DISKUZE K ČLÁNKU Allison o Silverstone, omezení výfuků a dopadu na Renault

Nové zázemí okruhu, omezení efektu výfukových plynů, to budou hlavní body zájmu během VC Velké Británie, která se jede tento víkend. O tom, jak tyto změny ovlivní Renault, promluvil James Allison, technický ředitel týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison o Silverstone, omezení výfuků a dopadu na Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 07.07.2011 09:41 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Nariadenie FIA platné od Silverstone ovplivní všetky tímy, ktoré využívali výfukové plyny na zvýšenie prítlaku hlavne v kvalifikácii, na prejazd rýchlych zákrut. Najlepšie budú na tom monoposty, ktoré mali podlahy urobené tak dobre aerodynamicky (Red Bull, Renault, Mclaren), že aj bez zvýšeného objemu výfukových plynov, produkovali laminárne prúdenie pod vozidlom a budú produkovať uspokojivý prítlak (venturiho efekt). Ak sa oficiálne uvádzalo, že prídavný efekt výfukových plynov poskytuje 40% prítlaku, tak po obmedzení, bude tento 4 krát menší pri volnobežných otáčkach, keď dá pilot nohu dole s plynu a 2 krát menší pri otáčkach 18 000ot/min. 14 Najlepsie na tom by mal byť znovu Red Bull, lebo tento má aj požadovaný náklon podlahy 5 až 7 stupňov, ktorý je pre venturiho efekt potrebný aj bez prídavného prúdenia výfukových plynov. 11 Otázkou však ostáva, či sa im podarí dobre vyvážiť auto. S tým však budú bojovať všetci ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu