DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod

Sezóna se nám pomalu láme do poslední čtvrtiny a i když se zdá být rozhodnuto (ačkoliv i James Bond tvrdil Never Say Never Again), svět se baví zmrtvýchvstáním nejpilnějšího účastníka Formule 1. Každopádně zdaleka nejenom Ferrari je v centru dění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 107, poslední 28.09.2019 11:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 24.09.2019 15:39
nepřidal by evidentně nikdo, kdyby hamilton mohl… »
» GRAHAM (Hlasovalo 9 lidí) 24.09.2019 16:37
Já jsem klidnej. 12 Ale tobě Vettel straší v… »
» GRAHAM (Hlasovalo 8 lidí) 24.09.2019 15:20
Jasně Leclerc by přidal, Hamilton taky, Vettel by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Pořád nechápu to, proč první jezdec brzdí pole , aby tam nebylo místo pro pitstop soupeřů. Vždyt to hlavně neumožní jemu udělat dobrý pitstop.1) Za 2) Vettela povolali do boxů na poslední chvíli a ihned o kolo později LeClerka. Vždyt tam LeClerk ani nemohl něco udělat, měl na to necelé kolo a to je málo.A přeci nemohli ve Ferrari hlásit do vysíčky předem, že se pojede do boxů, vždyt by to Mercedes slyšel a ihned by tam poslal Hamiltona.Za 3) po pistopu Vettela a LeClerka měl Hamilton volnou trat, na rozdíl od těch dvou a jel naplno, nebrzdil, jako údajně LeClerk a stejně se před ně nedostal. Takže z toho lze vyvozovat, že by LeClerk i kdyby věděl o Vettelově pitstopu, tak by mu to stejně nestačilo Vettel musel zajet famozní jedno dvě kola. A to je ta součást hry mezi týmovými jezdci, když mají mezi sebou závodit. Každý má svoji půlku garáže. A za 4). Pokud chtěl LeClerk před Vettela, mohl to přeci zkusit a předjet ho, stejně jako v Bahrainu. Nebo aspon na něj tlačit, aby tím dal najevo, že je opravdu rychlejší. Ale on pouze brečel do rádia, že vyžaduje vrácení pozice, aby to Vettelovi přikázali. On už věděl moc dobře, že tu rychlest na to nemá, nemá na to, aby ho předjel.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      1) Blokuje okno ostatním i sobě a snaží se ho pak vytvořit pro toho od svého týmu nebo pro sebe. Výsledek samo jistý není ale kdyby jel naplno a Ham tam to okno měl tak je podseknutí prakticky jisté.
      2) Leclerc mohl dostat info jakmile se tak s Vettelem stalo, to už nebylo nic tajného. Teda jen pro Leclerca ano.
      3) Hamilton jezdil asi o 2s rychlejší časy a i ty pak začaly padat, stáhnout proti novým pneu nemohl nic, ty byly ještě rychlejší a overcut nefungoval. Ovšem kdyby nebyl to jedno osudové kolo zdržován Leclercem, bylo by to po tomto jednom kole velmi těsné. Leclercovi by to vystačilo v pohodě.
      4) Závodní rychlost na to aby jsi někoho předjel v Singapuru na trati musí být o dost větší. Ten vláček tam od začátku a po pitstopech vpředu nebyl pro nic za nic. V Bahrajnu ho předjel protože tam se předjíždí nesrovnatelně lépe.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Roman

        Roman

        188.175.112.XXX
        1) Psali, že tam měl Vettel více jak 11vteřin okno, tak ho tam musel mít i Hamilton a LeClerk
        2)LeClerk si myslím ,nemohl dostat jiné info, nebo lépe řečeno, bylo to jasné, že jede do boxů- Takže i to kolo bylo ovlivněno zpomalením před boxy, takže by stejně žádný náskok na Vettela nevyjel, ani nemohl.
        3) To už je trochu přes čáru...ano, Hamilton jezdil o dvě vteřiny rychleji, ale proto, že Vettel a LeClerk byli v provozu a předjížděli auta v závodě, ne okolo( a Vettel ilépe, než LeClerk)
        4) Ano, závodní rychleost....tu měl Vettel po pitstopu lepší, jako už poněkolikáté v této sezoně.
        Pořád z toho vychází, že Vettel zajel lepší závod a nařízení přepuštění pozice LeClerkovi by bylo brutální, nehodné Ferrari a jejich situaci a hlavně úplně zbytečné a antimotivující dokonce pro oba. Vettel nebyl ani v jednom okamžiku závodu tím pomalejším, ani chybujícím. Vyhrál zaslouženě.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ale Hamilton nejezdil lepší časy než Vettel nebo Leclerc kteří přezuli, ale za to jedno kritické kolo by místo 4s ztratil jen 2 a to byla přesná hranice úspěchu a neúspěchu podseknutí na něj, bylo by to na hraně. Leclerc by si takovou jízdou v tom jednom kole pohlídal první pozici v pohodě. No a závodní rychlost neposoudíš, jezdili ve vláčku a ani se nikdo vpředu nedostal k opravdovému manévru. Leclerc jezdil asi o 2s horší časy v prvním stintu a Hamilton byl bez šance, z toho nepoznáš o jejich možnostech vůbec nic. Rychlost můžeš spolehlivě vidět akorát tu kvalifikační.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mimochodem Situsi, proč neargumentuješ Austrálii? Tam nespravedlivost ve strategii (vyloženě horší pro jednoho jezdce) kompenzovala týmová režie a Vettelisti tomu tleskali a schvalovali to. To je dobrej argument, ne?

    Ještě abych tady argumentoval za druhou stranu, bože 14

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Roman

      Roman

      188.175.112.XXX
      V Austrálii Vettelovi pitstopem ten závod vysloveně zkazili. Což se o Singapuru nedá říct ani o jednom pitstopu Ferrari.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Přiznám se že by se mi to mohlo hodit ale nemyslím si že je to příklad o který se mohu opřít. Osobně si myslím že Austrálie byla hlavně o tom že Leclerc je dvojka.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        To jsem ti chtěl hned vmést do obličeje, že vy jste byly zase na druhé straně a TR jste odmítali. 13 Zvláštní jak se to motá, že? 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Tak vidíš že já nechci jen na něco ukázat když se zdá že by se mi to mohlo hodit, Austrálie je spíše podobná s Maďarskem, přitom v obráceném gardu a stále nevýhodně pro Leclerca, zvláštní 14

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tak hrozná trať ale tak často přitahuje kontroverzní a hodně diskutované události. Já to nechápu 12

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Já bych řekl asi tak , pokud by Ferrari mělo koule , tak Vettlovi nařídí aby zpomalil a Leclerk se dostal před Vettla. Za Vettla se Leclerk dostal totiž jenom strategií Ferrari.
    A Mercedesu je třeba uznat férovost , že když už Hamoltonovi strategií nepomohli , tak mu neublížili až tak , že by ho nechali spadnout až za Botase.
    Škoda , že Ferrari není tak férové jak Mercedes .......

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama