel do Ferrari aj s Brawnom a ostatnými,ktorí ho rovnakým spôsobom dostali na vrchol aj tam.

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mynona

                        165.72.200.XXX
                        Tolik blábolů v jednom příspěvku jsem nečetl už dlouho.
                        Někdo se tady snaží udělat s MS jen takového umělého šampióna, který vlastně vyhrával jen díky nějakým tahům vlivných pánů. Jasně on MS nastoupil do F1 a už měl vše nejlepší ? Jeho gudýry v 96´ v Barce byly asi s jiné galaxie, když dával svým největším soupeřům i pět sekund na kolo ? Podobně tak i v mokrém Spa ? Řekl bych že o kariéře Schumiho víš naprosto prd a jen přebíráš bláboly z nějakých diskusí.

                        Takový pěkný průtah kariérou lze zjisti na wikepedii.
                        Protože by si to asi nenašel, tak zde to máš jak na podnose.

                        1991–1995: Benetton[editovat] 1991Manažer Benettonu Flavio Briatore si německého pilota při předchozí velké ceně povšiml a vyhodil z týmu Brazilce Roberta Morena, aby uvolnil místo pro Schumachera. Roli hrál i Jordanův již nasmlouvaný motor Yamaha, který nevyhovoval vysokým ambicím jezdcova manažera Webera.[19] Schumacher dokázal i ve žlutozeleném benettonu s číslem devatenáct v kvalifikaci porazit týmového kolegu, trojnásobného mistra světa Nelsona Piqueta, kterého porazil i v závodě pátým místem a získal tak své první dva body do Poháru jezdců. Další dva body získal za dvě šestá místa v Portugalsku a Španělsku, kde dokonce bojoval o vedení v závodě.[21] Poslední dvě velké ceny nedokončil, v Japonsku mu po těžké nehodě v kvalifikaci explodoval v 35. okruhu motor a v Austrálii, kde jezdil na mokré trati čtvrtý,[21] kolidoval v šestém kole s Alesim. Celkově získal čtyři body, v šampionátu skončil na dvanáctém místě, jeho nejlepším kvalifikačním výsledkem byla pátá startovní pozice v GP Itálie.

                        [editovat] 1992V roce 1992 absolvoval svou první kompletní sezonu ve formuli 1. Při předsezonním testování vyšlo najevo, že s Schumacherem počítá i tým Sauber podporovaný Mercedesem, po zákulisních jednáních se svých smluvních práv vzdal se sdělením, že „Nechceme stát Michaelovi v cestě.“[8] Schumacher začal čtvrtým místem v Jihoafrické republice. V Mexiku a Brazílii skončil třetí, když dvakrát předjel Ayrtona Sennu, ve Španělsku poprvé startoval z první řady a po Patreseho hodinách dojel druhý v novém Benettonu B192,[22] který poprvé vyvíjeli Ross Brawn a Rory Byrne. Při Velké ceně San Marina po chybě vylétl z trati, v Monaku po kolizi s Alesim dokončil čtvrtý. V Kanadě skončil druhý za Bergerovým McLarenem. Během vlhké Grand Prix Francie naboural zadní část Sennova vozu. Při velké ceně v Silverstonu jej poprvé porazil týmový kolega Martin Brundle, se kterým kolidoval v následující Grand Prix Maďarska a závod kvůli ulomení zadního křídla nedokončil.

                        Rok po premiéře ve Spa tu slavil své první vítězství, když po dešti strategicky nasadil hladké pneumatiky. Byla to první výhra německého pilota od Grand Prix Španělska...

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • anonym

                213.220.196.XXX
                A co se týče GR.

                "Co se týče Romaina, není na co se vymlouvat, ale chci říct jednu věc," uvedl šéf Lotusu Boullier pro Autosport. "Všichni jezdci kolem něj odjeli milióny testovacích kilometrů a mnoho závodů. On je pořád ve svém prvním roce, takže má na to právo (dělat chyby)."

                Zajimavé, že i Rendlíci to nezastírají narozdíl od zdejších "znalců"

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ja

                  95.102.217.XXX
                  *04...* a toto vyjadrenie si zle pochopil, alebo nechceš pochopiť, aby ti účelovo poslúžilo.03
                  ....ale inak dobrý pokus11

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mynona

                    165.72.200.XXX
                    Účelově nepochopil ? Co si našel mezi řádky ? Prostě šéf rendlíku veřejně přiznal že RG se prostě ještě neumí orinetovat v hustém provozu nacož má jako nováček tak trochu nárok. Nemluvě o tom, že rozhovor byl delší a v dalším textu přímo přiznal, že o chybě RG v Monaku nelze pochybovat. Takže žádný pokus o překrucování ale prosté konstatování faktů.

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • ja

                      95.102.217.XXX
                      Tak ono v hustom provoze sa nevie orientovať určite aj Mišo, lebo RG nie je prvý pilot, ktorý s Mišom počas troch rokov koliduje. A toto je tiež konštatovanie faktov.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.81.XXX
      Ja teda Kimimu fandim ale ten provoz pred nim jsem tam taky nevidel :-D Tentokrat to fakt brzdil. Joo holt formule nemuze byt vzdy vitezna :)

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.41.130.XXX
        Kimi je aj môj pilot a tiež musím uznať, že to tam bolo na hambu.Do boxov mal ísť hneď, ako začal mať problémy a nie čakaťďalších najmenej päť kôl na dážď, ktorý ani neprišiel.Je vidno,že Lotusu je potrebné precovať aj na stratégii,lebo takýmto spôsobom viac pretekov domrvia, ako vyhrajú.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          89.103.81.XXX
          Ja si myslim, ze to dopadlo nejlip, jak jen pro Kimiho mohlo. Kdyby jel do boxu hned, tak by to mozna na tech zlutejch ani do konce nedotahl a musel by jeste pro jedny. Mozna mohl jet o dve kola driv ale to uz ted nezmenime. Monako jim proste nesedlo. Ja ale verim v to, ze Canada bude uplne o necem jinem :-)

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Až tu ty a tobě podobní, budete zase nadávat na DRS, tak si vzpomeňte na to, co se vám nelíbilo v Monaku. Nebýt DRS zón, tak takové situace jsou v každém závodě.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.103.50.XXX
    zvlastne po dominancii redbulu ako by niekto velmi kvalitne zapracoval ze rocnik bude vyrovnany. nikto nevie bodovo odskocit zatial je to pod kontrolou.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama