Pérez: Chtěl bych vrátit 80. léta a mít v motorhomu bazén

Pavel Šašek, 7. června 2011, 21:11 Google+

Jaké jsou fantazie Sergia Péreze? Koho by chtěl za týmového kolegu, kde by chtěl městský okruh a co by na současné F1 změnil?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sauber

Sauber | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Musíš vybrat jedno místo na celém světě, na kterém bude městský okruh. Kde by to bylo a proč?
Pérez: Určitě Guadalaraja v Mexiku. Byl by to nejlepší závod, který kdy F1 viděla (směje se).

Kterého z bývalých mistrů světa bys chtěl mít jako týmového kolegu a proč?
Pérez: Ayrtona Sennu. Podle mě je to nejlepší jezdec všech dob. Podle historek, které jsem o něm slyšel, jak vedl tým ke zlepšení a úspěchům, si myslím, že by to byl můj člověk. Učit se od toho nejlepšího by mě posunulo vpřed. Chtěl bych ho ale jako kolegu jen na pár závodů, protože jinak by mě pořád porážel. Když vás pořád poráží týmový kolega, tak to není dobré.

Přísavný efekt, aktivní zavěšení, turbomotory, šestikolový vůz... Které z velkých vylepšení minulosti bys rád viděl v současné F1?
Pérez: Představil bych něco úplně nového, obrácené pořadí na startovním roštu, tak jako to je v GP2. To by nám hodně pomohlo.

Jaké vylepšení bys chtěl do budoucna?
Pérez: Rychlejší motory! Společně s novými pneumatikami a zadním křídlem by to ještě víc zlepšilo show.

Jméno Senna je ve Formuli 1 pojem, mnoho jezdců by ho chtělo jako týmového kolegu,
mezi takové piloty se řadí i Sergio Pérez

Na kterém okruhu bys chtěl závodit až do konce života?
Pérez: V Monaku. Mám ten okruh rád, musíte jezdit na limitu a ten limit tam cítíte.

Ve kterém z velkých týmů minulosti, jako byl Tyrrell, Brabham, March nebo Alfa Romeo, bys rád závodil?
Pérez: Možná v Alfě Romeo, jejich auta se mi líbí.

Kdybys měl složit nový okruh ze svých oblíbených částí z okruhů současných, které tři části okruhů by byly na vrcholu tvého seznamu?
Pérez: První zatáčka v Silverstone - Copse. Zatáčka č. 9 z Barcelony, zatáčka č. 8 z Turecka a ještě pár částí z Monaka, například šikana za tunelem. To by byl skvělý okruh. 

Ve kterém historickém období F1 bys chtěl závodit?
Pérez: V 80. letech s Ayrtonem Sennou, opravdu rád bych proti němu závodil.

Které současné pravidlo bys změnil?
Pérez: Pravděpodobně bych zrušil KERS a zkusil něco jiného, co by zlepšilo show a předjíždění.

Které dva piloty z různých období F1 bys postavil proti sobě, aby závodili jeden proti druhému?
Pérez: Fernanda Alonsa a Ayrtona Sennu, oba ve stejném týmu.

Kdybys byl šéfem týmu, které dva současné jezdce bys zaměstnal?
Pérez: Sám sebe, byl bych závodící šéf týmu. Pak bych snil o tom, že se mnou jezdí Senna... Takže bych vzal Alonsa.

Na večeři by šel Pérez mj. i s Nikim Laudou,
 určitě by si měli o čem povídat

Kterým okruhem bys doplnil současných 19 závodů?
Pérez: Rád bych závodil v Imole. Nikdy jsem tam nejezdil, ale rád bych získal tu zkušenost, i když se tam téměř nedá předjíždět. 

Představ si, že pořádáš večeři a můžeš pozvat jakékoliv čtyři osobnosti F1 z jakéhokoliv období. Kdo by to byl?
Pérez: Stefano Domenicali a Enzo Ferrari, s nimi by byla skvělá konverzace. A také bych vzal Rona Dennise a Nikiho Laudu. 

Které ze slavných aut minulosti bys rád řídil?
Pérez: McLaren Ayrtona Senny, se kterým vyhrál šampionát. Viděl jsem videozáznam jednoho jeho kola v Monaku. Úžasné auto!

Bazén, bowlingová dráha, otočný sushi bar... Co z toho bys chtěl do motorhomů?
Pérez: Určitě bazén, bylo by skvělé, skočit po náročném závodě do bazénu a dát si pár temp.

Jak bys oslavil zisk titulu?
Pérez: Jel bych do Guadalajary a objednal si velkou láhev Tequily Cuervo. Bez jídla. Koho zajímá jídlo?

Vytisknout

Diskuze: Pérez: Chtěl bych vrátit 80. léta a mít v motorhomu bazén

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Hill, Damon

Damon Hill odstupuje z funkce prezidenta BRDC

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud