DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod
Sezóna se nám pomalu láme do poslední čtvrtiny a i když se zdá být rozhodnuto (ačkoliv i James Bond tvrdil Never Say Never Again), svět se baví zmrtvýchvstáním nejpilnějšího účastníka Formule 1. Každopádně zdaleka nejenom Ferrari je v centru dění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mansell_fan
19:04 24.09.2019 37.188.177.XXXJeho tatrovku v barvách Marlboro co s ní jel Paříž Dakar jsem lepil z ábíčka. Určitě ty kulatiny nahoře pořádně oslavil -
-
-
-
Roman
18:28 24.09.2019 188.175.112.XXXPořád nechápu to, proč první jezdec brzdí pole , aby tam nebylo místo pro pitstop soupeřů. Vždyt to hlavně neumožní jemu udělat dobrý pitstop.1) Za 2) Vettela povolali do boxů na poslední chvíli a ihned o kolo později LeClerka. Vždyt tam LeClerk ani nemohl něco udělat, měl na to necelé kolo a to je málo.A přeci nemohli ve Ferrari hlásit do vysíčky předem, že se pojede do boxů, vždyt by to Mercedes slyšel a ihned by tam poslal Hamiltona.Za 3) po pistopu Vettela a LeClerka měl Hamilton volnou trat, na rozdíl od těch dvou a jel naplno, nebrzdil, jako údajně LeClerk a stejně se před ně nedostal. Takže z toho lze vyvozovat, že by LeClerk i kdyby věděl o Vettelově pitstopu, tak by mu to stejně nestačilo Vettel musel zajet famozní jedno dvě kola. A to je ta součást hry mezi týmovými jezdci, když mají mezi sebou závodit. Každý má svoji půlku garáže. A za 4). Pokud chtěl LeClerk před Vettela, mohl to přeci zkusit a předjet ho, stejně jako v Bahrainu. Nebo aspon na něj tlačit, aby tím dal najevo, že je opravdu rychlejší. Ale on pouze brečel do rádia, že vyžaduje vrácení pozice, aby to Vettelovi přikázali. On už věděl moc dobře, že tu rychlest na to nemá, nemá na to, aby ho předjel.-
Situs
18:51 24.09.2019 88.102.38.XXX1) Blokuje okno ostatním i sobě a snaží se ho pak vytvořit pro toho od svého týmu nebo pro sebe. Výsledek samo jistý není ale kdyby jel naplno a Ham tam to okno měl tak je podseknutí prakticky jisté.
2) Leclerc mohl dostat info jakmile se tak s Vettelem stalo, to už nebylo nic tajného. Teda jen pro Leclerca ano.
3) Hamilton jezdil asi o 2s rychlejší časy a i ty pak začaly padat, stáhnout proti novým pneu nemohl nic, ty byly ještě rychlejší a overcut nefungoval. Ovšem kdyby nebyl to jedno osudové kolo zdržován Leclercem, bylo by to po tomto jednom kole velmi těsné. Leclercovi by to vystačilo v pohodě.
4) Závodní rychlost na to aby jsi někoho předjel v Singapuru na trati musí být o dost větší. Ten vláček tam od začátku a po pitstopech vpředu nebyl pro nic za nic. V Bahrajnu ho předjel protože tam se předjíždí nesrovnatelně lépe.-
Roman
19:15 24.09.2019 188.175.112.XXX1) Psali, že tam měl Vettel více jak 11vteřin okno, tak ho tam musel mít i Hamilton a LeClerk
2)LeClerk si myslím ,nemohl dostat jiné info, nebo lépe řečeno, bylo to jasné, že jede do boxů- Takže i to kolo bylo ovlivněno zpomalením před boxy, takže by stejně žádný náskok na Vettela nevyjel, ani nemohl.
3) To už je trochu přes čáru...ano, Hamilton jezdil o dvě vteřiny rychleji, ale proto, že Vettel a LeClerk byli v provozu a předjížděli auta v závodě, ne okolo( a Vettel ilépe, než LeClerk)
4) Ano, závodní rychleost....tu měl Vettel po pitstopu lepší, jako už poněkolikáté v této sezoně.
Pořád z toho vychází, že Vettel zajel lepší závod a nařízení přepuštění pozice LeClerkovi by bylo brutální, nehodné Ferrari a jejich situaci a hlavně úplně zbytečné a antimotivující dokonce pro oba. Vettel nebyl ani v jednom okamžiku závodu tím pomalejším, ani chybujícím. Vyhrál zaslouženě.-
Situs
19:23 24.09.2019 88.102.38.XXXAle Hamilton nejezdil lepší časy než Vettel nebo Leclerc kteří přezuli, ale za to jedno kritické kolo by místo 4s ztratil jen 2 a to byla přesná hranice úspěchu a neúspěchu podseknutí na něj, bylo by to na hraně. Leclerc by si takovou jízdou v tom jednom kole pohlídal první pozici v pohodě. No a závodní rychlost neposoudíš, jezdili ve vláčku a ani se nikdo vpředu nedostal k opravdovému manévru. Leclerc jezdil asi o 2s horší časy v prvním stintu a Hamilton byl bez šance, z toho nepoznáš o jejich možnostech vůbec nic. Rychlost můžeš spolehlivě vidět akorát tu kvalifikační.
-
-
-
-
daaviid23
18:17 24.09.2019 91.245.26.XXXMimochodem Situsi, proč neargumentuješ Austrálii? Tam nespravedlivost ve strategii (vyloženě horší pro jednoho jezdce) kompenzovala týmová režie a Vettelisti tomu tleskali a schvalovali to. To je dobrej argument, ne?
Ještě abych tady argumentoval za druhou stranu, bože -
-
-
-
Miroslav D.
18:09 24.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
badys
17:53 24.09.2019 46.13.68.XXXJá bych řekl asi tak , pokud by Ferrari mělo koule , tak Vettlovi nařídí aby zpomalil a Leclerk se dostal před Vettla. Za Vettla se Leclerk dostal totiž jenom strategií Ferrari.
A Mercedesu je třeba uznat férovost , že když už Hamoltonovi strategií nepomohli , tak mu neublížili až tak , že by ho nechali spadnout až za Botase.
Škoda , že Ferrari není tak férové jak Mercedes .......
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek